Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    in een smerige sos-wereld, ja
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Leuke reacties na 8 jaar paars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
      Mja, das iets dat me altijd al aan de Gumball heeft dwars gezeten. Als je een week aan een stuk een hele dag in de auto zit om erna nog tot een gat in de nacht te feesten dan zou het me niet verbazen dat de helft van de deelnemers stijf staat van de coke.
      elke dag Homard au Red Boule helpt ook !
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        Leuke reacties na 8 jaar paars
        Kga er hier geen politieke discussie van maken

Maar wat Bikefreak beweert is gewoon belachelijk, komaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Klopt, dat is ook iets waarover ik mij serieuze vragen stel.

Dat kan gewoon niet...
          Je moet maar eens die Jackass/Gumball aflevering bekijken, die gast met z'n rastas, z'n ogen spreken boekdelen, z'n uitspraak nog meer

In Rusland zegt 'ie "Euh, we've been awake pretty much since London" (4dagen eerder), sjah...

Velen ervan zullen inderdaad stijf staan van de coke/pillen/... het is wel de vraag of ze dat tijdens hun dagelijks leven ook niet presteren

Comment

Kga er hier geen politieke discussie van maken

Maar wat Bikefreak beweert is gewoon belachelijk, komaan.
            Gaat niet over de uitspraak van BF zne.
            Maar ge hebt gelijk, dat is off topic. Kon me niet houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Je moet maar eens die Jackass/Gumball aflevering bekijken, die gast met z'n rastas, z'n ogen spreken boekdelen, z'n uitspraak nog meer

In Rusland zegt 'ie "Euh, we've been awake pretty much since London" (4dagen eerder), sjah...

Velen ervan zullen inderdaad stijf staan van de coke/pillen/... het is wel de vraag of ze dat tijdens hun dagelijks leven ook niet presteren
              Op Youtube te vinden?

Comment

Op Youtube te vinden?
                Zeg niet dat je dat nog niet gezien hebt???????

Dat is een zalig uurtje dat je tegemoet gaat!

Comment

• /////

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Als je praat van imbecielen dan zijn dat er wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Als je praat van imbecielen dan zijn dat er wel...
                      Maakt me niet uit, 't is een grappig uurtje tv, 't is Gumball voordat het té groot werd...

Comment

Zeg niet dat je dat nog niet gezien hebt???????

Dat is een zalig uurtje dat je tegemoet gaat!

http://video.google.com/videoplay?do...ackass+Gumball
                        thanks, kga direct kijken!

Comment

Maakt me niet uit, 't is een grappig uurtje tv, 't is Gumball voordat het té groot werd...
                          Ik heb hier nog de 'Gumball DVD: 6 Days in may' liggen van 2004 en toen was het nog de echte 'Gumball Spirit'!!

"It's been one hell of a road trip. I would never do it again... But I will!"
                          zei de winnaar Gary Lutke die reed met z'n 2CV.

Dat waren nog eens tijden, wanneer de ongevallen nog niets betekende en dienen dikken Duitser nog meedeed...

Comment

Dat waren nog eens tijden, wanneer de ongevallen nog niets betekende en dienen dikken Duitser nog meedeed...
                            en jij maar zeggen dat het ongeluk erg is, wat kimble allemaal deed is pas verschrikkelijk!

Comment

Ik heb hier nog de 'Gumball DVD: 6 Days in may' liggen van 2004 en toen was het nog de echte 'Gumball Spirit'!!

"It's been one hell of a road trip. I would never do it again... But I will!"
                              zei de winnaar Gary Lutke die reed met z'n 2CV.

Als je spreekt van imbicielen, je kan geen treffender voorbeeld vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                Ah, dus iemand die veel werkt en zo ook geld verdient, moet meer betalen voor dezelfde fout die een dopper zou maken ?

De dopper is vrij om zich schatrijk te werken maar als hij dat niet doet is dat zijn probleem en moet hij ook niet trunten als hij een zware boete krijgt.
                                ²nd that!

Iemand die eerst 4, 5, 6, 7 jaar studeert en achter z'n bureau aan het zwoegen is, verwacht dan ook dat ie wat meer beloond (betaald) zal worden in vergelijking met iemand die van z'n 18jaar z'n 38uren gaat gaan kloppen.

Maar moeten de mensen die meer geld verdienen/hebben, en die nota bene al de grootste jaarlijkse (allerhande) bijdragen leveren aan de staat (belastingen etc) dan nóg eens gestraft worden door op allerhande andere aspecten meer te moeten betalen?
                                Ik dacht het niet.

De mensen die een stuiver bezitten worden op alle mogelijke gebieden beboet bij maniere van spreken.

Amen

Comment

Verantwoordelijkheid opnemen zit er niet in

Ik vraag écht af wat er nu écht gebeurd is, hoge snelheid kan praktisch niet waar zijn, gezien de schade, maar er moet een reden zijn dat ze zo wanhopig proberen vluchten
                                  Het is in elk geval niet tegen 200km/u gebeurd, niet dat dat nog veel uitmaakt. Ze zijn gevlucht, punt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                    ²nd that!

Iemand die eerst 4, 5, 6, 7 jaar studeert en achter z'n bureau aan het zwoegen is, verwacht dan ook dat ie wat meer beloond (betaald) zal worden in vergelijking met iemand die van z'n 18jaar z'n 38uren gaat gaan kloppen.

Maar moeten de mensen die meer geld verdienen/hebben, en die nota bene al de grootste jaarlijkse (allerhande) bijdragen leveren aan de staat (belastingen etc) dan nóg eens gestraft worden door op allerhande andere aspecten meer te moeten betalen?
                                    Ik dacht het niet.

De mensen die een stuiver bezitten worden op alle mogelijke gebieden beboet bij maniere van spreken.

Amen
                                    Het gaat hier niet alleen om mensen die gestudeerd hebben hé!

Je kan ook perfect een hoop geld verdienen zonder verder gestudeerd te hebben... Je moet alleen willen werken!

Comment

Fxck yeah die gast herriner ik me ook nog, die zen ogen

Wel grappige gumball indd;

The Russian police...stern...stern but fair

Comment

• staan nog leuke filmpjes van Bam Margera op youtube

die kerel die zijn lambo had verneukt op het vliegveld hebben ze een paar maanden later hard teruggepakt

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Nie normaal...

Comment

Working...
                                          X