Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eigenlijk had men dit alles perfect kunnen vermijden...

Dat het zover moeten komen is, is puur te wijten aan een slechte reactie van de organisatie...

Het moment dat het ongeval gebeurde had de organisatie dadelijk een persbericht moeten uitsturen met de melding van het ongeval. Eventueel gekoppeld dat ze het betreuren bla bla bla...

Nadat alle feiten bekend waren had men dan een nieuw persbericht kunnen versturen waarin ze de feiten vermelden en dat ze het betreuren dat de veroorzakers van het ongeval hun verantwoordelijkheid ontvlucht waren en dat ze als organisatie wensten dat alles ten gronde onderzocht wordt en er strenge straffen zouden uitgesproken worden... Tevens kon men dan meedelen dat ze, gezien de ernst van de feiten, de Gumball stilleggen...

Dit had evenzeer reacties teweeggebracht maar men had dan tenminste het signaal gegeven dat men als organisatie meeleefde met de slachtoffers, dat men het ongeval veroordeelde en dat ze respect hadden... Dit had méééér gewaardeerd geweest dan de "cover up" operatie die ze nu dachten te doen...

Ondanks dat ook zij volop met de digitale technologieën van heden werken hebben ze er niet aan gedacht dat het nieuws zou uitlekken... Internet is zelfs in Macedonië aan een opmars bezig... Het was een kwestie van uren of maximaal een of twee dagen voor het nieuws wereldwijd verspreid zou worden...

De juiste communicatie had hun imago kunnen redden... Helaas kozen voor de verkeerde optie...

Comment

• ik had wat meer verantwoordelijkheidszin verwacht van een organisatie die er alles aan doet om het nieuws te halen.

meer wil ik er niet over kwijt
      Last edited by ; 05/05/2007, 19:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
        Het is niet mijn bedoeling om te veralgemenen, maar al bij al is het toch de algemene indruk die je krijgt van zo een event. Een nest verwende apen die niets geven om geld.
        Ik weet wel dat ik veralgemeen, maar dit moet je toch toegeven. Meedoen om te racen en 's avonds decadent te fuiven in landen waar ze met moeite paard en kar ontgroeid zijn is er toch over. Er zullen er wel bij zijn die het goed bedoelen. Het is alleen een beetje het concept dat me er over is. En dat dan nog verkopen als een cultureel evenement. Als ik het al bij al goed heb begrepen uit een persbericht van maximillion cooper is er ook toch redelijk over. Zou jij met je RS6 bereid zijn om hem total loss te rijden op de slechte wegen in oosteuropa? Die exotische landen zijn echt niet zoals hier he.
        Want zoals het mij lijkt zijn er toch velen in de Gumball die er niet echt om malen.
        Te zien aan je posts over je wagen, ben erg gesteld op je RS6, dus denk ik dat het antwoord op de vorige vraag negatief zal zijn.
        Eenmaal je deelneemt aan zo een evenement is de adrenaline wel zo groot dat je je grenzen verlegt. Ik kon me vroeger toch moeilijk inhouden toen er een ferme kar naast de mijne kwam staan, laat staan in een event waar het er vol van zit.
        Nogmaals was het enkel men bedoeling om duidelijk te maken dat er mensen zijn die de waarde van geld nog apprecieren en sommigen die dat niet echt meer doen.

Ik dat ik mits het nodige geld zeker zou meedoen met de gumball. Ik denk dat er op dit forum, zelfs onder diegenen die er flagrant tegen zijn, ook heel veel zitten die mits de nodige centjes aan dit evenement zouden meedoen.
        Of ik als een gek over Albanese weggetjes zou scheuren, da's iets anders.

In ieder geval, no hard feelings Wim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
          het is miss niet de betrouwbaarste bron maar volgens the Sun reed de porsche binnen de snelheidslimiet en op het juiste baanvak

de 2 foto's van de Porsche laten mij toch ook sterk twijfelen aan het feit dat ze 200+ gereden zouden hebben
          Als een porsch er bij een frontale crash bij 200 zo uitziet, dan koop ik er morgen meteen 1tje. Fokkin veilige auto blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Ik dat ik mits het nodige geld zeker zou meedoen met de gumball. Ik denk dat er op dit forum, zelfs onder diegenen die er flagrant tegen zijn, ook heel veel zitten die mits de nodige centjes aan dit evenement zouden meedoen.
            Of ik als een gek over Albanese weggetjes zou scheuren, da's iets anders.

In ieder geval, no hard feelings Wim
            Moest ik in de tijd geld genoeg hebben gehad ik had ook meegedaan, khad me waarschijnlijk wel gedragen, want geld om mee te doen, en geld om al die boetes te betalen is iets anders.
            Nu ja het zal bij dromen blijven aangezien de RS4 al een hele tijd weg is.
            Blijkbaar rijd er nu een albanees mee; Onlangs politie aan de duer gehad. Of ik nog een faktuur had van de verkoop. Er was een ongeluk mee gebeurd in Brussel en er was een marokaan en een albanees aan het vechten omdat ze beweerden dat het elk hun wagen was.' K had hem nochtans verkocht aan een spanjaard. Go figure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
              Eigenlijk had men dit alles perfect kunnen vermijden...

Dat het zover moeten komen is, is puur te wijten aan een slechte reactie van de organisatie...

Het moment dat het ongeval gebeurde had de organisatie dadelijk een persbericht moeten uitsturen met de melding van het ongeval. Eventueel gekoppeld dat ze het betreuren bla bla bla...

...
              Zo moét het gewoon bij crisiscommunicatie.
              Zeker niet proberen in de doofpot steken, maar direct alles duidelijk en klaar melden en evt eigen fout erkennen.

Blijkbaar hebben/hadden ze zo een scenario niet voorbereid liggen.
              Met alle gevolgen vandien.

Comment

• Die Porsche is wel weinig toegetakeld. En de wagen ligt precies in een laagliggende weide, ik heb de indruk dat die zo z'n bumpers heeft verloren.

Ik zou graag meer details hebben! 200km/u zal het zeker niet zijn, zelfs de helft niet...

Maar het is een ongeval met dodelijke afloop, en dat is verschrikkelijk erg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Die Porsche is wel weinig toegetakeld. En de wagen ligt precies in een laagliggende weide, ik heb de indruk dat die zo z'n bumpers heeft verloren.

Ik zou graag meer details hebben! 200km/u zal het zeker niet zijn, zelfs de helft niet...

Maar het is een ongeval met dodelijke afloop, en dat is verschrikkelijk erg!
                  En vooral die vluchtmisdrijf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Een van de hoofdsponsors, Adidas, die samen met Footlocker een exclusief gamma van Gumball merchadising in omloop bracht heeft alle Gumball merchandising uit de (Belgische) winkels laten halen...

Een collega van mij ging vandaag achter een paar schoenen bij Footlocker doch ze waren niet beschikbaar. Men was alles van de Gumball aan het inpakken met de orders het terug te sturen... Er mocht niets meer verkocht worden van de Gumball collectie... Zelfs mits betaling van een "extra percentje" wou men niets verkopen...

Het gaat van kwaad naar erger...

Of de Gumball 3000 nog bestaanredenen heeft zal de komende weken duidelijk worden doch het feit dat een aantal sponsors reeds afgehaakt hebben beloofd weinig goeds...
                    Dat heb ik vandaag ook ondervonden.
                    Ik ben vandaag mij Gumball schoentjes gaan halen in de footlocker in Hasselt (had deze vorige week bestelt omdat men deze enkel verkocht in Leuven en Antwerpen).
                    En die verkoper zei ook dat ik geluk had, daar ze alle Gumball schoenen al uit de rekken aan het halen waren naar aanleiding van het incident.
                    Gelukkig heb ik de mijne wel nog mee gekregen.
                    Zijn ze er direct al een stuk exclusiever op geworden

Comment

• tis kompleet normaal, als wij een meeting doen zijn er ook steeds die moeten uitpakken
                      wat kan je van hen verwachten

Comment

• Langs welke kant van de weg rijden ze daar eigenlijk?
                        Dat Golfje, staat dat aan de juiste kant van de weg.
                        Ik kan me ook eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat er zo weinig aan die auto is als je een frontale botsing doet tegen 200 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          tis kompleet normaal, als wij een meeting doen zijn er ook steeds die moeten uitpakken
                          wat kan je van hen verwachten

Ik voel mij aangesproken, zelfs al na 1 meeting

Volgende keer blijft mijn kar stilstaan. Stilleven

Comment

Hopelijk laat je dan tenmisnte de motor draaien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Hopelijk laat je dan tenmisnte de motor draaien!
                              naast kristals v6, op verzoek

Comment

en ik bedoel nooit iets persoonlijks

Comment

en ik bedoel nooit iets persoonlijks
                                  OK maar je moet toch iemand bedoelen

Comment

• ja jij ja, lange zwiep in die machtig zwarte onpersoonlijke break
                                    jij bent een goeie aanwinst

Comment

ja jij ja, lange zwiep in die machtig zwarte onpersoonlijke break
                                      jij bent een goeie aanwinst

Domme, had je "break" nu niet geschreven kon ik mezelf nog wijsmaken dat je M-optic bedoelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                        het is miss niet de betrouwbaarste bron maar volgens the Sun reed de porsche binnen de snelheidslimiet en op het juiste baanvak

de 2 foto's van de Porsche laten mij toch ook sterk twijfelen aan het feit dat ze 200+ gereden zouden hebben
                                        Aan de foto's te zien kan die nooit 200 gereden hebben. Als je aan die snelheid ergens tegenaan knalt vliegt het voorste van die wagen gewoon in stukken uiteen ... Porsche of eender welk ander merk.

Comment

• Check this out. Een paar nieuwe 'nieuwsfeiten'.

Comment

Working...
                                          X