Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTrieste zaak... het ergste is dat er iemand gestorven is. Nu dat beginnen verbloemen in het voordeel van die porsche-gasten is een heel trieste actie... die porsche zal echt niet op zijn gemakje tegen 60 per uur mede gumballers aan het inhalen geweest zijn.
Zo'n fout maken = pay the price
Ik ben fan van gumball omwille van al het exotisch materiaal, en de autominded sfeer die er rond hangt... maar diep vanbinnen heb ik ook m'n twijfels over het verantwoord zijn van zo'n race. Zeker als je sommige van die gumballers voorbije zondag zag voorbijscheuren (pechstrook, links-rechts, ...)
T'is allemaal kicken en vet om zien, tot er iemand door sterft. En wat ze nu duidelijk proberen met een draai te geven aan dat verhaal is zoals ik zei, heel triest, en vooral voor de familie en nabestaanden van die man.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWat een gezever allemaal.
Of het nu tegen 200 per uur of tegen 10 per uur is geweest, speelt geen enkele rol.
't Is altijd hetzelfde: jullie moeten dergelijk gespuis proberen goedpraten.
Eén punt is overduidelijk: de bestuurder van de Porsche heeft het ongeval veroorzaakt, men pleegt geen vluchtmisdrijf als men in zijn recht is.
Hoeveel hebben er hier al gezegd dat ze eerst de harde feiten willen kennen alvorens een oordeel te vellen? Harde feiten: er zijn twee mensen dood. Hard genoeg?
Hier zal ik ongetwijfeld wel reactie op krijgen maar ik zeg het toch .. Met al die Gumball-haat tegenwoordig zou het me niet verwonderen dat er vroeg of laat eentje probeert een klein ongeval te veroorzaken om dan veel geld te persen uit de 'superrijken'.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenSo?
Allez, het was mss 120 km/h. Is het daarmee goedgepraat?
EuroNCAP-tests zijn aan 64kmh
dit is de Porsche:
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
Mijn gedacht ziet er dat toch wel redelijk serieus uit.
Naar het schijnt is de chauffeur al op borg vrij en terug thuis. Naar het schijnt...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHier zal ik ongetwijfeld wel reactie op krijgen maar ik zeg het toch .. Met al die Gumball-haat tegenwoordig zou het me niet verwonderen dat er vroeg of laat eentje probeert een klein ongeval te veroorzaken om dan veel geld te persen uit de 'superrijken'.
Doeme toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDeze:
oef, lelijke1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMet al die Gumball-haat tegenwoordig zou het me niet verwonderen dat er vroeg of laat eentje probeert een klein ongeval te veroorzaken om dan veel geld te persen uit de 'superrijken'.
Maar ik denk dat pepe en meme niet van dat slag zijn, maar je weet het nooit.
Belgie is redelijk ver van macedonie om daar over te oordelen.
Comment
-
Ik speelde gewoon even de devil's advocate ... iedereen zit hier keihard af te geven zonder dat er iemand de situatie kent, zo is het makkelijk praten natuurlijk.
Ik vind het vluchtmisdrijf even belachelijk als rana (interpreteer dit op de juiste manier, aub), misschien zelfs nog belachelijker ... maar sta daar maar eens he ?
Voor 't zelfde geld is het zoals jij zegt en stond de kleinzoon daar plots met een paar van zijn makkers en enkele messen ? De precieze omstandigheden kan je niet kennen als buitenstaander en dan vind ik dat je er ook niet moet over oordelen.
Het is wel een feit dat zaken zoals de organisatie die feiten achterhoudt of vluchtmisdrijf an sich, werkelijk niet tolereerbaar zijn. Maar ik neem aan dat iedereen het daar wel over eens is.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBeboeten volgens inkomen mag je in België niet doen!
De gewone werkende tweeverdieners worden daar het grootste slachtoffer van...
Het is logisch dat iemand uit een gezin met een netto-inkomen van 12.000 € per maand grotere boetes krijg opgelegd dan iemand met een netto-gezinsinkomen van slechts 1500 €, niet? Alleen, je krijgt zoiets nogal moeilijk georganiseerd.
Oplossing voor de Gumball: aan de boetes voor overdreven snelheid zware straffen koppelen voor illegaal straatracen. Er zijn antuurlijk teams bij van iets minder rijken, maar die worden gesponsord, dus moeten de sponsors dan maar mee dokken.
Wel benieuwd hoe de Gumball dan zou evolueren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet is logisch dat iemand uit een gezin met een netto-inkomen van 12.000 € per maand grotere boetes krijg opgelegd dan iemand met een netto-gezinsinkomen van slechts 1500 €, niet? Alleen, je krijgt zoiets nogal moeilijk georganiseerd.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenJep, en een bruin brood gesneden moet voor hen ook minstens 120€ kosten
Van sommige forumleden uit rijkere milieus heb ik toch echt de indruk dat ze zwaar in de verdediging gaan. Go figure why.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHet is logisch dat iemand uit een gezin met een netto-inkomen van 12.000 € per maand grotere boetes krijg opgelegd dan iemand met een netto-gezinsinkomen van slechts 1500 €, niet? Alleen, je krijgt zoiets nogal moeilijk georganiseerd.
Een fout is een fout en dat is zo voor arm als voor rijk! Dus, iedereen gelijk voor de wet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat een absolute zever, komaan!
Een fout is een fout en dat is zo voor arm als voor rijk! Dus, iedereen gelijk voor de wet!
Idd, en die moet voor iedereen gevoelsmatig en in verhouding even zwaar bestraft worden. In een perfecte wereld toch ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJe snapt het niet of je wilt het niet snappen. Het gaat 'em om het element bestraffen, niet om het geld an sich. Toch niet zo moeilijk om te begrijpen.
Van sommige forumleden uit rijkere milieus heb ik toch echt de indruk dat ze zwaar in de verdediging gaan. Go figure why.
Ja, ik weet dat je bedoelt dat het voor beiden zou moeten evenveel "pijn doen", maar dat is dus net waar ik niet mee akkoord ben.
De dopper is vrij om zich schatrijk te werken maar als hij dat niet doet is dat zijn probleem en moet hij ook niet trunten als hij een zware boete krijgt.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIdd, en die moet voor iedereen gevoelsmatig en in verhouding even zwaar bestraft worden. In een perfecte wereld toch ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
Comment