Heidts heeft een onafhankelijke wielophanging gemaakt voor mijn auto.
Viking shocks heeft een bolt on coilover front strut gemaakt.
Goed voor $450 voor 1 strut.
Qa1 heeft dan weer een volledig ophangingspackage. Stage 1 tot 4 voor mijn wagen.
Eaton heeft me nog wat extra uitleg gegeven over de detroit truetrac....
Een zowat de beste limited slip na de eaton posi.
Brembo is bezig aan een 8 piston caliper met 15 0f 16" schijven voor high performance cars
Baer brakes laat dan weer toe dat eender welke tekst in de caliper laat graveren. Dus ipv baer. Kan dit camaro rs of zelfs mijn naam zijn.
Ridetech is bezig aan sleeved bushings zodat er geen binding kan optreden in de ophanging.... wel nog niet in ontwikkeling voor mijn auto...
Traxxas revo, stampede en rustler 4x4 vxl. Komen nu met tractiecontrole waardoor je zelfs op ijs kan rijden.
Je kan de gevoeligheid instellen van 0-100% op de zender tijdens het rijden.
De t-maxx en e-maxx komen dan weer met een tech, als de wagen gekantelt is moet je enkel op een knopje duwen en de computer begint zelf met de banden te spelen tot de auto terug op zijn 4 wielen staat.
Verder nog een bandenmachien gezien waarbij je enkel de velg en band op het machien moet leggen.
Instellen welke grote de velg heeft en waar de druk sensor zit.
En de machine doet alles.
Ook hadden ze een plaat als je erover rijd met de wagen werd er onmiddelijk de slijtage van u banden opgemeten. En wist die u exact te zeggen welke band er schuin aan het afslijten was.
Viking shocks heeft een bolt on coilover front strut gemaakt.
Goed voor $450 voor 1 strut.
Qa1 heeft dan weer een volledig ophangingspackage. Stage 1 tot 4 voor mijn wagen.
Eaton heeft me nog wat extra uitleg gegeven over de detroit truetrac....
Een zowat de beste limited slip na de eaton posi.
Brembo is bezig aan een 8 piston caliper met 15 0f 16" schijven voor high performance cars
Baer brakes laat dan weer toe dat eender welke tekst in de caliper laat graveren. Dus ipv baer. Kan dit camaro rs of zelfs mijn naam zijn.
Ridetech is bezig aan sleeved bushings zodat er geen binding kan optreden in de ophanging.... wel nog niet in ontwikkeling voor mijn auto...
Traxxas revo, stampede en rustler 4x4 vxl. Komen nu met tractiecontrole waardoor je zelfs op ijs kan rijden.
Je kan de gevoeligheid instellen van 0-100% op de zender tijdens het rijden.
De t-maxx en e-maxx komen dan weer met een tech, als de wagen gekantelt is moet je enkel op een knopje duwen en de computer begint zelf met de banden te spelen tot de auto terug op zijn 4 wielen staat.
Verder nog een bandenmachien gezien waarbij je enkel de velg en band op het machien moet leggen.
Instellen welke grote de velg heeft en waar de druk sensor zit.
En de machine doet alles.
Ook hadden ze een plaat als je erover rijd met de wagen werd er onmiddelijk de slijtage van u banden opgemeten. En wist die u exact te zeggen welke band er schuin aan het afslijten was.
Comment