Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
    En toch heeft hij gelijk. De crash zal wel niets plaats hebben gevonden aan 200km/u denk ik. Maar, feiten:

- Feit: De Gumball mag dan fijn zijn voor autliefhebbers, het is en blijft gevaarlijk.

- Feit:Als je eerlijk bent weet je ook dat er in de gumball ook wel "goede" deelnemers zijn, maar dat een groot deel ook opgeblazen hautaine achterlijke idioten is.
    Geld maakt hun niets uit, en met hun erg beperkte IQ sturen ze hun penisverlengers naar ontoelaatbare snelheden.

- Feit: De Gumballers halen hogere snelheden dan toegelaten op openbaar terrein/ publieke wegen: afschaffen die handel.

- Feit: Gumballers die aan de kant worden gezet betalen met een wansmakelijke glimlach hun boetes. Men had boetes moeten geven in verhouding tot hun inkomen en wagen hoedanook in beslagnemen.

- Feit: Tegen +200km/u racen tussen het "gewone" verkeer door en de avond/ nacht voordien je achterlijk lijf vol alcohol kappen gaat niet samen.

- Feit: Aan alle Gumball aanhangers hier : De gumball is een mooie kans om exotische wagens aan het werk te zien. Maar het concept is ontoelaatbaar. Denken julliedat de gumballers jullie gaan ontzien in jullie Golfje of Focusje( ik kies hier maar 2 willekeurige modellen) ? Voor het zelfde geld waren ze tegen een forumer geknald, en stonden ze nu ook verhaaltjes te verzinnen om hem de schuld te geven. Denk daar maar eens over na.

Conclussie : Opdoeken en afschaffen die handel.

Oh rana ze zouden voor jou een standbeeld moeten oprichten ...

... voor lik de grootste mong ooit te zijn ! kerel wat een totaal misplaatste opmerkingen !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
      Het is in elk geval niet tegen 200km/u gebeurd, niet dat dat nog veel uitmaakt. Ze zijn gevlucht, punt uit.
      @ Rana; Totaal los van de Gumball en de discussie daarrond. Ben jij eigenlijk geïnteresseerd in auto's? Ik vraag me dat af...

Niks persoonlijks hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Zeg niet dat je dat nog niet gezien hebt???????

Dat is een zalig uurtje dat je tegemoet gaat!

http://video.google.com/videoplay?do...ackass+Gumball
        Das idd een goed filmke. Maar zoek es heel de film van dit http://www.youtube.com/watch?v=uZnNSFizpoE sinds den dag dat ik da zag ben ik echt Gumball zot. Das echt den beste film ooit uitgebracht over Gumball...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
          Das idd een goed filmke. Maar zoek es heel de film van dit http://www.youtube.com/watch?v=uZnNSFizpoE sinds den dag dat ik da zag ben ik echt Gumball zot. Das echt den beste film ooit uitgebracht over Gumball...
          Inderdaad... een klassieker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            en jij maar zeggen dat het ongeluk erg is, wat kimble allemaal deed is pas verschrikkelijk!
            Ik spreek hem ook niet goed hé...

2004 was gewoon de tijd dat hij nog meereed; een mongool als je het mij vraagt, maar toch mis ik z'n vettig lachje...
            Vraag me niet waarom!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              Oh rana ze zouden voor jou een standbeeld moeten oprichten ...

... voor lik de grootste mong ooit te zijn ! kerel wat een totaal misplaatste opmerkingen !

Comment

• bon, de gumball 2007 is opgedoekt om de welgekende reden, iedereen heeft zij zegje gedaan, maar het gaat nu precies de verkeerde kant uit.

topic closed.

Comment

• duidelijke afspraken : iedereen mag zijn zegje doen, zowel voor- als tegenstanders, persoonlijke verwijten horen hier niet thuis.
                  laatste kans.

Comment

• Nog een kleine nieuwsupdate:

Ondertussen heeft "Metacafe" eveneens hun Gumball website offline gehaald en hun wedstrijd stopgezet...

De ene sponsor volgt de andere...

Bron: http://www.metacafe.com/gumball3000

Comment

• Eveneens de gumball trackers

Trimble Maps (formerly ALK Technologies). Improve efficiency and safety, boost compliance and manage your costs with commercial routing, mileage, mapping and navigation

Comment

• In "The Sun" stond een artikel over de Gumball waarin Alex Roy van Team Polizei aan het woord kwam:

Chief Gumball should quit

TWO leading Gumball 3000 rally drivers have called for the event’s organiser to resign over his handling of a fatal crash in Macedonia.

Rally participant Nicholas Morley, 30, a property developer from Cheshire, is under arrest in Macedonia over the deaths of an elderly couple.

Vladimir Cepulyoski died in hospital on Thursday and his wife Margarita died on Friday after their vehicle was hit by Mr Morley’s Porsche 911 on Wednesday.

Maximillion Cooper, the Gumball 3000’s founder and organiser, halted the rally a day early in Bratislava following the accident.

But Michael Ross and Alex Roy of Team Polizei, who won the race last year, claim he did not tell the other drivers about Mr Cepulyoski’s death soon enough.

Mr Ross, from London, said they would “without any question” have withdrawn immediately on Thursday morning if they had known.

Speaking from Budapest, Hungary, he added: “We are certain that the vast majority of drivers who are responsible and decent individuals would have done exactly the same.”

They called into question the organiser’s competence in vetting competing drivers, saying it was not clear that they knew their full accident histories.

The pair also condemned Mr Cooper’s “arrogance and insensitivity” in promoting next year’s rally in a newspaper article today.

Mr Ross said he and Mr Roy wanted the Gumball 3000 to continue and would “definitely entertain” the idea of taking it over themselves.

He said: “There would clearly have to be some substantial changes to how the cars actually pass through the countries that are involved.”

Mr Roy, an American based in New York, added: “We believe that it’s the last Gumball that can be run by the organisers in its current form.”

For almost a decade the Gumball 3000 has been a draw for the rich and famous, who speed through Europe in high-powered sports cars by day and enjoy lavish parties by night.

Each competitor pays £28,000 to enter their super-car into the rally, which involves driving 3,000 miles across Europe from London to Athens and back.

Those taking part this year included stars Jay Kay and Caprice, although they were not involved in the crash.
                        Bron: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007210045,00.html

Comment

• Die vrouw is ook overleden?

Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd..

Comment

• Ik vind het wel laf van Roy dat hij enerzijds Cooper arrogant vindt omdat die over de Gumball 2008 begint, en dat hij anderzijds terloops vermeldt dat hij het volgend jaar best zelf zou willen organiseren.

Comment

• Als het bericht van de Sun (zowat het Laagste Nieuws van de UK) klopt dan lijkt het erop dat Alex Roy de Gumball3000 wil overnemen en in een aangepast vorm opnieuw wil organiseren...

Een interessant gegeven lijkt me... Alex is misschien niet volledig van onbesproken gedrag (hij kent ook the pedal to the metal ) maar toch een van de eervolste deelnemers die er geweest zijn... Hij was ook de eerste die reeds voor de Gumball 3000 geannulleerd werd uit het evenement stapte uit respect voor de slachtoffers...

Als het tot een overname komt zou dit wel eens het begin van iets moois kunnen zijn... Want op deze manier en vooral met de fouten die in de crisissituaties gemaakt zijn kan er IMHO niet verdergewerkt worden en lijkt het boeltje ten onder te gaan...

Als de geruchten kloppen zullen we hier zeker nog van horen...

To be continued...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik vind het wel laf van Roy dat hij enerzijds Cooper arrogant vindt omdat die over de Gumball 2008 begint, en dat hij anderzijds terloops vermeldt dat hij het volgend jaar best zelf zou willen organiseren.
                                Alex will blijkbaar het ganse Gumball3000 concern overnemen...

Op zich geen slecht idee... Wil men het event redden...

Niets zegt dat Maximillion Cooper vroeg of laat niet kan terugkomen of zelfs voor Alex kan blijven werken... Zijn knowhow is onbetaalbaar... Zijn concern op dit moment is echter heel wat minder waard nu het ene contract na het andere verbroken wordt en er waarschijnlijk ook schadeclaims zullen volgen...

Het lijkt me wel iets om de Gumball van de definitieve ondergang te redden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                  jups die ken ik ook. ben opgegroeid op het forum van dtmpower... kende dado al van zijne eerste kanariegele ///M3
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Amai... de berichten volgen elkaar snel op.

Eerst berichten dat Gumball zou gedaan zijn, voor altijd... Nu is er al een overnemer!

Goed zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Amai... de berichten volgen elkaar snel op.

Eerst berichten dat Gumball zou gedaan zijn, voor altijd... Nu is er al een overnemer!

Goed zo!
                                      Daarom dat ik dit terug open wou
                                      Er zullen nog berichten volgen...
                                      Wat de toekomst brengt zullen we binnenkort wel zien Er zijn enkele opties die mogelijk zijn.

Het is trouwens niet omdat Alex zegt dat hij bereid is om de Gumball over te nemen dat dit ook effectief zal gebeuren... De Gumball groep telt 9 bedrijven die instaan voor alle takken van de organisatie... Zoiets regel je niet op 1 dag En dan moet er nog een akkoord komen... Etc...
                                      Last edited by ; 07/05/2007, 00:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                        Daarom dat ik dit terug open wou
                                        Er zullen nog berichten volgen...
                                        Wat de toekomst brengt zullen we binnenkort wel zien Er zijn enkele opties die mogelijk zijn.

Het is trouwens niet omdat Alex zegt dat hij bereid is om de Gumball over te nemen dat dit ook effectief zal gebeuren... De Gumball groep telt 9 bedrijven die instaan voor alle takken van de organisatie... Zoiets regel je niet op 1 dag En dan moet er nog een akkoord komen... Etc...
                                        Tuurlijk niet... Ik vraag me zelfs af of het evenement nog onder dezelfde naam zal geoarganiseerd kunnen/mogen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk niet... Ik vraag me zelfs af of het evenement nog onder dezelfde naam zal geoarganiseerd kunnen/mogen worden.
                                          Ik acht het mogelijk...

Maar of het waarschijnlijk is, is een ander paar mouwen

Afwachten...

Comment

Working...
                                          X