Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gewoon verbieden die onverantwoorde boel....beetje mensen gaan doodrijden...
    T'zal nu veel minder zijn voor die rijkeluiskindjes, een jaartje bak in een Oostblokgevangenis....wat voor mij nog een nog veel te lichte straf is.

Ook puik van onze regering dat men er over denkt van die bende idi's te verbieden op onze wegen....

Als ge het geluk hebt zo'n prachtige bolliedes te bezitten moet ge maar een circuit afhuren.

Totaal geen medelijden.

Comment

• wat een idiote reacties hier

Denken sommige van jullie wel na?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
        Gewoon verbieden die onverantwoorde boel....beetje mensen gaan doodrijden...
        T'zal nu veel minder zijn voor die rijkeluiskindjes, een jaartje bak in een Oostblokgevangenis....wat voor mij nog een nog veel te lichte straf is.

Ook puik van onze regering dat men er over denkt van die bende idi's te verbieden op onze wegen....

Als ge het geluk hebt zo'n prachtige bolliedes te bezitten moet ge maar een circuit afhuren.

Totaal geen medelijden.
        Jonge toch,
        Het was niet expres,toch ?
        Het kan idd niet goed gekeurd worden,maar om daarvoor heel de Gumball volgend jaar te doen stoppen?
        Neen, geef de bestuurder van de Porsche Turbo,dan geen toestemming om deel te nemen.
        Maar laat de rest deelnemen aan deze RALLY !
        ik vind dit ook niet kunnen,maar wat jij zegt gaat er toch wel wat over hoor
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Jonge toch,
          Het was niet expres,toch ?
          Het kan idd niet goed gekeurd worden,maar om daarvoor heel de Gumball volgend jaar te doen stoppen?
          Neen, geef de bestuurder van de Porsche Turbo,dan geen toestemming om deel te nemen.
          Maar laat de rest deelnemen aan deze RALLY !
          ik vind dit ook niet kunnen,maar wat jij zegt gaat er toch wel wat over hoor
          Ik heb zo een flauw vermoeden dat de wegen in Vlaanderen binnen een 4-tal jaren plots een groot stuk onveiliger gaan worden.

Comment

• Vandaag in de krant over het ongeval gelezen. Blijkbaar reden de mannen met die 997 aan de verkeerde kant van de weg. Het zal dan wel niet aan die bejaarde man gelegen hebben.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Ik heb zo een flauw vermoeden dat de wegen in Vlaanderen binnen een 4-tal jaren plots een groot stuk onveiliger gaan worden.
              Dat jij daaruit je conclusie's trekt,zegt al veel over je,hoor
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Dat jij daaruit je conclusie's trekt,zegt al veel over je,hoor
                Wat? Dat ik snotapen met een mentaliteit als de jouwe liever kwijt dan rijk ben?

Comment

Vooroordelen zijn slecht!
                  Net als veralgemenen!
                  Net als enkel zwart-wit kijken!

Comment

• er is een generatiekloof op aw

en ze ligt precies zo rond de 25

Comment

Wat? Dat ik snotapen met een mentaliteit als de jouwe liever kwijt dan rijk ben?
                      Rustig, Xit.
                      Feit is wel dat de jongsten hier niet van veel verantwoordelijkheidszin getuigen.

@ Bobo:
                      Er is een nieuwe generatie naar het schijnt: de me-generation (omdat ze enkel met zichzelf zóuden begaan zijn).
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Haha, Xit is

Comment

• 2 doden, of heb ik iets gemist (?) is genoeg.

Ik ben blij dat de organisatie beslist heeft om de Gumball te stoppen, ik ben benieuwd of er volgend jaar nog eentje komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Vandaag in de krant over het ongeval gelezen. Blijkbaar reden de mannen met die 997 aan de verkeerde kant van de weg. Het zal dan wel niet aan die bejaarde man gelegen hebben.
                            Ze waren waarschijnlijk aan het inhalen, zo een accidenten gebeuren hier ook toch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door so0ly Bekijk Berichten
                              Ze waren waarschijnlijk aan het inhalen, zo een accidenten gebeuren hier ook toch ?
                              ... aan 200 km/h?

Comment

• Het is erg dat het gebeurd is, spijtig van de 2'de dode.
                                Ik denk wel dat het nu nogal opgeklopt is, niet dat die 2 doden er niet bestaan hé maar gewoon als dit bv in België buiten de Gumball was gebeurd, er niet zoveel aandacht aan was gegeven.

Comment

• Iedereen weet ondertussen toch al dat dit soort ongevallen dagelijkse kost zijn? Hoeveel mensen sterven er niet wereldwijd door dit soort van ongeluk? Heb je ooit al één keer op het VRT/VTM nieuws gehoord van een dodelijke aanrijding in Macedonië (buiten die v/d Gumball)? Dit wordt gewoon wijd en breed uitgesmeerd om de Gumball een nog slechtere rep te geven dan dat ie al heeft.

Zeggen dat er in rally's zoals Paris-Dakar geen dodelijke ongevallen gebeuren (met locals) getuigt van zeer grote naïviteit me dunkt

Feit blijft dat die 2 idioten met hun Porschke zwaar moeten aangepakt worden ... auto afpakken? Heeft geen nut hé mensen, morgen staat er een GT2 in de plaats!
                                  Steek ze maar een jaar of 4-5 vast in Macedonië, ze zullen wel anders piepen als ze eruit komen.

Ongelukken gebeuren en zullen blijven gebeuren, hoe erg het ook is. Vluchtmisdrijf na een ongeval is simpelweg niet goed te praten, onder geen enkele reden ... met uitzondering van het feit dat je eigen leven in gevaar is omdat je misschien gelynched wordt. Maar in dat geval bel je onmiddellijk naar de authoriteiten of rij je er rechtstreeks naartoe om jezelf aan te geven. Point final.
                                  Last edited by ; 05/05/2007, 13:44.

Comment

• Nog één ding wil ik erover kwijt:
                                    Als Maxke geen publieke spijtbetuiging toont van heel die cover up affaire (niet v/h ongeval zelf) dan is het niet meer dan juist dat de Gumball 6 foot deep gaat.

Comment

• Als het koppel in een Golf 5 reed en niet in een Golf 2 was er niks aan de hand...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        ... aan 200 km/h?
                                        200, is da zeker of is da door enen die er totaal niks van weet uit z'n duim gezogen? Kbedoel kheb al ergere wrakken gezien van wagens die tegen 80 botsten. En die baan laat toch geen 200 toe. Als het zo is dat hij 200 reed dan mogen ze die gast voor mijn part voor moord met voorbedachte rade veroordelen. Want als je 200 in druk verkeer in een bebouwde kom doet dan weet je toch zo dat er doden gaan vallen.
                                        Ik praat diene mens totaal niet goed en vind dat hij gestraft moet worden maar van die speculaties krijg ik het é. Zo was er een journaal waar men zei dat maximilian cooper die mannen heeft helpen ontsnappen.

Comment

• Het ongeluk tijdens de Gumball-rally heeft een tweede leven geëist. De echtgenote van de 67-jarige Vladimir Cepuljoski die bij de aanrijding in Macedonië omkwam, is in het ziekenhuis aan haar verwondingen bezweken.
                                          HLN.be

Comment

Working...
                                          X