Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interclassics & Topmobiel 2015 - Maastricht (NL) - 8/9/10/11 januari 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Interclassics & Topmobiel 2015 - Maastricht (NL) - 8/9/10/11 januari 2015

Geniet ook dit jaar weer van de mooiste en meest exclusieve auto's en oldtimers in de Benelux, maar ook van alles op het gebied van onderdelen en automobilia.

Ontdek op IC-TM het comfort van slimme huisautomatisering. Verbeter de kwaliteit van uw leven met onze innovatieve oplossingen voor uw thuisomgeving.

Elk jaar zijn er bepaalde thema's.

Dit jaar is het 'Grand Prix Classics' en '80 jaar Jaguar', telkens met een eigen paviljoen.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Ik ga donderdag. En misschien zondag opnieuw, zal afhangen van wat er te zien is om te kopen

Comment

Enkele sfeerfoto's van het voorbije jaar.

OO 00 OO

Comment

Ik ga met een goede vriend die 2 oude Alfa's heeft, een Junior en Giulia. Hij gaat ook 2 keer. Eén keer om nog wat onderdelen te ronselen, en de tweede keer met mij om te kijken naar de veel te dure auto's. Zeker vorig jaar is me opgevallen dat er veel te koop staat, maar wel allemaal aan zeer hoge prijzen. Ik stel mij de vraag of die prijzen gaan blijven stijgen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Mercedes SL Pagode of een even oude Porsche 911.
        Ik ga sowieso nog wat dromen.
        OO 00 OO

Comment

@Carlito

Hebt gij een 170V in uw bezit????

Vader van een vriend heeft een 230 uit 36. Staat al 40j in z'n garage en weigert die te restaureren, en verkopen is al helemaal uitgesloten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            @Carlito

Hebt gij een 170V in uw bezit????

Vader van een vriend heeft een 230 uit 36. Staat al 40j in z'n garage en weigert die te restaureren, en verkopen is al helemaal uitgesloten.
            Ja. Heb ik gekocht van een vriend die hem nu 11 jaar in bezit heeft en nooit tot restauratie is geraakt. Bedoeling is om die tegen eind 2015 compleet gerestaureerd te krijgen. Daarna weet ik nog niet wat te doen ermee, maar waarschijnlijk verkopen. Mag nu ook weg tegen een mooi bod, maar ik denk dat hij makkelijker verkoopt als hij in orde staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik ga met een goede vriend die 2 oude Alfa's heeft, een Junior en Giulia. Hij gaat ook 2 keer. Eén keer om nog wat onderdelen te ronselen, en de tweede keer met mij om te kijken naar de veel te dure auto's. Zeker vorig jaar is me opgevallen dat er veel te koop staat, maar wel allemaal aan zeer hoge prijzen. Ik stel mij de vraag of die prijzen gaan blijven stijgen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Mercedes SL Pagode of een even oude Porsche 911.
              Ik ga sowieso nog wat dromen.
              Vraag prijzen op zo een beurzen liggen altijd lichtjes hoger dan de marktwaarde, maar ik zie niet in waarom de waardes niet meer zouden stijgen

Comment

Ik ga ook; ofwel vrijdagavond ofwel zondagNM (meest waarschijnlijk)
                Greetz,
                Canonball

Comment

Kan je deze beurs op een NM rondkomen en alles gezien hebben of moet je er een hele dag aan besteden?

Comment

Als je niets specifiek zoekt, en niet overal bij stilstaat ben je op 2 tot 3u rond.

Comment

Working...
                    X