Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
    het valt me wel heel hard tegen dat de verantwoordelijkheid van die bestuurders vna de prosche zo ver te zoeken is...

en tegen 260 per uur is dat toch wel een gewetenstrek die vaak noodzakelijk is!
    Ik vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
      Hoezeer ik ook fan ben van de gumball, dit kan niet door de beugel!
      True !

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      jullie zijn gewoon jaloers

hoor ik een bepaald type mens al zeggen
      Bobo, ik denk dat je zelf wel weet dat dit zever is ? ( Ik merk enige ironie, maar je weet maar nooit ....)
      Ik ben er redelijk zeker van dat er niemand op dit forum ook maar aan zou denken om misdaden als deze goed te praten.
      Het argument jaloezie (dat nu toevallig gisteren nog ter sprake kwam in een ietwat gelijkaardige context...speeding, de gevolgen en de bestraffing ervan) heeft ook hier niks mee te maken.

n/o natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Ik vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.
        Heel jammer, maar ik vrees dat ook dit de waarheid is....

Jammer voor de deelnemers die wèl respect hebben voor het leven en andermans bezit, en natuurlijk voor de duizenden, zoniet miljoenen fans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
          True !

Bobo, ik denk dat je zelf wel weet dat dit zever is ? ( Ik merk enige ironie, maar je weet maar nooit ....)
          tuurlijk is het ironisch bedoelt
          maar de term jaloezie wordt hier wel vaker misbruikt

Comment

het is hierbij dat ik me steeds vragen stel... ik ben absoluut niet afgunstig, integendeel, moest ik het geld hebben ik zou me ook een dure wagen kopen, zelfs meerdere...

maar dat geeft hen echter niet het recht de regels waarop een samenleving gebaseerd is te negeren, gewoon omdat ze het zich financieel kunnen veroorloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
              maar dat geeft hen echter niet het recht de regels waarop een samenleving gebaseerd is te negeren, gewoon omdat ze het zich financieel kunnen veroorloven
              Zo lopen er hier in België ook honderden rond.En aangezien de rijken alleen maar rijker worden zal dat er niet op verbeteren.

Maar hoezeer we dat hier ook veroordelen, veel medestanders ga je hier niet vinden.

Comment

• ik hoop dat ze die gasten opsluiten zoals ze destijds met willy sollie ( of hoe diene man ook weeral noemde) hebben gedaan. diene mens deed het niet met opzet en vloog den bak in...dees gasten moesten ze daar minstens 20 jaar voor naar siberie sturen!!! zonder geld en comfort.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                  het is hierbij dat ik me steeds vragen stel... ik ben absoluut niet afgunstig, integendeel, moest ik het geld hebben ik zou me ook een dure wagen kopen, zelfs meerdere...

Meer kan ik hier niet aan toevoegen, dit ligt het dichtste bij de echte oorzaak denk ik.

Comment

• héhé, als die gasten die dat ongeluk veroorzaakt hebben aan de macedonisch-albanese grens zijn opgepakt dan ben ik redelijk zeker dat de plaatselijke 'poliçe' ervoor zal zorgen dat ze serieus zullen boeten voor hun wandaad (20 years locked in an albanian cell with a serial rapist named Marek, ofzoiets)
                    risico's vant vak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      ik hoop dat ze die gasten opsluiten zoals ze destijds met willy sollie ( of hoe diene man ook weeral noemde) hebben gedaan. diene mens deed het niet met opzet en vloog den bak in...dees gasten moesten ze daar minstens 20 jaar voor naar siberie sturen!!! zonder geld en comfort.
                      Overdrijven en zeveren is ook een kunst.

Zo lang ge niet exact 100% weet wat er gebeurd is kunde niet oordelen.
                      Ik ga niet ontkennen dat die mannen in fout waren, maar ik wacht nog steeds het officiële persbericht wat er nu EXACT gebeurd is af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        héhé, als die gasten die dat ongeluk veroorzaakt hebben aan de macedonisch-albanese grens zijn opgepakt dan ben ik redelijk zeker dat de plaatselijke 'poliçe' ervoor zal zorgen dat ze serieus zullen boeten voor hun wandaad (20 years locked in an albanian cell with a serial rapist named Marek, ofzoiets)
                        risico's vant vak
                        Met geld is spijtig genoeg erg veel te bereiken. Ten laatste binnen 2 weken zit die rijke klöötzak weer in z'n villa aan 't zwembad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Ik ga niet ontkennen dat die mannen in fout waren, maar ik wacht nog steeds het officiële persbericht wat er nu EXACT gebeurd is af.
                          Nogmaals, met geld is spijtig genoeg veel te bereiken. De organisatie heeft het 2 dagen volledig uit de pers kunnen houden.'t Kan geen probleem zijn om 't verhaal nu wat te verdraaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                            Met geld is spijtig genoeg erg veel te bereiken. Ten laatste binnen 2 weken zit die rijke klöötzak weer in z'n villa aan 't zwembad.
                            of nog slechter... terug achter 't stuur van een Techart 911

Comment

• Is er eigenlijk al een oorzaak van het ongeval bekend? Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf? Dat vluchtmisdrijf valt natuurlijk niet goed te praten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                Is er eigenlijk al een oorzaak van het ongeval bekend? Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf?
                                Aan 220km/uur? Sterk.

Comment

Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf?
                                  in Macedonië geldt nog voorrang voor paard en kar en metsersbrommer
                                  kom nou

Comment

Is er eigenlijk al een oorzaak van het ongeval bekend? Misschien gaat het hier bij wijze van spreke wel over een voorrang van rechts genegeerd door misschien wel die Golf? Dat vluchtmisdrijf valt natuurlijk niet goed te praten.
                                    de wagne reed frontaal op de golf!!!

veel voorang heeft dat niet in zich lijkt me...

Comment

• Ik vraag toch net achter de oorzaak? Ik kan toch niet weten dat die 220 km/u reed? Anders had ik het niet gevraagd hé...
                                      Reageer in het vervolg maar wat normaler.

Comment

Reageer in het vervolg maar wat normaler.
                                        lees in het vervolg wat er zo allemaal in een topic staat

Comment

• wow jongens

Comment

Working...
                                          X