Jammer!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenYeah right.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenjij moest al in je mondeo zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtensanta genoeg nu maar mondeo's......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenkweet het moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDus ze passeren niet meer door België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenEr zijn wel degelijk redelijk veel burgerdoden in de dakar-rally
Maar het grootste verschil is toch het illegale karakter van de Gumball, er straalt een imago van rebellie van af. Men trekt zich helemaal niets aan van de verkeerswetgeving en als je beelden ziet van de stoten die de deelnemers uithalen dan merk je ook snel dat bij velen van hen geen enkele vorm van verantwoordelijkheidszin leeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenwaar staat dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIk heb weet van 1 ongeval in een verbindingsrit en 1 waarbij een kind onder een wagen was gesukkeld tijdens een chronorit . Als er voor de rest nog veel slachtoffers vallen dan kunnen ze dat toch goed verborgen houden.
Maar het grootste verschil is toch het illegale karakter van de Gumball, er straalt een imago van rebellie van af. Men trekt zich helemaal niets aan van de verkeerswetgeving en als je beelden ziet van de stoten die de deelnemers uithalen dan merk je ook snel dat bij velen van hen geen enkele vorm van verantwoordelijkheidszin leeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk Bralo.
pro:- Ook in Parijs dakar vallen doden. Maar parijs dakar is wel georganiseerd
Comment
- Ook in Parijs dakar vallen doden. Maar parijs dakar is wel georganiseerd
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk geloof mijn eigen ogen niet, wat voor een argument is dit nu? Hoe kan het feit dat er in andere evenementen ook doden vallen een argument zijn 'pro' gumball?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenDenk je ?
Wees maar gerust dat er elk jaar 'per ongeluk' enkele afrikanen onder zo'n koerswagen terechtkomen, maar die dingen halen natuurlijk de media niet aangezien de moderne technologie daar nog één groot raadsel is.
Organisatie => Doofpot binnen, en gedaan ermee....
Straffe uitspraak, enige bewijzen? Daar geloof ik nu eens niets van, met zoveel persverslaggeving. Die mensen zijn daar heus niet achterlijk hoor, zoiets haalt hoe dan ook de pers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk geloof mijn eigen ogen niet, wat voor een argument is dit nu? Hoe kan het feit dat er in andere evenementen ook doden vallen een argument zijn 'pro' gumball?
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBegrijp ik ook niet...
Simpel, toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn het is juist die rebellie die veel mensen zo aanspreekt, mij incluis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenMij spreekt dat ook aan maar niet wanneer er mensen aan mee doen die geen enkele zin voor verantwoordelijkheid kennen en hun eigen grenzen niet kennen. Als ze er daarbij bovendien nog een onwaarschijnlijk decadent iets van maken dan stoot dat mij helemaal af.
Comment
-
Kijk, wat mij vooral stoort is het gedrag van 1. de aanrijdende partij en 2. de organisatie in zijn geheel. Ongelukken gebeuren en of het nu 'in de rally' is, of daarbuiten en of het nu met een 250.000 € kostende supercar of met een tweedehandse golf is, onverantwoordelijke chauffeurs zullen blijven ongevallen veroorzaken. De heisa is voornamelijk te danken aan het totale gebrek aan respect van de 'dader' en de organisatie voor de slachtoffers.
Er is duidelijk een tijd van bezinning aan gebroken, zo kan het niet verder. Het idee dat ik hier ergens gelezen heb sprak me wel; een rit in konvooi van het ene circuit naar het andere. Dat lijkt mij de enige redelijke oplossing...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenKijk, wat mij vooral stoort is het gedrag van 1. de aanrijdende partij en 2. de organisatie in zijn geheel. Ongelukken gebeuren en of het nu 'in de rally' is, of daarbuiten, of het nu met een 250.000 € kostende supercar of met een tweedehandse golf is, onverantwoordelijke chauffeurs zullen blijven ongevallen veroorzaken. De heisa is voornamelijk te danken aan het totale gebrek aan respect van de 'dader' en de organisatie voor de slachtoffers.
Er is duidelijk een tijd van bezinning aan gebroken, zo kan het niet verder. Het idee dat ik hier ergens gelezen heb sprak me wel; een rit in konvooi van het ene circuit naar het andere. Dat lijkt mij de enige redelijke oplossing...
Maar, ook voor de 4e keer, met geld is veel te bereiken. De kans is groot dat 't gerecht in macediono zo corupt is als de PS. Geen die mannen een envelopje en er is niets gebeurt. Tot volgend jaar, of zoiets.
Comment
Comment