Zwaar laten bestraffen en auto aanslaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk BerichtenIn den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
Leve de GUMBALL and all the GUMBALL lovers .
Dakar niet
Comment
-
Wat me vooral verbaast is de slechte manier waarop de organisatie met dit verhaal is omgegaan. Het is 2 dagen geleden gebeurd, de 'daders' hebben in eerste instantie geprobeerd te vluchten, de organisatie probeerde het angstvallig stil te houden... Tot, via fora en websites, het nieuws naar buiten druppelde. Toen heeft men (meer dan 24 uur na het incident!) besloten te reageren - en dus de rally maar te stoppen. Ze hebben 9 jaar te tijd gehad om over zo iets na te denken. Dat dat niet gedaan is kun je Max Cooper en de zijnen zeker aanrekenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenZwaar laten bestraffen en auto aanslaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenzoals eerder in het gumballtopic:
http://jalopnik.com/cars/gumball-300...ike-257630.phpYup, looks like the old man died of a heart attack to us. I mean, come on -- I'd be scared of excitement if I were driving around in Macedonia and saw a TechArt Porsche too!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk BerichtenIn den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
Het zou me nu eerlijk gezegd niet verbazen mocht de organisatie van een dergelijk evenement verboden worden. Vooral omdat de organisatie no way kan garanderen dat de race veiliger zal worden naar de toekomst toe. Stel nu dat je een 997 Tubo hebt, dan heb de Gumball toch niet nodig om eens snel te kunnen rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtende ongevoeligheid en tactloosheid.... van arrogantie gesproken
Comment
-
Comment
-
Zoals iedereen hier ben ik zwaar fan van mooie (snelle) wagens, maar wat die Gumball betreft, direct opdoeken dat circus. Iedereen kan, als de buidel genoeg euro's bevat tenminste, een Porsche, Ferrari,... kopen en als een gek rond scheuren. Als ze er echt een "wedstrijd" willen van maken stel ik voor dat ze de "Ring" afhuren en die gastjes daar een week op los laten. Eens kijken hoeveel van die gapers er dan nog uit hun kot zullen komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWtf, waarom gaat de thread in algemeen dicht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenMja dan nog hé. De gumball zelf, en het stopzetten ervan wegens een dodelijk ongeval vind ik twee totaal verschillende zaken.
Zou jammer zijn moet de discussie erover verloren gaan in dit topic vol enthousiasme en goed nieuws...
Het topic uit algemeen is op aanvraag hieronder samengevoegd.
Comment
Comment