Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rally van Haspengouw 26-27/02/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Amai, op dat stuk moest het toch ook niet geregend hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Amai, op dat stuk moest het toch ook niet geregend hebben
      Idd dan was het wel gedaan volgens mij

Comment

Rally van Haspengouw 2016 sortie de J.SERDERIDIS KP2Images: Alain DELGOFFE. Mention obligatoire

Comment

Deelnemers hebben zelf van een baan van 3 meter eentje gemaakt van 12 meter, wat zeker niet de bedoeling was.

Blijft wel rally, dan mag er wel een beetje modder bij zijn, anders moeten ze maar op circuit rondjes gaan rijden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske Bekijk Berichten
            Daar stond eerst een beek water van meer dan 50cm diep die we hebben laten wegtrekken.

Comment

Den boer niet content?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Den boer niet content?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                Dat moet nog komen, de schade opmeten en het kostenplaatje.
                Gelukkig geen fruitboompjes dit jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                  Deelnemers hebben zelf van een baan van 3 meter eentje gemaakt van 12 meter, wat zeker niet de bedoeling was.

Blijft wel rally, dan mag er wel een beetje modder bij zijn, anders moeten ze maar op circuit rondjes gaan rijden.
                  Ik ben niet echt akkoord. Ik ken verschillende deelnemers persoonlijk en die vonden dat dat veld meer geschikt was voor autocross dan voor rally. En had de organisatie gewoon linten afgespannen, dan was het bij een baan van 3 meter gebleven en was het publiek ook wat gedisciplineerder geweest. Nu zag je mensen op de weg zelf staan...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                    Ik ben niet echt akkoord. Ik ken verschillende deelnemers persoonlijk en die vonden dat dat veld meer geschikt was voor autocross dan voor rally. En had de organisatie gewoon linten afgespannen, dan was het bij een baan van 3 meter gebleven en was het publiek ook wat gedisciplineerder geweest. Nu zag je mensen op de weg zelf staan...
                    Deelnemers moesten niet over een veld rijden, maar over een baan. We hebben op 20 meter afstand ( 10 meter is verplicht ) voor de veiligheid een lint gespannen.
                    Zo'n lintje is echter rekbaar voor heel wat toeschouwers en zeker fotografen.

Comment

Onze wedstrijd is blijkbaar één van de snelste van België.

Even de gemiddelde snelheid per KP.

Halle-Booienhoven: 116.02 km/u

Heers: 121.72 km/u

Horpmaal: 115.88 km/u

Walshoutem: 125.03 km/u

Comment

Deelnemers moesten niet over een veld rijden, maar over een baan. We hebben op 20 meter afstand ( 10 meter is verplicht ) voor de veiligheid een lint gespannen.
                        Zo'n lintje is echter rekbaar voor heel wat toeschouwers en zeker fotografen.
                        Veel baan zie ik daar toch niet... Die onverhard was er voor vele piloten over. Sommigen met schade, anderen zelfs opgave...
                        sigpic

Comment

imo toch een beetje hun eigen schuld zenne dan, ga er dan iets trager over...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                            Veel baan zie ik daar toch niet... Die onverhard was er voor vele piloten over. Sommigen met schade, anderen zelfs opgave...
                            Daar was wel degelijk een weg, alleen hebben de piloten door naast de weg te rijden de boel omzeep geholpen.

Opgave? Geen enkele wagen heeft daar moeten opgeven.

Onverhard er over? Dat zijn dan waarschijnlijk diegene die in november de Condroz gaan rijden waar het 10 keer erger is, maar dan hoor je niemand klagen.

Comment

Daar was wel degelijk een weg, alleen hebben de piloten door naast de weg te rijden de boel omzeep geholpen.

Opgave? Geen enkele wagen heeft daar moeten opgeven.

Onverhard er over? Dat zijn dan waarschijnlijk diegene die in november de Condroz gaan rijden waar het 10 keer erger is, maar dan hoor je niemand klagen.
                              Tobi Vandenberghe heeft door dat onverhard moeten opgeven, ook al was het niet ter plekke. De piloten die ik gehoord heb rijden trouwens al jaren de Condroz niet. Ik heb ook al redelijk wat rally's gereden als co, vaak ook soms met stukjes onverhard erin. Allemaal leuk voor het publiek, maar als je moet beginnen inhouden omdat je anders breuk kan rijden, dat is geen rally meer. Ik heb 2 jaar geleden de Haspengouw gereden. De kp tussen de fruitbomen is tof, omdat je daar niet echt hoeft in te houden. Er zaten toen ook stroken in waar mannen voor ons schade hebben gereden (bvb Braeckevelt velg in 5 stukken gebroken) en waar wij inhielden om schade te vermijden.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X