Op vraag van klanten heeft DVX Performance beslist om een samenkomst te organiseren. We wilden net iets meer dan een gewone meeting regelen, dus bij deze de "DVX Performance Gathering 2016".
Op de planning:
- Car meeting
- Dyno Contest met prijzen*
- Shops
- DJ
- BBQ
- Drinks
- Ijsjes
- Kids corner
- (in afwachting mogelijks helikoptervluchten - nog in bespreking)
* Dyno contest:
we gaan de inschrijvingen in de ochtend starten en alles in 3 groepen indelen (beperkte inschrijvingen)
Kostprijs 40€ per deelname.
Groepsindeling en reglement worden die dag uitgelegd.
1ste plaats per groep krijgt een training op het circuit
2de en 3de plaats krijgt een taxirit op het circuit
GRATIS inkom voor iedereen.
Gezien wij vooral VAG doen zal hier redelijk wat VAG aanwezig zijn, maar uiteraard zijn alle andere merken ook welkom.
Indien u interesse heeft of zeker bent van uw aanwezigheid zouden wij u willen vragen om dit "event" op facebook https://www.facebook.com/events/1574631859514069/ te willen gebruiken om dit kenbaar te maken.
Zo hebben we een idee van hoeveel mensen er komen, hoeveel eten en drinken we moeten voorzien en uiteraard hoeveel plaats er nodig is. Het is onze eerste maal dat we dit doen en dachten aan een 100 gegadigden, maar blijkt dat het iets groter zal worden dan voorzien.
Hopelijk tot dan!
Op de planning:
- Car meeting
- Dyno Contest met prijzen*
- Shops
- DJ
- BBQ
- Drinks
- Ijsjes
- Kids corner
- (in afwachting mogelijks helikoptervluchten - nog in bespreking)
* Dyno contest:
we gaan de inschrijvingen in de ochtend starten en alles in 3 groepen indelen (beperkte inschrijvingen)
Kostprijs 40€ per deelname.
Groepsindeling en reglement worden die dag uitgelegd.
1ste plaats per groep krijgt een training op het circuit
2de en 3de plaats krijgt een taxirit op het circuit
GRATIS inkom voor iedereen.
Gezien wij vooral VAG doen zal hier redelijk wat VAG aanwezig zijn, maar uiteraard zijn alle andere merken ook welkom.
Indien u interesse heeft of zeker bent van uw aanwezigheid zouden wij u willen vragen om dit "event" op facebook https://www.facebook.com/events/1574631859514069/ te willen gebruiken om dit kenbaar te maken.
Zo hebben we een idee van hoeveel mensen er komen, hoeveel eten en drinken we moeten voorzien en uiteraard hoeveel plaats er nodig is. Het is onze eerste maal dat we dit doen en dachten aan een 100 gegadigden, maar blijkt dat het iets groter zal worden dan voorzien.
Hopelijk tot dan!