Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic Haspengouw - zondag 14 juni 2015
Collapse
X
-
-
Thanks Atenza voor de prachtige foto's! Het was een schitterende editie! Prachtige wegen, mooie valstrikken ingebouwd... Het was een lange dag maar ik heb ervan genoten . wat mij betreft ben ik volgend jaar terug van de partij. Misschien kan het dan een event worden dat over de hele dag gespreid is zodat we eens wat verder kunnen rijden?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenThanks Atenza voor de prachtige foto's! Het was een schitterende editie! Prachtige wegen, mooie valstrikken ingebouwd... Het was een lange dag maar ik heb ervan genoten . wat mij betreft ben ik volgend jaar terug van de partij. Misschien kan het dan een event worden dat over de hele dag gespreid is zodat we eens wat verder kunnen rijden?
Ik vind deze formule eigenlijk perfect, vroeger was de rit langer (voor- en namiddag als ik me nog goed herinner?) en dat was eigenlijk wat te veel van het goeie.
Dit jaar was de route fantastisch, er zaten stukken in om rustig te 'cruisen' en ook stukken waar je eens stevig kon doorgaan :-).
Dat wordt moeilijk om te overtreffen Atenza en ik kan het weten want ik kom al sinds 2007 :-)
Comment
-
Het was lang geleden dat ik nog een rondrit had meegereden en eindelijk is het mij eens gelukt om deze Haspengouw mee te rijden (pa is van Gingelom afkomstig ;-) en als kleine snotaap nog veel rondgehangen op het veld in Landen in tijden van de drie musketiers Duez, Snijers, Droogmans). Het is trouwens door de Prodrive M3 van Snijers dat ik een onvergetelijke indruk van die kar heb overgehouden, met het gekende gevolg
Voor mij was de timing ideaal: in de voormiddag nog tijd gehad voor wat verplichtingen en dan op het gemak afzakken tot Landen. Wij hebben de rondrit heel rustig gereden (in team met een 2CV), veel stops gemaakt, iets gedronken en dan nog binnen de voorziene tijd aangekomen aan de finish.
Je merkt aan het team dat die jaren ervaring hebben met de organisatie van zo een rondrit. Bedankt mannen voor een heel leuke dag en doe zo verder!
Comment
-
Naast de Classic was er ook dit jaar dezelfde route voor Cabrio's. (28/6)
Ruim 85 starters en prachtig weer was van de partij.
Comment
-
Comment