Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenOh rana ze zouden voor jou een standbeeld moeten oprichten ...
... voor lik de grootste mong ooit te zijn ! kerel wat een totaal misplaatste opmerkingen !
Het concept - hard rijden, weinig slapen en veel fuifen - staat garant voor ongelukken, het is dan ook verbazend dat er pas na 9 jaar een dodelijk ongeval gebeurt door de Gumball. Hoe mooi de Gumball dan ook is voor autoliefhebbers, het kan zo niet verder. Het evenement mag dan wel verknoeit zijn door rotte appels, de gevolgen ervan kunnen zo zwaar zijn dat imho de Gumball niet meer mag plaatsvinden onder het huidige concept. Punt uit,en jij mag me dan een mongool of eender wat vinden, 't kan mij ab-so-luut niet schelen. Ik heb ook mijn gedacht over jou hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind het toch redelijk onbeschoft hoe er mij, onder andere door xit, doodgewoon even woorden in de mond gelegd worden.
Xit, heb ik ergens geprobeerd dit allemaal goed te praten? Het enige wat ik stel, is dat ik graag wacht met een oordeel vellen tot alle feiten op tafel liggen. Onschuldig tot schuld bewezen is, weet je wel? Ik heb toch ook geschreven, dat als blijkt dat ze schuldig zijn, dat ik dan de eerste ben om zo'n gedrag ten stelligste af te keuren en dat de straf niet hard genoeg kan zijn?
Sorry, maar ik vind het echt niet kunnen hoe je mij maar even in het hoekje "dood-rij-goed-praters" stopt, walgelijk
Onschuldig tot schuld bewezen is? Dus tot nader order is bv. Marius O. onschuldig want hij is ook enkel gaan lopen?
Er zijn twee mensen dood. Velen hier proberen de feiten af te zwakken. Wat is dat anders dan het goedpraten van doodrijders?
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenHet zou ginder de eerste niet zijn die zich voor een wagen smijt met buitenlandse plaat. Een doodgewone bezigheid voor Zigeuners in Hongarije.
Maar ik denk dat pepe en meme niet van dat slag zijn, maar je weet het nooit.
Belgie is redelijk ver van macedonie om daar over te oordelen.
Gewoon al het feit dat je hier durft schrijven, geeft een mooi beeld van wat jij denkt over de waarde van een mensenleven.
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten@ Rana; Totaal los van de Gumball en de discussie daarrond. Ben jij eigenlijk geïnteresseerd in auto's? Ik vraag me dat af...
Dan zal ik daaruit moeten besluiten dat ik geen autoliefhebber ben.
So be it: liever geen autoliefhebber dan medeleven op te brengen voor een snelheidsmaniak met geen enkel respect voor een menselijk leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWaarom voel jij je nu plots persoonlijk aangevallen?
Onschuldig tot schuld bewezen is? Dus tot nader order is bv. Marius O. onschuldig want hij is ook enkel gaan lopen?
Er zijn twee mensen dood. Velen hier proberen de feiten af te zwakken. Wat is dat anders dan het goedpraten van doodrijders?
Someone slap me because I must be dreaming.
Gewoon al het feit dat je hier durft schrijven, geeft een mooi beeld van wat jij denkt over de waarde van een mensenleven.
Met andere woorden: als je geen excuses probeert te vinden voor meneertje met zijn Porsche ben je geen autoliefhebber en niet geïnteresseerd in auto's.
Dan zal ik daaruit moeten besluiten dat ik geen autoliefhebber ben.
So be it: liever geen autoliefhebber dan medeleven op te brengen voor een snelheidsmaniak met geen enkel respect voor een menselijk leven.
100% gelijk...
Comment
-
Nieuw statement / press release van de organisatie.
Blijkbaar gaat Max heads-up tegen Roy.
Maximillion Cooper and the organisers of the Gumball 3000 Rally would like to reiterate their sadness regarding the tragic accident that occurred on Wednesday 2nd May in Macedonia involving a participating car and a local vehicle.
The organisers wish to confirm that the facts of the incident were not withheld from the participants; as soon as the Macedonian Authorities confirmed clear details of events and confirmation of the fatality that occurred several hours after the accident on Thursday 3rd May the organisers cancelled the event without hesitation and issued an official statement at the earliest possible time.
The organisers are disappointed at rally participants Mr. A. Roy and Mr. M. Ross’s blatant self promotion at a time when all efforts are being made by Gumball 3000 to manage this difficult situation.
The press release issued today by Mr. Roy and Mr. Ross promoting themselves as 'winners' of the event is misleading and Gumball 3000 wishes to make it clear that there is no recognition for finishing first and no ‘winner’ is recorded.
Maximillion Cooper and his team are further saddened at their request for the organiser’s resignation and their complaints about the 'professionalism' of other participants.
“As the organiser and founder of the event I feel the timing of this press release to be in particular bad taste. The selection process of participants is designed to be fair and without discrimination. In the events 9-year history over 6 million road miles have been driven by 2000 participating cars without any previous accidents of this nature; proof alone that I and the rest of the organisers do everything within our power to ensure safety during the Rally. In the future we will work even more closely with the authorities in each country the event travels through to ensure the safety and success of the event moving forward.”
Gumball organisers are in close communication with the Macedonian authorities and are doing all they can to assist the family in way at this time.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenOh rana ze zouden voor jou een standbeeld moeten oprichten ...
... voor lik de grootste mong ooit te zijn ! kerel wat een totaal misplaatste opmerkingen !
ik heb ook nooit van de gumball gehouden... hou ik nu ook niet van auto's??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVolgens mij had Maxime zijn niets met de Gumball te maken, maar met het forum in 't algemeen. Sommige namen zie je dan ook enkel terug komen wanneer er weer olie op het vuur kan geworpen worden.
maar on topic... ook al zijn die exoten nog zo prachtig... die vieze stickers erop verneuken het wel vrij zwaar...
Comment
-
Hmm,
Interessant persbericht...
Raar dat men zegt dat ze niet volledig op de hoogte waren van het ongeval dit terwijl op het "www" kortelings na het ongeval berichten gepost waren over dit ongeval en dat zelfs binnen redelijke tijd er melding kwam van de ernst van het ongeval... Zelfs na dit bekend werd heeft men het evenement nog laten doorgaan om het pas te staken nadat Alex Roy zich terugtrok uit het evenement en nadat het "www" vol stond met berichtgevingen die hun verontwaardiging uitten tov de organisatie...
Nu ja,
Zo'n persbericht was te verwachten... Het imago van het Gumball3000 merk was na de gebeurtenissen van de voorbije dagen al niet te positief... En dan boort Alex Roy het helemaal de grond in...
Er zal nog met modder gesmeten worden vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHmm,
Er zal nog met modder gesmeten worden vrees ik...
Nu ja Mr Roy speelt het spel natuurlijk ook wel goed. Hij maakt toch ook wel een beetje gebruik van de onfortuinlijke situatie om een 'takeover' van het evenement te proberen.
Max Cooper, of toch tenminste zijn organisatie, hebben langs de andere kant dit hele voorval op een (op z'n zachtst gezegd) ongelukkig manier aangepakt. Moeten ze daarom meteen uit de bestuurszetel gestoten worden? Ik weet het niet ... maar iedereen zou toch een tweede kans moeten verdienen om te kunnen leren uit zijn fouten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenSo?
Allez, het was mss 120 km/h. Is het daarmee goedgepraat?
Ik vind het ook niet kunnen, ik wilde gewoon zeggen dat het artikel wel enige overdrijving zal bevatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Someone slap me because I must be dreaming.
Geloof me, als er iemand zich kan inbeelden hoe de situatie daar is, dan is het Wim wel
WIj kunnen enkel veronderstellen hoe die mannen daar leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenToch schuilt er waarheid in mijn opmerkingen. De Gumball kan in zijn huidig concept - alle verkeersregels aan de laars lappen - niet verder.
Het concept - hard rijden, weinig slapen en veel fuifen - staat garant voor ongelukken, het is dan ook verbazend dat er pas na 9 jaar een dodelijk ongeval gebeurt door de Gumball. Hoe mooi de Gumball dan ook is voor autoliefhebbers, het kan zo niet verder. Het evenement mag dan wel verknoeit zijn door rotte appels, de gevolgen ervan kunnen zo zwaar zijn dat imho de Gumball niet meer mag plaatsvinden onder het huidige concept. Punt uit,en jij mag me dan een mongool of eender wat vinden, 't kan mij ab-so-luut niet schelen. Ik heb ook mijn gedacht over jou hoor.
Ook spellingsregels horen gerespecteerd te worden!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHet lijken hier wel politiekers die met mekaar in de clinch gaan voor een publiek debat om kiezers te winnen! Laten we binnenkort een voting houden en zien wie wint
Blijkbaar is het echt wel moeilijk om niet te hervallen in een welles nietes spelletje...
Comment
Comment