Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenOcharmpjes toch.
Rana
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo'n volwassen reactie kan ook enkel van jou komen
Rana
Comment
-
LOL, erg amusant topic hier.
Terwijl "wij" zitten de discussieren, zitten al die Gumballers al lang thuis champie te drinken aan hun zwembad.
Tenzij die ene sukkel die nog in de cel zit... maar ja, dat heeft ie zelf gezocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenOcharmpjes toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenLOL, erg amusant topic hier.
Terwijl "wij" zitten de discussieren, zitten al die Gumballers al lang thuis champie te drinken aan hun zwembad.
Tenzij die ene sukkel die nog in de cel zit... maar ja, dat heeft ie zelf gezocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenChance dat je een zeer bevredigend leven leidt, anders zou er niet veel overblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenVan mijn part mag hij daar nog een paar weekjes zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenEn toch heeft hij gelijk. De crash zal wel niets plaats hebben gevonden aan 200km/u denk ik. Maar, feiten:
- Feit: De Gumball mag dan fijn zijn voor autliefhebbers, het is en blijft gevaarlijk.
- Feit:Als je eerlijk bent weet je ook dat er in de gumball ook wel "goede" deelnemers zijn, maar dat een groot deel ook opgeblazen hautaine achterlijke idioten is.
Geld maakt hun niets uit, en met hun erg beperkte IQ sturen ze hun penisverlengers naar ontoelaatbare snelheden.
- Feit: De Gumballers halen hogere snelheden dan toegelaten op openbaar terrein/ publieke wegen: afschaffen die handel.
- Feit: Gumballers die aan de kant worden gezet betalen met een wansmakelijke glimlach hun boetes. Men had boetes moeten geven in verhouding tot hun inkomen en wagen hoedanook in beslagnemen.
- Feit: Tegen +200km/u racen tussen het "gewone" verkeer door en de avond/ nacht voordien je achterlijk lijf vol alcohol kappen gaat niet samen.
- Feit: Aan alle Gumball aanhangers hier : De gumball is een mooie kans om exotische wagens aan het werk te zien. Maar het concept is ontoelaatbaar. Denken julliedat de gumballers jullie gaan ontzien in jullie Golfje of Focusje( ik kies hier maar 2 willekeurige modellen) ? Voor het zelfde geld waren ze tegen een forumer geknald, en stonden ze nu ook verhaaltjes te verzinnen om hem de schuld te geven. Denk daar maar eens over na.
Conclussie : Opdoeken en afschaffen die handel.
Veel deelnemers genieten van de mooie wagens, mooie mensen en de sfeer. En het zijn de rotte appels die het verpesten... En dat heb je overal!
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenHupla, zeg op aw iets slecht over rijke zakken en je krijgt alle fils à papa'tjes achter je aan.
Ik vind het nier meer dan normaal dat iemand die een hoog inkomen een boete betaalt in verhouding tot zijn inkomen. Een boete van pakweg 400€ is niets voor zo een kapitaalkrachtige. Dat heeft niets te maken met het bestraffen van hoge inkomens, wel met het tegengaan van toestanden waarin dergelijke "rijken" zich alles kunnen permiteren.
Er zitten in de Gumball ook deelnemers die hun verstand gebruiken, maar er zitten ook rotte appels in.
De gewone werkende tweeverdieners worden daar het grootste slachtoffer van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenVan mijn part mag hij daar nog een paar weekjes zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Veel deelnemers genieten van de mooie wagens, mooie mensen en de sfeer. En het zijn de rotte appels die het verpesten... En dat heb je overal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJij mag ook naar daar gaan hoor.
Inderdaad, kijk maar naar het AW forum-> rana,xit,stefanus...
Xit: één van de leukste personen op dit forum
Stefanus: VW basher, maar wel eerlijk.
Toevallig 3 personenen die no-nonsense zijn, recht voor de raap...
Ik verkeer liever in hun gezelschap dan in dat van jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk verkeer liever in hun gezelschap dan in dat van jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWeet je dat ik dat absoluut geen probleem vind.
Comment
-
Komaan mensen, stop er mee. Niemand is bij zo'n gekibbel gebaat. Ik wou gewoon even vermelden dat wat xit zei in mijn geval alleszins niet de waarheid is. Ik hou er niet van als er mij woorden in de mond gelegd worden.
Het was niet mijn intentie weer een nieuw rondje bekvechten te starten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk weet dat. Jij kan mss wat in die gevangenis gaan zitten, jij lijkt me de ideale persoon om de zeep op te rapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk heb niets fout gedaan.
Xit: één van de leukste personen op dit forum
Stefanus: VW basher, maar wel eerlijk.
Toevallig 3 personenen die no-nonsense zijn, recht voor de raap...
Ik verkeer liever in hun gezelschap dan in dat van jou.
Al wordt hier veel gezeverd, en door praktisch iedereen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDaar denk ik anders over!
Al wordt hier veel gezeverd, en door praktisch iedereen...
Anyway, teneinde dit topic niet nog meer te bevuilen kan fanmail naar mijn pm box gestuurd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenEn dan de boel quoten in feedback en naar bans azen. Nice try
Comment
Comment