Mededeling

Collapse
No announcement yet.

85 ste Brusselse Autosalon Babes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
    FORD: tja, die komt daar zo vlak voor mijne neus staan...

Bomma-onderbroek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Die van dodge

Dat moet daar nogal erg geweest zijn met die vieze venten, als je al moet moet ophangen dat "zakken" niet meer welkom zijn...

Comment

• Yamaha

Op de stand van Yamaha

Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
        VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
        VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
        Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
        Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
        Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
          Op de stand van Yamaha
          as if

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
            Op de stand van Yamaha
            Correctie: "Een standje van Yamaha."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Bomma-onderbroek...
              Misschien is er prut in mijn ogen, maar ik zie wel iets anders zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Zo gezegt zo gedaan;

Het is dus de deze met haar zwart haar voor degene die het nog niet zouden weten..
                Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Ik heb er een paar van een über schone madammen in grijs pakske bij Mercedes-Benz, ik zal ze er wel eens opplaatsten!

N.a.v. dit heb ik PM gekregen;

Oorspronkelijk geplaatst door ghanesch
                hi, ik las dat je poste "heb nog paar fotos van uberbabes bij mercedes in grijs pakskes, zal die er dan wel eens opzetten" heb je deze al gevonden? laat me aub iets weten want had er getrokken en ben er veel kwijt. thanks

Z'n reply;

hi, had je net message gestuurd ma heb je post al gevonden (http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?p=1623613#post1623613). is namelijk zo dat het mijn vriendin is:-) en ik graag een collage zou maken voor haar verjaardag binnenkort en ben veel fotos kwijtgeraakt. alvast merci voor deze 3. heb je er nog? zou mij vre hard helpen, ik wil er dan ook wel paar sturen als je wilt:-)
                please let me know

Zijn vriendin komt hier niet rondneuzen, maar zoals jullie zeker al weten is het 'AW-forum' al heel bekend

Ik heb er al 3, maar mss hebben de andere er nog...
                Dus stuur het maar naar hem en zo kan je hem (en z'n vriendin ) blij maken!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Hmmm,

zeker dat het niet gewoon iemand is die foto's van die madam probeert te versieren? Zou em nie beter een echte foto van haar plaatsen om zijn gelijk te bewijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Testedoene Bekijk Berichten
                    Hmmm,

zeker dat het niet gewoon iemand is die foto's van die madam probeert te versieren? Zou em nie beter een echte foto van haar plaatsen om zijn gelijk te bewijzen?
                    Goja, als het echt zo zijn (wat ik betwijfel) heeft hij dan ook z'n plezier...

Je kan er niets mee mis doen hé

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• tjah, ga er mijn slaap niet voor laten hoor; wie kan helpen mag ze nog altijd posten. morgen vertrek ik (met haar) op ski, en als nodig is wil ik bij terugkeer wel fotootje sturen.
                      toch bedankt en groetjes
                      Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Goja, als het echt zo zijn (wat ik betwijfel) heeft hij dan ook z'n plezier...

Je kan er niets mee mis doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                        Misschien is er prut in mijn ogen, maar ik zie wel iets anders zenne.
                        Dan is het zeker prut, want 'n string of tanga is 't niet.

Comment

Zo gezegt zo gedaan;

Het is dus de deze met haar zwart haar voor degene die het nog niet zouden weten..

Margaux

Mijn buurmeisje, ex-klasgenote en kheb er 2 jaar mee samen op kot gezeten
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Bomma-onderbroek...

draag jij eens alle dagen een string of iets anders flinterdun.

een gewone slip kan ook sexy zijn in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                              Dees verdient een extra quote: Katsjing!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ghanesch Bekijk Berichten
                                tjah, ga er mijn slaap niet voor laten hoor; wie kan helpen mag ze nog altijd posten. morgen vertrek ik (met haar) op ski, en als nodig is wil ik bij terugkeer wel fotootje sturen.
                                toch bedankt en groetjes
                                dus zeg eens ... wat studeert ze en wat is de naam van haar zus ?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                  die van bij Mini mochten er ook wel zijn...

wat zijn die met de klanten van plan met die knuppels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                    dus zeg eens ... wat studeert ze en wat is de naam van haar zus ?
                                    ik weet niet of ze nog te jong is maar heeft ze al een dochter , ik ben nog maar 14 hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      wat zijn die met de klanten van plan met die knuppels
                                      dat zijn naaktposters

Comment

• nog een madameke

Comment

Ze is dus van Mercedes!

Ik heb ze dus ook gespot, toch een wreed schonne madam, eentje met stijl...
                                          Vrééd stijl, zwarte kousen onder een lichtblauw kleedje

Comment

Working...
                                          X