Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Om half 2 snachts staan ze daar te flitsen, echt

Soit, vind het echt klxte voor je Ik hoop dat je eventueel toch nog een minnelijke schikking krijgt.

Omdat ze wisten dat er nog Gumball-fans gingen passeren.
    Ik ben er ook rond half één à één uur voorbij gereden, maar ik had een voorgevoel dat ze daar stonden dus ik had mijn snelheid net daarvoor aangepast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
      Ik ben er ook rond half één à één uur voorbij gereden, maar ik had een voorgevoel dat ze daar stonden dus ik had mijn snelheid net daarvoor aangepast
      Dat verandert eigenlijk niks aan het feit dat ik het idioot vind dat ze daar om half 2 's nachts foto's staan te trekken, maar ik begrijp je punt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
        Ik denk dat ik het weet. Telt dat ook ?

Om de flitster te plaatsen dacht ik dat men werkt met (metalen) paaltjes.
        Een lange tijd geleden heeft iemand mij de uitlijning van het flitstoestel 'ns uitgelegd. Spijtig genoeg herinner ik me er weinig van, maar het had in elke geval iets met paaltjes te maken en het waterpas zetten van het toestel.
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• HIER wordt uitgelegd hoe een GATSO wordt uitgelijnd

HIER wordt uitgelegd hoe een MULTANOVA wordt uitgelijnd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
            damn ... ik hoop echt dat er van mij niks toekomt of ik zou ook wel eens chauffeur-af kunnen zijn voor een eindje
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

HIER wordt uitgelegd hoe een GATSO wordt uitgelijnd

HIER wordt uitgelegd hoe een MULTANOVA wordt uitgelijnd
              dat doen ze vast niet elke keer

Comment

• Ik heb ook nog niks ontvangen! Chanse!

Comment

Dat verandert eigenlijk niks aan het feit dat ik het idioot vind dat ze daar om half 2 's nachts foto's staan te trekken, maar ik begrijp je punt
                  Dit bewijst nog maar eens dat het hen niet om de verkeersveiligheid te doen is , maar enkel om de inkomsten Zoals bv. het flitsen bij het uitrijden van de bebouwde kom ipv bij het binnenkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten
                    Dit bewijst nog maar eens dat het hen niet om de verkeersveiligheid te doen is , maar enkel om de inkomsten Zoals bv. het flitsen bij het uitrijden van de bebouwde kom ipv bij het binnenkomen...
                    Bwa, er gebeuren op dat stuk nogal veel accidenten 's nachts

Comment

• Kijk eens wat ik vorige zaterdag toevallig ben tegengekomen in Oostende, den RX8, zo heb ik toch één van de Gumballwagens gezien .

Comment

• nog een foto van de motorkap:

Comment

• Bah, wat een aanstellerij
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat rijdt die nu nog rond met z'n Gumball stickers erop?

Het was hier al eens aangegeven dat de eigenaar er alles aan deed om in de belangstelling te staan en deze spot geeft hierbij nogmaals de bevestiging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                              Kijk eens wat ik vorige zaterdag toevallig ben tegengekomen in Oostende, den RX8, zo heb ik toch één van de Gumballwagens gezien .
                              Eigenlijk klopt uw uitspraak ni volledig want hij deed ni officieel mee met de Gumball, twas ne wannabe

En dat em er nu nog mee rondrijd bewijst idd eens te meer wa nen idioot dat is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk Berichten
                                Eigenlijk klopt uw uitspraak ni volledig want hij deed ni officieel mee met de Gumball, twas ne wannabe

En dat em er nu nog mee rondrijd bewijst idd eens te meer wa nen idioot dat is
                                Zo zielig dan wist ik zelfs niet, zo goed volg ik dat hier nu ook niet, bedankt voor de verbetering .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk Berichten
                                  Hoe geraakt die dan aan de officiële bestickering? Kunt ge die kopen in de Auto5?

Comment

• Die bestickering wordt gewoon verkocht hoor .. waar precies weet ik ook niet
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      Die bestickering wordt gewoon verkocht hoor .. waar precies weet ik ook niet
                                      misschien op www.bestickering.com?

Comment

• Op http://www.gumball3000.com bij de shop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                          nops dat zijn fan-stickers... niet de officiële deelname stickers.
                                          ik vermoed dat de eigenaar connectie heeft met de drukker van de stickers of organisatie via via...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X