Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Italian Car Passion

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Italian Car Passion

Lijkt mij zeker de moeite.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Ik ben er geweest en als je fan bent zou ik zeker gaan . Lamborghini 's , Maserati's , Ferrari's maar ook gewone wagens zoals Lancia 's , Fiat , Alfa's......
    Het museum zelf boeit mij niet echt omdat het éérder om de éérste wagens gaat met houten velgen .....
    Het Italiaanse gedeelte gaat éérder om +1950 t.e.m. nu . Dus ook aventador , murcielago , vaneno , laferrari .....

Verwacht wel niet te veel .
    Binnen de 2uren heb je alles goed bekeken en waarschijnlijk klaargekomen op een paar....
    Last edited by ; 07/12/2015, 00:28.

Comment

Ben al eens geweest met het 'audi quattro ' thema, had er meer van verwacht. Blijkbaar van italian car passion staat er precies wel wat meer, wss ook wel gaan zien.
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Ja er is een verschil daar. Grote tijdelijke expo's krijgen het label 'major exhibition'. Deze zijn vaak de moeite, dan staan er echt heel veel auto's! Maar heb ook al gehad dat er een tijdelijke expo was van 50 jaar Porsche targa, met gewoon de 5 Targa modellen op een rijtje, niet meer of minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
          Ja er is een verschil daar. Grote tijdelijke expo's krijgen het label 'major exhibition'. Deze zijn vaak de moeite, dan staan er echt heel veel auto's! Maar heb ook al gehad dat er een tijdelijke expo was van 50 jaar Porsche targa, met gewoon de 5 Targa modellen op een rijtje, niet meer of minder
          Maak u geen zorgen het staat er vol met italiaantjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
            Ben naar de Youngtimers geweest, stonden ook 5 youngsters op een plateau en 3 in de middengang, was ook niet veel meer...
            Wat er stond was magnifiek, maar stonden denk ik amper 10-15 wagens in totaal... Boven was zelfs niks gezet...

Comment

Ja inderdaad,ben er toen ook geweest. Maar dus de grote exposities zoals nu, worden aangegeven als 'major exhibition' !

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

Afgelopen weekend de expo bezocht. Het was de moeite. Ik heb er een kleine reportage over gemaakt voor Autogespot : http://www.autogespot.nl/event:-italian-car-passion

Comment

Eergisteren ook geweest, ferm de moeite! Mooie collectie wagens waarvan de meeste in heel mooie staat zijn. Zeker gaan als je zou twijfen! Zelfs de decors zijn mooi afgewerkt.

Comment

Ben er maandag 28/12 ook geweest met mijn petekind Jens (12 jaar en nu al zot van al het moois met 4 wielen). En ja, zoals korneeldebruyn & Intred het al aanhaalde het is zeer de moeite, met een zeer mooie vrij unieke verzameling in zeer mooie staat die tussen Italiaans geïnspireerde decors staat. Ook de nieuwere modellen zijn om duimen en vingers van af te likken, de imo echt prachtige Ferrari Laferrari kan je nu eens echt in detail bestuderen, en een Lamborghini Veneno ook al ik vind hem persoonlijk helemaal niet mooi (lijkt zo ontsnapt uit Transformers...) is toch een indrukwekkende verschijning en ga je niet al te gauw in dit Apenland tegenkomen.
                    Gezien ik toch een Gold pas heb (kan je heel jaar binnen met 2 personen) ga ik met mijn vriendin nog eens een keer terug want dit moet ze toch eens gezien hebben.
                    Ik vind deze tentoonstelling de beste die ik in Autoworld al gezien heb, de anderen zijn van wisselender niveau. De ene de moeite de andere al wat minder.

Comment

Zaterdag voormiddag: Autoworld

Zaterdag middag/namiddag: Autosalon

Dagje auto in Brussel

Comment

Autoworld paar foto's:

Comment

Salon:

Veel volk op de C parking
                          Last edited by Charlie07; 16/01/2016, 17:47.

Comment

dan ben jij toch vroeg doorgegaan als er nog zoveel op de parking stonden.
                            Ik ben vandaag gegaan. Van 10u30 tot 18u. Toch wel een mooi salon vind ik.

Die Evoque Cabrio...ongelooflijk dat men zoiets zou kopen...

Die youngtimers zijn een leuk extra.

De nieuwe Alfa Romeo, knappe wagen en zoals het moet. RWD, manueel, +500pk, +300kmu, onder de 100 000 euro!

De G klasse die na jaren ontbreken eindelijk terug op het salon stond!

En de nieuwe E-klasse die lijkt op een grote C klasse ipv kleine S klasse.
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Van 12 tot 15 en oneffen. Was juist buiten en gemerkt dat ik Land Rover gemist heb.... De rest had ik gezien wat ik wou zien, madam eens meegepakt maar die krijg ik daar nooit meer binnen.

Comment

Working...
                              X