Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenJa oké, de flitser zelf is gecalibreerd.
Maar hoe zit het met de opstelling ervan? Ik kan me wel inbeelden dat bij het minste verschil in plaatsingshoek er een andere waarde wordt opgemeten?
Of hoe werkt dat systeem eigenlijk precies. Iemand die dat weet ?
Idd. Zou ik ook wel eens willen weten. Moeten die dingen in een bepaalde hoek t.o.v. het te controleren verkeer worden opgesteld? Kan niet anders natuurlijk. Hoeveel bedraagt die hoek en hoe weten ze zeker dat dat ding effectief in die hoek staat? 45° of 50°, het kan al makkelijk een paar km/h schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichtenhet kan al makkelijk een paar km/h schelen.
Om jou een plezier te doen of wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenJa oké, de flitser zelf is gecalibreerd.
Maar hoe zit het met de opstelling ervan? Ik kan me wel inbeelden dat bij het minste verschil in plaatsingshoek er een andere waarde wordt opgemeten?
Of hoe werkt dat systeem eigenlijk precies. Iemand die dat weet ?
Om de flitster te plaatsen dacht ik dat men werkt met (metalen) paaltjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenrana bedankt dat ik in je signature sta, maar zet er dan alles bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenDwing me. Bol' m.
Het was eerder een opmerking, ik dwing je tot niks.
en die bol' m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Het was eerder een opmerking, ik dwing je tot niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenGisteren briefje Politie West-Vlaanderen in de bus
Onderweg van Mannekesvere tot Jabbeke, de befaamde driepekkel heeft me op de gevoelige plaat vastgelegd
133 geflitst --> marge --> 125 km/u --> 50 euro!Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenM'n boete van zondagavond is aangekomen
€50 voor ....
... een gecorrigeerde snelheid van 124km/u
Waarmee zijn ze bezig
Oef .. ik denk niet dat er van mij al iets aangekomen is1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenJij krijgt alle weken een bevestiging
van de politie da je nergens geflitst bent ofzo
Best wel interessant ...
Maar aangezien m'n nummerplaat in het kader van de Gumball geseind stond als "pers/medewerker" heb ik een mailke gedaan om te horen over het wat en hoe... Ondertussen heb ik de ganse uitleg gekregen over hoe de politionele diensten omgaan met het evenement en andere gelijkaardig en wat de toekomstvisie en zo is... En tevens de bevestiging gekregen dat ik nergens beboet zou zijn...
Een geruststelling aangezien ik eerlijk moet toegeven dat ik soms ook wel eens het gaspedaal ingeduwd heb, vooral dan op het traject tussen Calais en Amsterdam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenNeen hoor
Maar aangezien m'n nummerplaat in het kader van de Gumball geseind stond als "pers/medewerker" heb ik een mailke gedaan om te horen over het wat en hoe... Ondertussen heb ik de ganse uitleg gekregen over hoe de politionele diensten omgaan met het evenement en andere gelijkaardig en wat de toekomstvisie en zo is... En tevens de bevestiging gekregen dat ik nergens beboet zou zijn...
Een geruststelling aangezien ik eerlijk moet toegeven dat ik soms ook wel eens het gaspedaal ingeduwd heb, vooral dan op het traject tussen Calais en Amsterdam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSjansaar dus, want ik heb daar veel flitsers gezien.
Maar toch, véél geluk gehad ja...
Nu ja, 'k mag al eens geluk hebben, 'k heb vorig jaar het boetefonds al genoeg gesponsord ('k zou eens een attest voor de belastingen moeten vragen )
Comment
-
Ik heb minder geluk. Geflitst in Waasmunster aan 172. Na correctie 161. Als ik me goed geïnformeerd heb, is dat 1 km/u te snel om er met een minnelijke schikking vanaf te komen. Of is dat toch nog mogelijk? Anders naar de rechtbank en wsl rijbewijs afgeven.
Het is wel de 1ste keer en het is maar 1km/u boven de minnelijke-schikking-limiet en het was 1u37 's nachts (ja op weg naar huis, na de gumball ) maar daar zal ik het voor de edelachbare niet mee kunnen goedpraten wsl ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenJij krijgt alle weken een bevestiging
van de politie da je nergens geflitst bent ofzo
Best wel interessant ...
"Ja hallo, t'is hier met Bralo, t'is om te vragen of u me kan bevestigen of ik nergens geflitst ben geweest?"
"Wacht kzal eens kijken ... Neen, blijkbaar nie"
"Allez da's goe, merci é"
"ela wacht eens manneken, dat is nu al drie weken dat gij belt om te vragen of u ergens geflitst bent of nie, rijdt gij altijd te snel misschien?"
Tuut tuut tuut tuut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenL Bekijk BerichtenIk heb minder geluk. Geflitst in Waasmunster aan 172. Na correctie 161. Als ik me goed geïnformeerd heb, is dat 1 km/u te snel om er met een minnelijke schikking vanaf te komen. Of is dat toch nog mogelijk? Anders naar de rechtbank en wsl rijbewijs afgeven.
Het is wel de 1ste keer en het is maar 1km/u boven de minnelijke-schikking-limiet en het was 1u37 's nachts (ja op weg naar huis, na de gumball ) maar daar zal ik het voor de edelachbare niet mee kunnen goedpraten wsl ?
Het mogelijke gevolg:
Resultaat van de berekening:
De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 120
Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 161.68
Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
Onmiddellijke inning
In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
Minnelijke schikking
In principe wordt u gedagvaard
zo niet bedraagt de minnelijke schikking 215€
->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
Rechtbank
55-2750€
Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten" Hallo met de lokale politie, kan ik u helpen? "
"Ja hallo, t'is hier met Bralo, t'is om te vragen of u me kan bevestigen of ik nergens geflitst ben geweest?"
"Wacht kzal eens kijken ... Neen, blijkbaar nie"
"Allez da's goe, merci é"
"ela wacht eens manneken, dat is nu al drie weken dat gij belt om te vragen of u ergens geflitst bent of nie, rijdt gij altijd te snel misschien?"
Tuut tuut tuut tuut
Gelukkig ging het zo niet in z'n werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenL Bekijk BerichtenIk heb minder geluk. Geflitst in Waasmunster aan 172. Na correctie 161. Als ik me goed geïnformeerd heb, is dat 1 km/u te snel om er met een minnelijke schikking vanaf te komen. Of is dat toch nog mogelijk? Anders naar de rechtbank en wsl rijbewijs afgeven.
Om half 2 snachts staan ze daar te flitsen, echt
Soit, vind het echt klxte voor je Ik hoop dat je eventueel toch nog een minnelijke schikking krijgt.
Comment
Comment