Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wagens gezocht voor premierewknd Fast & Furious 7 @ Kinepolis Kortrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wagens gezocht voor premierewknd Fast & Furious 7 @ Kinepolis Kortrijk

Bij deze zoek ik zoals vorig jaar weer speciale wagens om op het centrale plein voor de Kinepolis Kortrijk aanwezig te zijn tijdens het premiereweekend van de nieuwe F&F 7.

Concreet zoek ik speciale imports (Sub's, Evo's, Skylines, Supra...), American musclecars of Europese sportwagens.

Er is keuze tussen 2 momenten: zaterdag 4 april aanwezig zijn van 19u - 23u of zondag 5 april van 13u - 17u. De wagens worden bewaakt door Cobelguard agenten en de eigenaars krijgen een duoticket voor de film van 20u (zaterdag) of 14u (zondag).

Wie zich wil kandidaat stellen, graag een pm of een reactie hier met foto van de wagen of link naar de topic. Indien uw wagen niet wordt weerhouden, neem dit niet persoonlijk op. Ik selecteer op basis van wat men mij uitdrukkelijk heeft gevraagd, niet op persoonlijke voorkeur...
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

daihatsu charade gtti:

http://www.autoforum.be/showthread.p...gtti&highlight=

maakt niet uit zaterdag of zondag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
      Concreet zoek ik speciale imports (Sub's, Evo's, Skylines, Supra...), American musclecars of Europese sportwagens.
      En in welke gevraagde categorie hoort die Daihatsu thuis volgens u?
      sigpic

Comment

Euh zelf getunede bakken, was dit niet de doelgroep of wil je enkel Europese sportwagens met een felle kleur?

Comment

Hoi,
          Heb 2 jaar geleden er ook bij gestaan met m'n WRX, nu wil ik graag aanwezig zijn met mijn Time Attack Subaru Impreza GT-turbo met lachgas, zeer uniek.

Comment

supraaa

Heey, ik wou me graag opgeven met me toyota supra mk4.
            Is afgelopen zomer volledig opnieuw gespoten, dus staat er super strak bij.
            Ik heb geen idee hoe ik hier fotos moet posten dus app me maar voor de foto's
            0631695700

Comment

Vrienden van mij ook goed voor de zondag?

Huib, rode supra
              Mike, blauwe supra
              Nicky, evo
              Kenneth, zwarte Subaru

voor meer info of anders, graag bericht ;-)

Comment

Check pm bugeye!
                sigpic

Comment

1 van de meest zeldzame auto's van België(zijn er maar een stuk of 7 meer in belgie, een 150tal in europa) is ook bekend als gttx(van japan, wat zwaarder, meer optie's) en deze is dan wel een "speciale import" en de mijne is ook een beetje getund en petjesvolk(like it or not, nog altijd de grootste doelgroep) ziet da altijd graag.
                  maar als het niet past in u 13indozijn origineel thema laat het maar hoor. anders als je liever E36's of mx5 ziet heb er hier ook nog, maar "speciaal" vindt ik dat toch niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                    maar als het niet past in u 13indozijn origineel thema laat het maar hoor. anders als je liever E36's of mx5 ziet heb er hier ook nog, maar "speciaal" vindt ik dat toch niet
                    Ja 13 in een dozijn zal het echt wel zijn met de huidige lijst van aanwezigen: Chevy Chevelle, 997 GT3 RS, Ariel Atom, GTR met +650 pk, Impreza met +500 pk, Evo 6, Supra, Skyline, Ford F250 Superduty, Nissan Silvia... Ik heb gewoon al mijn buren in de straat gevraagd want die auto's zijn allemaal zooooo frequent te zien in het straatbeeld...
                    sigpic

Comment

Iedere keer als er een Fast & Furious-film uitkomt, komt HotHatch naar hier om wagens te zoeken ... en iedere keer is er spel en miserie omdat iemand zijn auto niet toegelaten is. Jullie zouden eigenlijk toch al moeten weten welke wagens HotHatch zoekt, nietwaar?

Ik doe niet meer mee, ik pas toch niet in het rijtje ...
                      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                        Iedere keer als er een Fast & Furious-film uitkomt, komt HotHatch naar hier om wagens te zoeken ... en iedere keer is er spel en miserie omdat iemand zijn auto niet toegelaten is. Jullie zouden eigenlijk toch al moeten weten welke wagens HotHatch zoekt, nietwaar?

Ik doe niet meer mee, ik pas toch niet in het rijtje ...
                        Voor mij kan al die film toestand gestolen worden, komt er gewoon op neer dat ik een beetje "op mijn paard zat" van het is maar een Daihatsu alsof het is maar een doordeweeks goedkoop autootje waar elke niet autoliefhebber maar meer rondrijdt en niet achter kijkt

Comment

laat dat toch niet aan u hart komen.
                          dat is het allemaal niet waard!

Comment

NVA in Dutry R zijn laadbak, dan ga je pas bekijks hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                              NVA in Dutry R zijn laadbak, dan ga je pas bekijks hebben!

Da zou in de lengte zeker passen maar niet in de breedte

Comment

Voor mij kan al die film toestand gestolen worden, komt er gewoon op neer dat ik een beetje "op mijn paard zat" van het is maar een Daihatsu alsof het is maar een doordeweeks goedkoop autootje waar elke niet autoliefhebber maar meer rondrijdt en niet achter kijkt
                                Trek het u niet aan .... Ik ken persoonlijk redelijk veel van automerken en de autogeschiedenis erond en als iets zeldzaams is, dan weet ik dat meestal ook wel. Maar 'speciaal' is iets persoonlijks, dat kun je niets aan doen. Iemand die zijn wagen volledig tuned, volhangt met spoilers, grote velgen en een mega-muziek installatie installeerd, vind zijn wagen ook 'speciaal'. Ik persoonlijk niet ... Aan de andere kant zijn er mensen die een DeLorean (bijvoorbeeld) ook niets 'speciaals' vinden. Ikke dus wel nog altijd ... Smaken en goesten, hé!

Jouw wagen past nu éénmaal niet in het gevraagde rijtje, evenmin als de mijne, zo is het nu éénmaal, maar hij is daarom niet minder 'speciaal', zenne, de echte kenners halen er wel de 'specialekes' uit ...
                                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Dat heb jij ervan gemaakt. Ik vroeg speciale imports met als concrete voorbeelden Evo's, Impreza's, Skylines en Supra's. Waarom die? Omdat die wagens in de film zelf ook hebben meegespeeld. Uw wagen is wel een import maar geen van die 4, dus ik snapte niet waarom je u hebt aangemeld, vandaar ook mijn vraag. DeLorean snapt perfect waar het over gaat: wagens kunnen wel speciaal zijn, maar als ze niet passen in wat er gevraagd wordt, dan stopt het daar en moet er niet meer over gezaagd worden (zoals je nu ook doet in de topic van de meet en greet). De dag dat er een remake komt van Back To The Future en men mij vraagt om iets te organiseren, is DeLorean de eerste die een pm krijgt. Ik heb o.a. ook een Sierra Cosworth geweigerd, terwijl ik die zelf als rallyfan mega vind, maar hij past niet in het concept. Waarom is dat zo moeilijk te snappen?
                                  sigpic

Comment

Denk dat je je vraag beter stelt op TWA forum. Meeste hier zijn OEM fanaten, en geen omgebouwde tjoeningscene bakken.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Denk dat je je vraag beter stelt op TWA forum. Meeste hier zijn OEM fanaten, en geen omgebouwde tjoeningscene bakken.
                                      Heb ik ook ooit es gedaan (ik denk bij de 4e of 5e film), daar zaten toen ook mensen tussen die het niet konden verdragen dat ze niet mochten komen...
                                      sigpic

Comment

Even dit nog meegeven, voor mensen die de film op een leuke manier willen ontdekken. Op 31 maart vertoont men de 6e film nog eens met om middernacht de premiere van de 7. Op 4 april is er een F&F marathon met alle 7 films de hele dag lang.

sigpic

Comment

Working...
                                        X