Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenworst tip ever
Kan niemand dat eens op Rapidshare smijten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVerwacht je dan iets anders van mij ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBah, wat een aanstellerij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenworst tip ever
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
-
we zijn de Veyron toen gevolgd tot wanneer hij een kleine stop hield...
Wat een rauwe sound, spijtig dat ie niet 's doortrok...
+ YouTube Video
Comment
-
nieuws over het ongeval!
de familie van de slachtoffers vraagt aan het gerecht Nick niet te vervolgen hij heeft al genoeg geleden en ze willen zijn jonge leven niet verwoesten.
mooi gebaar van de familie om de vrijspraak te vragen!
Comment
-
Dat is een slimme zet van de familie .. als hij toch schuldig is zal hij zich voor de rest van zijn leven schuldig voelen omdat hij twee mensen vermoord heeft en er niet voor gestraft werd ... terwijl dat hij, als hij niet schuldig is, eeuwig respect zal hebben voor de beslissing van de nabestaanden. Mooie outcome en tevens bijna buiten de grenzen van goedheid en redelijkheid van de familie ... ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die het zouden kunnen, chapeau.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtennieuws over het ongeval!
de familie van de slachtoffers vraagt aan het gerecht Nick niet te vervolgen hij heeft al genoeg geleden en ze willen zijn jonge leven niet verwoesten.
mooi gebaar van de familie om de vrijspraak te vragen!Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDat is een slimme zet van de familie .. als hij toch schuldig is zal hij zich voor de rest van zijn leven schuldig voelen omdat hij twee mensen vermoord heeft en er niet voor gestraft werd ... terwijl dat hij, als hij niet schuldig is, eeuwig respect zal hebben voor de beslissing van de nabestaanden. Mooie outcome en tevens bijna buiten de grenzen van goedheid en redelijkheid van de familie ... ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die het zouden kunnen, chapeau.
Ik dacht dat je minder naïef was?!
Hoeveel zou een mensenleven waard zijn tijdens het geld dat onder tafel werd geschoven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamoborghini Bekijk Berichtenhet leek me wel een mooie race aleen spijtig van het ongeval ik ga volgend jaar het meevolgen.
lamoborghini
Comment
Comment