Oorspronkelijk geplaatst door Jann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHoezeer ik ook fan ben van de gumball, dit kan niet door de beugel!
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjullie zijn gewoon jaloers
hoor ik een bepaald type mens al zeggen
Ik ben er redelijk zeker van dat er niemand op dit forum ook maar aan zou denken om misdaden als deze goed te praten.
Het argument jaloezie (dat nu toevallig gisteren nog ter sprake kwam in een ietwat gelijkaardige context...speeding, de gevolgen en de bestraffing ervan) heeft ook hier niks mee te maken.
n/o natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.
Jammer voor de deelnemers die wèl respect hebben voor het leven en andermans bezit, en natuurlijk voor de duizenden, zoniet miljoenen fans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenTrue !
Bobo, ik denk dat je zelf wel weet dat dit zever is ? ( Ik merk enige ironie, maar je weet maar nooit ....)
maar de term jaloezie wordt hier wel vaker misbruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.
maar dat geeft hen echter niet het recht de regels waarop een samenleving gebaseerd is te negeren, gewoon omdat ze het zich financieel kunnen veroorloven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenmaar dat geeft hen echter niet het recht de regels waarop een samenleving gebaseerd is te negeren, gewoon omdat ze het zich financieel kunnen veroorloven
Maar hoezeer we dat hier ook veroordelen, veel medestanders ga je hier niet vinden.
Comment
-
ik hoop dat ze die gasten opsluiten zoals ze destijds met willy sollie ( of hoe diene man ook weeral noemde) hebben gedaan. diene mens deed het niet met opzet en vloog den bak in...dees gasten moesten ze daar minstens 20 jaar voor naar siberie sturen!!! zonder geld en comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIk vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenhet is hierbij dat ik me steeds vragen stel... ik ben absoluut niet afgunstig, integendeel, moest ik het geld hebben ik zou me ook een dure wagen kopen, zelfs meerdere...
maar dat geeft hen echter niet het recht de regels waarop een samenleving gebaseerd is te negeren, gewoon omdat ze het zich financieel kunnen veroorloven
Comment
-
héhé, als die gasten die dat ongeluk veroorzaakt hebben aan de macedonisch-albanese grens zijn opgepakt dan ben ik redelijk zeker dat de plaatselijke 'poliçe' ervoor zal zorgen dat ze serieus zullen boeten voor hun wandaad (20 years locked in an albanian cell with a serial rapist named Marek, ofzoiets)
risico's vant vak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik hoop dat ze die gasten opsluiten zoals ze destijds met willy sollie ( of hoe diene man ook weeral noemde) hebben gedaan. diene mens deed het niet met opzet en vloog den bak in...dees gasten moesten ze daar minstens 20 jaar voor naar siberie sturen!!! zonder geld en comfort.
Zo lang ge niet exact 100% weet wat er gebeurd is kunde niet oordelen.
Ik ga niet ontkennen dat die mannen in fout waren, maar ik wacht nog steeds het officiële persbericht wat er nu EXACT gebeurd is af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenhéhé, als die gasten die dat ongeluk veroorzaakt hebben aan de macedonisch-albanese grens zijn opgepakt dan ben ik redelijk zeker dat de plaatselijke 'poliçe' ervoor zal zorgen dat ze serieus zullen boeten voor hun wandaad (20 years locked in an albanian cell with a serial rapist named Marek, ofzoiets)
risico's vant vak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ga niet ontkennen dat die mannen in fout waren, maar ik wacht nog steeds het officiële persbericht wat er nu EXACT gebeurd is af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMet geld is spijtig genoeg erg veel te bereiken. Ten laatste binnen 2 weken zit die rijke klöötzak weer in z'n villa aan 't zwembad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenIs er eigenlijk al een oorzaak van het ongeval bekend? Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenMisschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf?
kom nou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenIs er eigenlijk al een oorzaak van het ongeval bekend? Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf? Dat vluchtmisdrijf valt natuurlijk niet goed te praten.
veel voorang heeft dat niet in zich lijkt me...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenReageer in het vervolg maar wat normaler.
Comment
Comment