Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er een paar van een über schone madammen in grijs pakske bij Mercedes-Benz, ik zal ze er wel eens opplaatsten!
N.a.v. dit heb ik PM gekregen;
Oorspronkelijk geplaatst door ghanesch
hi, ik las dat je poste "heb nog paar fotos van uberbabes bij mercedes in grijs pakskes, zal die er dan wel eens opzetten" heb je deze al gevonden? laat me aub iets weten want had er getrokken en ben er veel kwijt. thanks
Z'n reply;
hi, had je net message gestuurd ma heb je post al gevonden (http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?p=1623613#post1623613). is namelijk zo dat het mijn vriendin is:-) en ik graag een collage zou maken voor haar verjaardag binnenkort en ben veel fotos kwijtgeraakt. alvast merci voor deze 3. heb je er nog? zou mij vre hard helpen, ik wil er dan ook wel paar sturen als je wilt:-)
please let me know
Zijn vriendin komt hier niet rondneuzen, maar zoals jullie zeker al weten is het 'AW-forum' al heel bekend
Ik heb er al 3, maar mss hebben de andere er nog... Dus stuur het maar naar hem en zo kan je hem (en z'n vriendin ) blij maken!
zeker dat het niet gewoon iemand is die foto's van die madam probeert te versieren? Zou em nie beter een echte foto van haar plaatsen om zijn gelijk te bewijzen?
zeker dat het niet gewoon iemand is die foto's van die madam probeert te versieren? Zou em nie beter een echte foto van haar plaatsen om zijn gelijk te bewijzen?
Goja, als het echt zo zijn (wat ik betwijfel) heeft hij dan ook z'n plezier...
tjah, ga er mijn slaap niet voor laten hoor; wie kan helpen mag ze nog altijd posten. morgen vertrek ik (met haar) op ski, en als nodig is wil ik bij terugkeer wel fotootje sturen.
toch bedankt en groetjes
tjah, ga er mijn slaap niet voor laten hoor; wie kan helpen mag ze nog altijd posten. morgen vertrek ik (met haar) op ski, en als nodig is wil ik bij terugkeer wel fotootje sturen.
toch bedankt en groetjes
dus zeg eens ... wat studeert ze en wat is de naam van haar zus ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment