Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimermeeting 5 juni 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
    doet mij denken toen ik heel lang geleden met mijn eerste capri reed. toen ik daar een oldtimermeeting mee deed, hoorde ik her en der ook al zeggen dat die jonge autos toch geen oldtimerstatuut waardig zijn...
    of... ze zouden beter die leeftijd optrekken naar 40jaar want anders gaat heel het terrein hier met die 'jonge' autos volstaan...

da was dan die oude garde met autos uit de jaren 50-60 die het niet af konden dat een late 70 daar ook al stond.

nu heb ik eigenlijk datzelfde gevoel. al die golfkes mk2, sierras, jonge benzen die tegenwoordig met een Oplaat op een treffen staan... dat zijn daily autos geweest toen ik jong was, en dat blijven ze ook. zo een mercedes w123, das een jonge auto in mijn ogen. zelf een golf mk1 zie ik niet als oldtimer.
    vandaag ook gemerkt dat die sierra in men garage ook al 33jaar is. ga die maar wegdoen want rijden op oplaat zal die nooit doen bij mij
    Aan die oude venten klap wens ik wel niet mee te doen... ikzelf zal nooit dromen van een Primera op O-plaat, maar als de eigenaar dat wel wil doen is dat prima voor mij. 25 jaar of 30 jaar of 35 jaar... ik vind dat niet niks, dus respect voor de mensen die ze toch mooi bijhouden.

En met alle respect maar een W123/Golf 1 van gemiddeld 35-40 jaar oud kan ik niet meer jong noemen...

Comment

Ook langs mijn kant nog een sfeerbeeld

Het weer was tot 16u prima en echt een grote opkomst!

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

ik noem ze niet jong, ze voelen jong aan voor mij.
        één van mijn eerste firmawagens was een opel astra full option(ongeveer 2002). nu zie ik die nog steeds rijden, met een hoop deuken, roest aan de achterwielranden... mijn enige ervaringen met die autos was toen ik die nieuw had. en zoals ik ze nu zie denk ik altijd: wat hebben ze daar mee uitgestoken...
        maar eigenlijk zijn die toch ook al 14jaar oud ondertussen.

als ik nu zo een 25jarige auto op Oplaat zien, dan is mijn eerste gedacht altijd: goh, die rijd met andere platen rond, want da zijn geen oldtimers.
        en dan denk ik verder en kom tot de conclusie dat die idd al 25jaar zijn. je voelt die niet aan als oldtimer omdat je die zelf nog nieuw hebt gekend.

citroen XM wordt dit jaar ook oldtimer, net als VW corrado, peugeot 405 is het al 2jaar nu (de peugeot 406 uit de films van taxi is ondertussen ook al 21jaar oud...), de eerste mondeo wordt binnen 2jaar ook oldtimer, ford probe is het al, opel vectra ook al oldtimer nu, renualt clio ook al...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
          citroen XM wordt dit jaar ook oldtimer, net als VW corrado, peugeot 405 is het al 2jaar nu (de peugeot 406 uit de films van taxi is ondertussen ook al 21jaar oud...), de eerste mondeo wordt binnen 2jaar ook oldtimer, ford probe is het al, opel vectra ook al oldtimer nu, renualt clio ook al...
          Je vergeet de Golf III op het einde van dit jaar (dat gaat pas raar zijn als er tegen dan nog altijd niks veranderd is ... )

Comment

tegen 2018 moeten ze wel naar 30j of meer veranderen dus kan dit jaar of volgend jaar nog wel veranderen, ik hoop wel dat de reeds gekeurde hun nummerplaat niet moeten terugsturen.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Je vergeet de Golf III op het einde van dit jaar (dat gaat pas raar zijn als er tegen dan nog altijd niks veranderd is ... )
              Zotjes
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
              X