Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lille car meetings

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lille car meetings

Weet er hier iemand iets af van de maandelijkse auto/oldtimer meetings in Rijsel (lille)
    ik heb daarnet foto's gezien op http://www.sl55creationweb.com/ het ziet er nog deftig uit en is voor mij niet ver !
    Goede gelegenheid om de Maser eens uit te halen.

voorbeelden :

Last edited by ; 14/01/2007, 19:47.

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
    *wordt gans zot*

DOET DAT WEG, IK WIL ER OOK ZO 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      *wordt gans zot*

DOET DAT WEG, IK WIL ER OOK ZO 1
      allée hebt gij da nie ? awel ik ook nie.

Comment

Op het SCARBforum komt er misschien een tripje van . Wij houden U op de hoogte .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Op het SCARBforum komt er misschien een tripje van . Wij houden U op de hoogte .
          ?tripje? Heb jij dan meer info over deze maandelijkse meetings, kou er anders ook wel es vr naar Lille afzakken(alléé op voorwaarde dat de winkels die dag ook open zijn ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
            ?tripje? Heb jij dan meer info over deze maandelijkse meetings, kou er anders ook wel es vr naar Lille afzakken(alléé op voorwaarde dat de winkels die dag ook open zijn ).
            Er is nog niks concreet hoor .

Volg het gerust ook hier .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

goddelijk!

Comment

Deze ziet er mij wel es interessant uit ... en 't is niet ver van m'n deur. Als 't weer meezit, zou ik de DeLorean misschien wel eens uitlaten. Misschien krijg ik zelfs enkele collega's mee? We zien wel ...

DeLorean
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Lille

Esplanade Lille meeting
                  Foto's van 14.01.2007 gevonden

Dit weekend (11 feb. 10u30) blijft het hopelijk droog zodat ik eens kan gaan kijken !

Comment

Lille 11.03.07

Eindelijk eens in Lille gaan kijken naar de maandelijkse meetings op de Esplanade met een hele hoop foto's als gevolg : http://www.ferrari-world.be/lille%2011.03.07.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                      Deze ziet er mij wel es interessant uit ... en 't is niet ver van m'n deur. Als 't weer meezit, zou ik de DeLorean misschien wel eens uitlaten. Misschien krijg ik zelfs enkele collega's mee? We zien wel ...

DeLorean
                      Het was een meer dan geslaagde passage op de esplanade aan de hoeveelheid kijklustigen rond de 2 DeLoreans te zien !!!

Ps : was het gisteren uw DeLorean die ergens in de westhoek naast een Alpine stond ? (op een van die bergjes in de streek)

Comment

lille 08.04.07

Deze morgen : Esplanade Lille

Comment

Deze morgen : Esplanade Lille

Cool, ne G60...

Comment

Het was een meer dan geslaagde passage op de esplanade aan de hoeveelheid kijklustigen rond de 2 DeLoreans te zien !!!

Ps : was het gisteren uw DeLorean die ergens in de westhoek naast een Alpine stond ? (op een van die bergjes in de streek)
                            Het was prachtig weer en de meeting was zeer geslaagd ... zeker voor herhaling vatbaar !!

En ja, 't was de mijne die in Kemmel stond ; ik was daar omdat er een persmeeting was voor een rondrit die ik help organiseren op 29 april 2007. Er zijn enkele mensen langs geweest van Het Laatste Nieuws, Het Wekelijks Nieuws, Het Nieuwsblad ... dus binnenkort sta ik waarschijnlijk in deze kranten (de fotograaf kon zelf niet zeggen wanneer juist)

Groeten

DeLorean
                            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Lille 08.07.07

Na enkele maanden nog eens gaan kijken in Rijsel :

Weeral een geslaagde meeting ! tijdens de vakantie iets minder dan gewoonlijk maar nog altijd +/-200 wagens/moto's

De rest : http://www.ferrari-world.be/lille%2008.07.07.htm

Comment

Deze morgen terug eens naar Lille (Rijsel) geweest voor een van de beste meetings tot nog toe !!!

http://www.ferrari-world.be/Lille%2014.10.07%20page%201.htm

Comment

Nu wat ouder materiaal

http://www.ferrari-world.be/Lille%2014.10.07%20page%201.htm

Comment

Moet je je ergens inschrijven om hieraan deel te nemen, of is het een gezellig vrijblijvend samenkomen waar je je vooraf niet moet registreren? Lijkt me wel wat leuks voor deze zomer!

Groeten,

Stieglitz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stieglitz Bekijk Berichten
                                      Moet je je ergens inschrijven om hieraan deel te nemen, of is het een gezellig vrijblijvend samenkomen waar je je vooraf niet moet registreren? Lijkt me wel wat leuks voor deze zomer!

Groeten,

Stieglitz
                                      Niks inschrijven !!! gewoon afkomen met oud of nieuw !!! 2de zondag van de maand tussen 10 en 13u. (Esplanade in het centrum van Lille) de opkomst is natuurlijk afhankelijk van het weer.
                                      http://www.sl55creationweb.com/ website van een trouwe bezoeker.

Jong :

Oud :

Exclusief :

Ja zelf jeeps :

Comment

Nog nooit van gehoord en superdicht!

Wanneer is de volgende meet?

Comment

Working...
                                        X