Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Als het koppel in een Golf 5 reed en niet in een Golf 2 was er niks aan de hand...
    niet iedereeen heeft het geld om in een Golf 5 te rijden eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Iedereen weet ondertussen toch al dat dit soort ongevallen dagelijkse kost zijn? Hoeveel mensen sterven er niet wereldwijd door dit soort van ongeluk? Heb je ooit al één keer op het VRT/VTM nieuws gehoord van een dodelijke aanrijding in Macedonië (buiten die v/d Gumball)? Dit wordt gewoon wijd en breed uitgesmeerd om de Gumball een nog slechtere rep te geven dan dat ie al heeft.

Zeggen dat er in rally's zoals Paris-Dakar geen dodelijke ongevallen gebeuren (met locals) getuigt van zeer grote naïviteit me dunkt

Feit blijft dat die 2 idioten met hun Porschke zwaar moeten aangepakt worden ... auto afpakken? Heeft geen nut hé mensen, morgen staat er een GT2 in de plaats!
      Steek ze maar een jaar of 4-5 vast in Macedonië, ze zullen wel anders piepen als ze eruit komen.

Ongelukken gebeuren en zullen blijven gebeuren, hoe erg het ook is. Vluchtmisdrijf na een ongeval is simpelweg niet goed te praten, onder geen enkele reden ... met uitzondering van het feit dat je eigen leven in gevaar is omdat je misschien gelynched wordt. Maar in dat geval bel je onmiddellijk naar de authoriteiten of rij je er rechtstreeks naartoe om jezelf aan te geven. Point final.
      ²that

En voor 1 keer moet ik zeggen hebben ze op sossen tv es gewoon de feiten gegeven in het journaal. Chapeau

Comment

Als het koppel in een Golf 5 reed en niet in een Golf 2 was er niks aan de hand...
        Niks aan de hand zou ik niet zeggen hoor, zo'n zware aanrijding tegen die snelheid zou ook hoogstwaarschijnlijk fataal geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
          Niks aan de hand zou ik niet zeggen hoor, zo'n zware aanrijding tegen die snelheid zou ook hoogstwaarschijnlijk fataal geweest zijn.
          Waarom zijn die kerels in de Porsche dan ongedeerd?

Comment

J&, ik wits ook niet da je in een Porsche tegen 260 ergens kon opknallen en er zonder schram uitkomen da zijn wel wreed auto's ze dadde

Comment

• Als je de foto in de morgen bekijkt van beide wagens, kan dat nooit aan 200 km/h geweest zijn.

Die Porsche vertoont amper beschadigingen...

Correct dat ze de Gumball stop gezet hebben uit respect voor de nabestaanden.

Ik hoop dat het volgend jaar weer doorgaat.

Comment

• De vrouw, passagier in de aangereden VW Golf, is ondertussen ook overleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  De vrouw, passagier in de aangereden VW Golf, is ondertussen ook overleden
                  Idd Audiboy had het op de vorige pagina ook al gepost

Spijtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                    en ... heeft dat al 20 pagina's geleden gepost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten

Spijtig
                      Ola, excuses

Comment

• Mss totaal off topic maar heeft niemand vandaag toevallig de veyron of andere wagens zien passere? De veyron moet tenslotte terug naar Londen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

en ... heeft dat al 20 pagina's geleden gepost
                          Van de passagier die gestorven is aan haar verwondingen in het ziekenhuis ? Kan niet want is pas gebeurd...

De bestuurder ja maar het gaat hier over zijn vrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                            Van de passagier die gestorven is aan haar verwondingen in het ziekenhuis ? Kan niet want is pas gebeurd...

De bestuurder ja maar het gaat hier over zijn vrouw.
                            Dat nieuws is al sinds gisteravond bekend en stond hier de laatste 10 pagina's dus al -telkens herhaald-.

Over die 200km/h: ik weet er ook het fijne niet van maar heb het gisteravond op verschillende plaatsen gelezen. Zou evengoed opgeblazen kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Iedereen weet ondertussen toch al dat dit soort ongevallen dagelijkse kost zijn? Hoeveel mensen sterven er niet wereldwijd door dit soort van ongeluk? Heb je ooit al één keer op het VRT/VTM nieuws gehoord van een dodelijke aanrijding in Macedonië (buiten die v/d Gumball)? Dit wordt gewoon wijd en breed uitgesmeerd om de Gumball een nog slechtere rep te geven dan dat ie al heeft.

Zeggen dat er in rally's zoals Paris-Dakar geen dodelijke ongevallen gebeuren (met locals) getuigt van zeer grote naïviteit me dunkt

Feit blijft dat die 2 idioten met hun Porschke zwaar moeten aangepakt worden ... auto afpakken? Heeft geen nut hé mensen, morgen staat er een GT2 in de plaats!
                              Steek ze maar een jaar of 4-5 vast in Macedonië, ze zullen wel anders piepen als ze eruit komen.

Ongelukken gebeuren en zullen blijven gebeuren, hoe erg het ook is. Vluchtmisdrijf na een ongeval is simpelweg niet goed te praten, onder geen enkele reden ... met uitzondering van het feit dat je eigen leven in gevaar is omdat je misschien gelynched wordt. Maar in dat geval bel je onmiddellijk naar de authoriteiten of rij je er rechtstreeks naartoe om jezelf aan te geven. Point final.
                              Een van de verstandigste posts in dit topic, niet zwart - wit zoals de meeste hier, en eerlijk gezegd het was mijn eerste gedacht toen ik het hoorde, die chauffeurs gaan gelynched worden. Macedonië,is Vlaanderen niet he. De meeste hier zouden in hun broek doen als ze daar een lokale zware jongen tegenkomen, zet u in ne cafe op een zijn plaatske en ge hebt ne magnum tegen uwen kop, Persoonlijke ondervinding. dus ga daar een beetje stoefen met uw geld rijd een local om zeep en ge gaat het niet te lang navertellen. Maar dan kan je inderdaad rechtstreeks naar de politie gaan.
                              Er is echter één groot verschil tussen mensen die aan de gumball meedoen en wij de plebs. Het besef hoeveel een euro waard is.
                              Kom me niet vertellen dat die gastjes op hun plechtige communicantjes leedtijd weten hoe hard men voor een euro moet werken.
                              Denk je dat ik jaloers ben? Ge moogt het verdomme gerust zijn. Ik mag nog zoveel mijn botten afdraaien, maar zal nooit zo rijk worden als zij.
                              On the other hand zal ik dus wel altijd beseffen wat ik moet doen voor mijn boterhammeke, terwijl sommigen het op een plateau krijgen.
                              Rami zal ook wel weten hoe hard hij moet knokken om met zijn lambo te rijden.
                              Enkel dan kan je er eigenlijk ten volle van genieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
                                Een van de verstandigste posts in dit topic, niet zwart - wit zoals de meeste hier, en eerlijk gezegd het was mijn eerste gedacht toen ik het hoorde, die chauffeurs gaan gelynched worden. Macedonië,is Vlaanderen niet he. De meeste hier zouden in hun broek doen als ze daar een lokale zware jongen tegenkomen, zet u in ne cafe op een zijn plaatske en ge hebt ne magnum tegen uwen kop, Persoonlijke ondervinding. dus ga daar een beetje stoefen met uw geld rijd een local om zeep en ge gaat het niet te lang navertellen. Maar dan kan je inderdaad rechtstreeks naar de politie gaan.
                                Er is echter één groot verschil tussen mensen die aan de gumball meedoen en wij de plebs. Het besef hoeveel een euro waard is.
                                Kom me niet vertellen dat die gastjes op hun plechtige communicantjes leedtijd weten hoe hard men voor een euro moet werken.
                                Denk je dat ik jaloers ben? Ge moogt het verdomme gerust zijn. Ik mag nog zoveel mijn botten afdraaien, maar zal nooit zo rijk worden als zij.
                                On the other hand zal ik dus wel altijd beseffen wat ik moet doen voor mijn boterhammeke, terwijl sommigen het op een plateau krijgen.
                                Rami zal ook wel weten hoe hard hij moet knokken om met zijn lambo te rijden.
                                Enkel dan kan je er eigenlijk ten volle van genieten.

Erm WIMRS4, met alle respect he, maar voor hetzelfde geld doet Rami mee met de Gumball en vind jij hem "een gastje die alles op een plateau krijgt".
                                Jammer dat je heel de bende over dezelfde kam scheert.

Comment

• Volledig accoord met rami zijn post op de vorige pagina!

Ik denk nu ook niet dat die crash aan 200 km/h gebeurt is maar het zal wel niet aan de reglementaire snelheid gebeurt zijn.

Comment

• Een van de hoofdsponsors, Adidas, die samen met Footlocker een exclusief gamma van Gumball merchadising in omloop bracht heeft alle Gumball merchandising uit de (Belgische) winkels laten halen...

Een collega van mij ging vandaag achter een paar schoenen bij Footlocker doch ze waren niet beschikbaar. Men was alles van de Gumball aan het inpakken met de orders het terug te sturen... Er mocht niets meer verkocht worden van de Gumball collectie... Zelfs mits betaling van een "extra percentje" wou men niets verkopen...

Het gaat van kwaad naar erger...

Of de Gumball 3000 nog bestaanredenen heeft zal de komende weken duidelijk worden doch het feit dat een aantal sponsors reeds afgehaakt hebben beloofd weinig goeds...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Erm WIMRS4, met alle respect he, maar voor hetzelfde geld doet Rami mee met de Gumball en vind jij hem "een gastje die alles op een plateau krijgt".
                                      Jammer dat je heel de bende over dezelfde kam scheert.
                                      Het is niet mijn bedoeling om te veralgemenen, maar al bij al is het toch de algemene indruk die je krijgt van zo een event. Een nest verwende apen die niets geven om geld.
                                      Ik weet wel dat ik veralgemeen, maar dit moet je toch toegeven. Meedoen om te racen en 's avonds decadent te fuiven in landen waar ze met moeite paard en kar ontgroeid zijn is er toch over. Er zullen er wel bij zijn die het goed bedoelen. Het is alleen een beetje het concept dat me er over is. En dat dan nog verkopen als een cultureel evenement. Als ik het al bij al goed heb begrepen uit een persbericht van maximillion cooper is er ook toch redelijk over. Zou jij met je RS6 bereid zijn om hem total loss te rijden op de slechte wegen in oosteuropa? Die exotische landen zijn echt niet zoals hier he.
                                      Want zoals het mij lijkt zijn er toch velen in de Gumball die er niet echt om malen.
                                      Te zien aan je posts over je wagen, ben erg gesteld op je RS6, dus denk ik dat het antwoord op de vorige vraag negatief zal zijn.
                                      Eenmaal je deelneemt aan zo een evenement is de adrenaline wel zo groot dat je je grenzen verlegt. Ik kon me vroeger toch moeilijk inhouden toen er een ferme kar naast de mijne kwam staan, laat staan in een event waar het er vol van zit.
                                      Nogmaals was het enkel men bedoeling om duidelijk te maken dat er mensen zijn die de waarde van geld nog apprecieren en sommigen die dat niet echt meer doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                        Een van de hoofdsponsors, Adidas, die samen met Footlocker een exclusief gamma van Gumball merchadising in omloop bracht heeft alle Gumball merchandising uit de (Belgische) winkels laten halen...

Een collega van mij ging vandaag achter een paar schoenen bij Footlocker doch ze waren niet beschikbaar. Men was alles van de Gumball aan het inpakken met de orders het terug te sturen... Er mocht niets meer verkocht worden van de Gumball collectie... Zelfs mits betaling van een "extra percentje" wou men niets verkopen...

Het gaat van kwaad naar erger...

Of de Gumball 3000 nog bestaanredenen heeft zal de komende weken duidelijk worden doch het feit dat een aantal sponsors reeds afgehaakt hebben beloofd weinig goeds...
                                        Zo een reactie van de sponsors is spijtig genoeg enkel en alleen financieel gegrond. Ze willen nu eenmaal niet meer mee doen nu het schip aan het zinken is. 9 jaar werken voor de kl... Door een paar gastjes die waarschijnlijk veel te overmoedig waren geworden. De gevolgen van enkele seconden dom doen kunnen toch verstrekkende gevolgen hebben.

Comment

• het is miss niet de betrouwbaarste bron maar volgens the Sun reed de porsche binnen de snelheidslimiet en op het juiste baanvak

de 2 foto's van de Porsche laten mij toch ook sterk twijfelen aan het feit dat ze 200+ gereden zouden hebben
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X