Jammer dat de plaat van de Chevelle er af is.. Zou dat nog iets zijn voor u of niet ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wagens gezocht voor premierewknd Fast & Furious 7 @ Kinepolis Kortrijk
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenHeb ik ook ooit es gedaan (ik denk bij de 4e of 5e film), daar zaten toen ook mensen tussen die het niet konden verdragen dat ze niet mochten komen...
Of U konden verdragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDenk dat je je vraag beter stelt op TWA forum. Meeste hier zijn OEM fanaten, en geen omgebouwde tjoeningscene bakken.
TWA is nog steeds het niveau van weleer en niks te tjoening.
Het is er rustiger, maar das ook omdat de gene die er zitten de zelfde mensen van 5 jaar geleden zijn. Mensen worden ouder en hebben andere prioriteiten.Last edited by Namaz; 19/03/2015, 08:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDenk dat je je vraag beter stelt op TWA forum. Meeste hier zijn OEM fanaten, en geen omgebouwde tjoeningscene bakken.
Ons forum is voor alle soorten autoliefhebbers, zowel tuning, oldtimer als trackcars,
wij hebben een voorliefde voor auto's die er net iets anders uitzien als standaard, maar zelf zijn wij ook geen fan van goedkope "over the top" brol bakken.
Mensen op ons forum zijn meegeëvolueerd met de tuningscene, en hebben nu ook andere ideeën als 10jaar terug.
Wij "tunen" nog altijd, maar het niveau is veranderd.
wij kunnen zowel OEM, als OEM+ als andere stijlen appreciëren.
Maar ook wij hebben een mening, en zullen deze ook (op een normale manier) laten blijken als er brolprojecten bij ons langskomen. Iedereen is ooit (fout) begonnen.
Iedereen mag zijn meeting of samenkomst aankondigen op ons forum, maar veel interesse zal er niet zijn voor dit soort van evenement.
Wij weten ook op welke evenementen al vlug redelijk marginaal volk op afkomt (dat is gewoon zo op zo'n evenementen, want als die onozelaars die met hun ruit open rondrijden in de stad, met een tribal op hun raam voelen zich fast en furious) en uiteindelijk 's anderdaags in de krant stond dat er een aanrijding is geweest tussen wannabe's car enthousiasts die hun rechtervoet niet konden bedwingen bij het naar huis rijden na de film.
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenHeb ik ook ooit es gedaan (ik denk bij de 4e of 5e film), daar zaten toen ook mensen tussen die het niet konden verdragen dat ze niet mochten komen...
Geloof me dat we 's avonds niet in ons bedje liggen te wenen omdat we met onze auto niet voor de kinepolis kunnen staan.
Onze leden, en de meeste van onze forumgangers distanciëren ons al langer van samenkomsten, filmpremières, rondritten, ... waar er veel te veel volk op afkomt die "tuning" en andere autoliefhebbers een slechte naam geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Chosen One Bekijk Berichtenals lid van TWA en moderator van ons forum vind ik mij wel aangesproken hier.
haha, tuurlijk Ik wil niet dikkenekkerig overkomen, maar wij zitten al 12jaar in de carscene, en hebben overal gezeten en gestaan in binnen-en buitenland.
Geloof me dat we 's avonds niet in ons bedje liggen te wenen omdat we met onze auto niet voor de kinepolis kunnen staan.
Onze leden, en de meeste van onze forumgangers distanciëren ons al langer van samenkomsten, filmpremières, rondritten, ... waar er veel te veel volk op afkomt die "tuning" en andere autoliefhebbers een slechte naam geven.
Sinds dit jaar vraag ik ook geen tuners meer, nadat bij vorige premieres sommige eigenaars gewoon niet afkwamen omdat er kans was op regen en hun karren blijkbaar dan smelten zeker? Met zo'n mensen / mentaliteit kan je niks aanvangen...
Bij deze zijn de 2x 20 plaatsen trouwens allemaal ingevuld. Even een sneak preview van wat er de zaterdag o.a. zal staan: 997 GT3 RS, Ferrari 430 Scuderia, AC Cobra, Nissan GTR, Chevy Chevelle, Ford F250 Superduty, BMW M3, Lancer EVO 9, Skyline R34, Nissan Silvia...Last edited by Streamline; 19/03/2015, 12:31.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Sinds dit jaar vraag ik ook geen tuners meerBij deze zijn de 2x 20 plaatsen trouwens allemaal ingevuld. Even een sneak preview van wat er de zaterdag o.a. zal staan: 997 GT3 RS, Ferrari 430 Scuderia, AC Cobra, Nissan GTR, Chevy Chevelle, Ford F250 Superduty, BMW M3, Lancer EVO 9, Skyline R34, Nissan Silvia...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenPorsche Carrera GT is niet welkom zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jesse7893 Bekijk BerichtenIk heb zowel een Chevrolet chevelle ss in het matte grijs zoals in de 4e film alsook een Buick grand national ook zoals in diezelfde film.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAllemaal stock? Dan past het toch ook niet voor dit genre? F&F draait op tuning..
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOf U konden verdragen...
Oorspronkelijk geplaatst door jesse7893 Bekijk BerichtenIk heb zowel een Chevrolet chevelle ss in het matte grijs zoals in de 4e film alsook een Buick grand national ook zoals in diezelfde film.Last edited by Streamline; 19/03/2015, 18:19.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Hallo ik heb wel intresse om langs te kopen op zaterdag met de c63 amg
mvg jeromeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
Was jij 1 van de geweigerden mss destijds?
.
Nope, mijnen auto was totaal niet getjoened
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jdm89 Bekijk BerichtenHallo ik heb wel intresse om langs te kopen op zaterdag met de c63 amg
mvg jerome
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenlaat dat toch niet aan u hart komen.
dat is het allemaal niet waard!
Groot gelijk!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Chosen One Bekijk Berichtenals lid van TWA en moderator van ons forum vind ik mij wel aangesproken hier.
Ons forum is voor alle soorten autoliefhebbers, zowel tuning, oldtimer als trackcars,
wij hebben een voorliefde voor auto's die er net iets anders uitzien als standaard, maar zelf zijn wij ook geen fan van goedkope "over the top" brol bakken.
Mensen op ons forum zijn meegeëvolueerd met de tuningscene, en hebben nu ook andere ideeën als 10jaar terug.
Wij "tunen" nog altijd, maar het niveau is veranderd.
wij kunnen zowel OEM, als OEM+ als andere stijlen appreciëren.
Maar ook wij hebben een mening, en zullen deze ook (op een normale manier) laten blijken als er brolprojecten bij ons langskomen. Iedereen is ooit (fout) begonnen.
Iedereen mag zijn meeting of samenkomst aankondigen op ons forum, maar veel interesse zal er niet zijn voor dit soort van evenement.
Wij weten ook op welke evenementen al vlug redelijk marginaal volk op afkomt (dat is gewoon zo op zo'n evenementen, want als die onozelaars die met hun ruit open rondrijden in de stad, met een tribal op hun raam voelen zich fast en furious) en uiteindelijk 's anderdaags in de krant stond dat er een aanrijding is geweest tussen wannabe's car enthousiasts die hun rechtervoet niet konden bedwingen bij het naar huis rijden na de film.
haha, tuurlijk Ik wil niet dikkenekkerig overkomen, maar wij zitten al 12jaar in de carscene, en hebben overal gezeten en gestaan in binnen-en buitenland.
Onze leden, en de meeste van onze forumgangers distanciëren ons al langer van samenkomsten, filmpremières, rondritten, ... waar er veel te veel volk op afkomt die "tuning" en andere autoliefhebbers een slechte naam geven.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ben ook meer OEM liefhebber, maar begrijp wel dat mensen kunnen zot zijn van tuningcars. Kheb ook een klant die van een minder mooie wagen (seat) toch een specialeke gemaakt heeft met deuren die omhoog gaan enz. wel knap gedaan alleen zou ik er zelf niet mee rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bugeye Bekijk BerichtenHoi,
Heb 2 jaar geleden er ook bij gestaan met m'n WRX, nu wil ik graag aanwezig zijn met mijn Time Attack Subaru Impreza GT-turbo met lachgas, zeer uniek.
Comment
Comment