Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik heb triljoen keer meer respect voor de brandweer en de vuilkar

triljoen x 0 is nog altijd 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik heb triljoen keer meer respect voor de brandweer en de vuilkar

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      triljoen x 0 is nog altijd 0

Wat een belachelijk idee trouwens, dat fonds. Geld is niet voor alles een oplossing. En als je er teveel van hebt is het ook nog eens bijzonder gemakkelijk. Stel dat iemand u $10.000 komt geven omdat uw ouders of weet ik veel wie verongelukt zijn... Dan zeg je toch gewoon dat ze die briefjes in hun *** kunnen steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten

Wat een belachelijk idee trouwens, dat fonds. Geld is niet voor alles een oplossing. En als je er teveel van hebt is het ook nog eens bijzonder gemakkelijk. Stel dat iemand u $10.000 komt geven omdat uw ouders of weet ik veel wie verongelukt zijn... Dan zeg je toch gewoon dat ze die briefjes in hun *** kunnen steken?

Ermm..ik zou dat geld toch eerst aannemen en dat dan misschien zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Ja feit, maar met dat verschil dat die "een of andere baas die mooi zit te wezen achter zijn bureautje" wel 24 uur op 24 bezig is met zijn zaak. De dag stopt voor hem niet om 17u 's avonds, voor hem betekenen weekends ook werk... Die bedrijfsleider laat zijn slaap als er iets niet goed gaat, zegt afspraken af als er dringed iets gedaan moet worden of ziet zijn vrouw (of man natuurlijk) amper als het drukke tijden zijn.

En, als je dan zo hard gezwoegd hebt... doen die euro's, die je extra moet betalen tegenover iemand die gewoon zijn 'jobke' doet, ook wel pijn!
          Hup, hier gaan we weer... De bediende/arbeider klopt zijn uren ook, komt vaak moe thuis, heeft dan geen tijd of zin meer voor ontspanning én doet dat ook voor veel minder loon. Denk je dat de arbeider of bediende slaapt als 'ie niet of nauwelijks rondkomt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten

Het is ook niet bedoeld als oplossing. Gewoon wat financiële bijstand voor de naaste familie. Die mensen zullen het ginder met plezier aanvaarden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
              Hup, hier gaan we weer... De bediende/arbeider klopt zijn uren ook, komt vaak moe thuis, heeft dan geen tijd of zin meer voor ontspanning én doet dat ook voor veel minder loon. Denk je dat de arbeider of bediende slaapt als 'ie niet of nauwelijks rondkomt ?
              Ik scheer niet alle bediendes en arbeiders over dezelfde kam... maar gij moet niet beginnen beweren dat alle arbeiders en bediendes zodanig moe zijn als ze thuiskomen om 17u, dat ze in niks nog zin hebben, das de reinste onzin! Ik zeg niet dat er uitzonderingen zijn, maar dat het werkelijk overal zo is, dat geloof ik nooit!

En ik weet hoe hard mijn ouders al moeten knokken hebben thuis, want vandaag de dag krijg je niks voor niks. Als ik dan hoor van mensen dat ze wel "met een BMW rondrijden" of dat ze "wel twee keer per jaar op reis gaan", dan geef ik dat stelletje jaloerse zieligaards een serieuze uitbrander. ' t Is altijd gemakkelijk om iemand te bestempelen, maar die jaloerse zielen weten vaak niet wat de persoon in kwesti er voor moeten doen heeft!

En om terug te komen op die arbeiders en bediendes: begrijp me niet verkeerd, want ik heb er ook enorm veel respect voor. Zonder personeel zijn er geen bedrijfsleiders en zonder bedrijfsleiders zijn er geen bedrijven. Zo simpel is't. De circel moet rond zijn en dat komt alleen door respect van alle kanten. Respect door de bazen voor het personeel MAAR zeker ook omgekeerd... al is dat laatste soms moeilijk! (en ik spreek uit ervaring!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                De circel moet rond zijn en dat komt alleen door respect van alle kanten. Respect door de bazen voor het personeel MAAR zeker ook omgekeerd... al is dat laatste soms moeilijk! (en ik spreek uit ervaring!)
                Ik ook, maar dan in tegenovergestelde richting. Respect vanwege de werkgever is soms totaal onbestaande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                  Ik ook, maar dan in tegenovergestelde richting. Respect vanwege de werkgever is soms totaal onbestaande.
                  bij ons op het bedrijf wordt het ook vaak zo ervaren, terwijl we zo in de watten worden gelgd

ingebakken deels ook zeker, zoals de walen lui zijn en de kaaskoppen gierig

Comment

Tjah en daar wringt inderdaad het schoentje! Ik zal zeker niet beweren dat alle werkgevers evenveel respect hebben voor hun personeel... Jammer genoeg! Maar zoals gezegd, het omgekeerde is minstens even waar!

Comment

• Ik zei het voordien al in het pro/contra-topic, de handelingen van Roy zijn niet ingegeven door plots het licht te hebben gezien, die man is en blijft een ondernemer, en dat is wat 'ie nu terug aan het doen is, Gumball in een slechter daglicht stellen, laten zien hoe het met zijn organisatie anders zou kunnen, etc...

Ik vind het overigens een absurd idee van dat fonds, maar goed, da's persoonlijk...

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      Ik heb ook enorm veel respect voor wat Alex en ook Michael de voorbije dagen allemaal gedaan hebben... Velen zullen het hen misschien kwalijk nemen dat zij eigenlijk (een beetje) verantwoordelijk zijn voor het stopzetten van het evenement, dat zij openlijk (terechte) kritiek geuit hebben op de organisatie en dat zij tevens laten merken hebben dat ze de organisatie willen overnemen of erbij helpen... Voor sommigen lijkt het dan ook meer op lijkenpikkerij...

Toch zijn zij quasi de enigen die in dit evenement telkens de juiste beslissingen genomen hebben en telkens het goede voorbeeld gaven...

Ook nu geven zij weer het voorbeeld. Samen met Team 53 die ook een fonds wil oprichten, zijn zij een van de enige teams die iets willen ondernemen voor de slachtoffers van dit tragische ongeval. Dit terwijl de organisatie ook hier weer op zich laat wachten... Zij "moeten" inderdaad geen fonds opstarten noch doneren aangezien zij met het ongeval niets te maken hebben. Toch doen ze het, dit laat trouwens zien dat er nog zoiets bestaat wat vroeger de Gumball Spirit noemde en dat zij zich belangenloos inzetten voor de slachtoffers van een evenement waar ook zij aan deelnamen...

Ik neem dan ook mijn (figuurlijke) hoed af voor Alex en zijn team... Respect voor het feit dat zij dit willen doen en eens te meer weer het voorbeeld geven...

Ik hoop dan ook dat hun fonds een waar succes wordt en ondanks dat geld inderdaad beide levens niet kan terugbrengen laat het toch aan de familie van de slachtoffers zien dat men begaan is met wat er gebeurd is... Het kan tevens het leed verzachten en ervoor zorgen dat beide slachtoffers en mooie begrafenis krijgen en dat ook voor hun nageslacht gezorgd wordt...

Just my 2 cents...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Akkoord, ik heb het vermoeden dat zijn recente uitspraken en daden vooral geïnspireerd zijn door leep ondernemerschap.

Alex heeft er, als zelfverklaard potentieel overnemer, op dit moment enkel baat bij om het merk "Gumball 3000" in een negatief daglicht te stellen. Hij zal met z'n ondernemersneus al lang geroken hebben dat de waarde van het merk door het ongelukkige verloop van deze rally zwaar gezakt is, niet in het minst door de terugtrekking van mastodont-sponsors.

Nu het merk Gumball overkopen zal een pak goedkoper zijn dan pakweg een maand geleden, en dat weet 'ie maar al te best, dat is zeer duidelijk aan z'n handelingen te merken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Ik zei het voordien al in het pro/contra-topic, de handelingen van Roy zijn niet ingegeven door plots het licht te hebben gezien, die man is en blijft een ondernemer, en dat is wat 'ie nu terug aan het doen is, Gumball in een slechter daglicht stellen, laten zien hoe het met zijn organisatie anders zou kunnen, etc...

Ik vind het overigens een absurd idee van dat fonds, maar goed, da's persoonlijk...
                        Inderdaad, jij ziet het tenminste !

Hoe naïef om te denken dat Roy echt geeft om die verongelukten ... hij profiteert gewoon van de foule die denkt dat Alex Roy de Gulle Gever is met een peperkoeken hart, terwijl hij er in feite gewoon op uit is om Max Cooper in een negatief daglicht te stellen.
                        Bah, een hautaine achterbakse kerel vind ik het.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Hoe naïef om te denken dat Roy echt geeft om die verongelukten ... hij profiteert gewoon van de foule die denkt dat Alex Roy de Gulle Gever is met een peperkoeken hart, terwijl hij er in feite gewoon op uit is om Max Cooper in een negatief daglicht te stellen.
                          Absoluut, dat is los in de rug steken...

Comment

Sorry maar dan toch liever iemand die IETS doet dan iemand die alles in de doofpot probeert te stoppen en in alle talen zwijgt...

Max heeft, spijtig genoeg, zichzelf de das om gedaan door te zwijgen en te blijven zwijgen... Ik heb het al eens gezegd en ik wil het gerust nog eens herhalen: Hadden ze er zelf mee naar buiten gekomen en onmiddelijk het evenement stilgelegd dan had er wss niks (of tenminste minder) aan de hand geweest... Maar neen, Pound Sterling tekentjes hebben hem doen besluiten om te zwijgen en te hopen dat het niet zou uitkomen...

En ja, Alex profiteert hier van, dat zal ik zeker niet ontkennen maar op het einde van de rit heeft hij tenminste iets gedaan...

Nu ja, zoals al gezegd zullen er voor en tegenstanders blijven zijn...

Comment

Das toch zo logisch als iets...

Die Roy lijkt me hierdoor echt klootzak nr 1 hierdoor.

Comment

De een zijn dood is de ander zijn brood. Een spreekwoord dat hier in vele opzichten geld. Zeer spijtige zaak, profileringsdrang noemen ze dat denk ik. Nie van alex'vuilstandje'alex. Maar van Alex Roy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk Berichten
                                  alex'vuilstandje'alex.
                                  Wat is er vuil aan standje nr. 69?
                                  Iets tegen meeneemchinezen?

Comment

Wat is er vuil aan standje nr. 69?
                                    Iets tegen meeneemchinezen?
                                    't is te zien waar je ze naar meeneemt. In '98 in china geweest en ontdakt dat de kapsalons verscholen prostitutiebars zijn. 4 hebben we er moeten doen eer ze iemand hadden die haar kon snijden, da haar op mijnen kop vaneigenst.
                                    De andere waren allemaal meeneemchinezen

Comment

't is te zien waar je ze naar meeneemt. In '98 in china geweest en ontdakt dat de kapsalons verscholen prostitutiebars zijn. 4 hebben we er moeten doen eer ze iemand hadden die haar kon snijden, da haar op mijnen kop vaneigenst.
                                      De andere waren allemaal meeneemchinezen

't Is van hetzelfde in Maleisië.

Comment

't Is van hetzelfde in Maleisië.
                                        Schoon gerief da wel, maar ik krijg da nie verkocht aan mijn vrouw.

Comment

Schoon gerief da wel, maar ik krijg da nie verkocht aan mijn vrouw.
                                          Tell me about it.

Comment

Working...
                                          X