Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "3rd edition" - 15 Juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DE INSCHRIJVINGEN OP EEN RIJTJE.. 19/30!
    Bijna de 20 voorbij ...........

Komen zeker:

------------------

- Dominic A3 (8P)
    - Panterken (8P)
    - E90N (8P)
    - W3N (8P)
    - Stevy (8PA)
    - S-line (8P)
    - IceBlue (8P)
    - Murphy (8PA)
    - Junni (8P)
    - Mrtn (8P)
    - DoubleHH (S3)
    - The-G (8L)
    - DaveS (8P)
    - Keyserke (8P)
    - Bifiworstje (8PA) -> Welke broodjes gewenst voor u en uw2 passagiers??
    - The Grey-Devil(8P)
    - Wanne (8PA)
    - Dr. Fré (S3)
    - xxx333 (8pa)

Moeten zich nog definitief inschrijven op http://www.a3meeting.tk/

-------------------------------------------------------------------------------

- Liese_ke (8PA)
    - hoebeltje (8PA)
    - Davy V (8P)
    - geronimo0105 (8P)
    - deebo (8L)

Komen misschien:

----------------------

- STA911 (8P)
    - tdr (8PA)
    - Wrederick (8P)
    - Simoni (8L)
    - Pieters (8PA)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
      NIEUWSFLASH!!

De toerrit is vandaag tot in de puntjes uitgetekend tot een heuse roadbook!
      Er zijn tal van super toffe plaatsjes uitgezocht en zeker voldoende tussenstops om de innerlijke mens te voorzien van het nodige vocht Volgende week wordt deze nog eens gecontroleerd zodat iedereen zeker zijn of haar weg niet zal verliezen!!

Het inschijvingsgeld zal ook dit jaar zo laag mogelijk gehouden worden (mits toedoen van onze partners natuurlijk!), meer hierover volgende week! Er zijn natuurlijk tal van zaken die in deze (kleine) prijs zullen inbegrepen zitten!

Speciale gelegenheid!
      We zitten eraan te denken om de avond EVENTUEEL af te sluiten met een speciale A3Meeting menu in een super gezellig restaurantje aan de finish.. Graag jullie reactie hieromtrend.. Wie ziet dat zitten, wie niet.. Enzoverder (Menu zou iets van een 30 euro gaan kosten!) Een ideale afsluiter van een prachtige dag natuurlijk!

Vriendelijke groeten,
      Dominic en Sven
      CREW

Even mijn bemerking:
      Hadden jullie niet al vermeld dat de deelneming "gratis" was, doordat er tal van sponsoren waren?
      Dit zorgt eigenlijk voor verwarring, het was dan beter om dit meteen duidelijk te stellen in het begin door bvb de inschrijving op de website. Ik heb geen probleem om geld te betalen (niemand denk ik) maar het is verwarrend.

Als afsluiter zou ik eerder kiezen voor een "kleine"afsluiter zoals een ijsje want de meeste mensen zijn al de hele dag thuis weg op zondag en willen dan graag tijd vrijmaken 's avonds voor bvb elkaar of familie.
      Met een menu ben je al vlug 2 uurkes verder....
      Maar dat is natuurlijk mijn mening, wie weet denkt de rest er anders over

We kijken er allemaal naar uit tot de 15e ;-)
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Even mijn bemerking:
        Hadden jullie niet al vermeld dat de deelneming "gratis" was, doordat er tal van sponsoren waren?
        Dit zorgt eigenlijk voor verwarring, het was dan beter om dit meteen duidelijk te stellen in het begin door bvb de inschrijving op de website. Ik heb geen probleem om geld te betalen (niemand denk ik) maar het is verwarrend.

Als afsluiter zou ik eerder kiezen voor een "kleine"afsluiter zoals een ijsje want de meeste mensen zijn al de hele dag thuis weg op zondag en willen dan graag tijd vrijmaken 's avonds voor bvb elkaar of familie.
        Met een menu ben je al vlug 2 uurkes verder....
        Maar dat is natuurlijk mijn mening, wie weet denkt de rest er anders over

We kijken er allemaal naar uit tot de 15e ;-)
        Ik heb het ook steeds zo begrepen dat de bedoeling van de sponsoring was om geen inschrijvingsgeld te moeten vragen. Ook ik heb geen probleem om een bijdrage te doen maar dan had dit best meteen moeten vermeld geweest zijn, hier op het forum alsook op de website want ik vermoed dat de meesten zich op het verkeerde been gaan gezet voelen en dat zou heel jammer zijn.

Wat het etentje betreft, denk eraan dat velen nog een lange rit naar huis voor de boeg hebben en dat zo'n etentje zelf toch ook nog heel wat tijd opslorpt en het dus best laat kan worden.

Comment

• Yup, daar sluit ik me bij aan.

Comment

• Ik heb het gisteravond dus doorgegeven aan de zus van mijn vriendin, de rode A3 zal dus aanwezig zijn de 15de

ik moest wel zeggen dat de kleur misanorood niet in de lijst staat
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              Ik heb het gisteravond dus doorgegeven aan de zus van mijn vriendin, de rode A3 zal dus aanwezig zijn de 15de

ik moest wel zeggen dat de kleur misanorood niet in de lijst staat

Zal ik manueel nog toevoegen, super dat ze wil komen, de foto zal ik nemen uit deze topic..

ps: Welke broodjes gewenst ??
              Last edited by ; 17/06/2007, 16:32.

Comment

Even mijn bemerking:
                De deelneming is sowiso gratis!! Nu we een aantal stops hebben gepland wordt zijn we wel tot de constatatie gekomen dat we op sommige locaties niet kunnen arriveren met onze flessen cola/fanta/sprite dus dat we een drankje moeten nuttigen op het terras. Hiervoor moeten we gemiddeld 2 euro de man-> maal +-60 personen voorzien per stop.. Doe maar eens de berekening Broodjes en andere zaken worden normaal wel betaald door het sponsorgeld wat ook al een pak is, voor het aantal sponsors dat we hebben..

ps: Een post van in het topic A3Meeting 2nd edition tijdens onze zoektocht naar sponsors..

Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                Let op, dit geld gaat integraal naar de meeting zodat we voor onze deelnemers de kosten kunnen drukken, geen enkele euro zal aan organisatoren worden doorgegeven!
                Last edited by ; 17/06/2007, 20:13.

Comment

Zal ik manueel nog toevoegen, super dat ze wil komen, de foto zal ik nemen uit deze topic..

ps: Welke broodjes gewenst ??
                  de bestuurdster van de wagen zou graag een broodje met kaas reserveren en haar copiloot (ik ) (als die ingeschreven is ten minste) ook liefst eentje met kaas, en moest er nog niet bij staan dat er een persoon meegaat zou ik bij deze ook graag medelen dat ik ook aanwezig zal zijn als copiloot als dit nog mogelijk is natuurlijk.

ik hoop van wel....

Comment

• Ik zal er niet bij zijn, op vakantie...

Jammer had er anders wel graag bij geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                      de bestuurdster van de wagen zou graag een broodje met kaas reserveren en haar copiloot (ik ) (als die ingeschreven is ten minste) ook liefst eentje met kaas, en moest er nog niet bij staan dat er een persoon meegaat zou ik bij deze ook graag medelen dat ik ook aanwezig zal zijn als copiloot als dit nog mogelijk is natuurlijk.

ik hoop van wel....

Ziezo, 2 passagiers is dus aangepast naar 1 en er zijn 2 broodjes kaas gewenst in't totaal..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
                        Ik zal er niet bij zijn, op vakantie...

Jammer had er anders wel graag bij geweest.
                        Dat is idd wel een spijtige zaak..

Comment

Ziezo, 2 passagiers is dus aangepast naar 1 en er zijn 2 broodjes kaas gewenst in't totaal..
                          Panterken: als ik het goed begrijp heb je het aantal passagiers van 2 naar 1 gezet maar moet het aantal passagiers wel degelijk 2 zijn.
                          Niet?

Comment

• Bestuurder: Emilie (1)
                            Passagier: Slempie (1) als ik het interpreteer zoals het hier staat..
                            (Anders moet passagier 2 ook nog zn broodje opgeven..)

Dus 1 passagier..

Comment

Bestuurder: Emilie (1)
                              Passagier: Slempie (1) als ik het interpreteer zoals het hier staat..
                              (Anders moet passagier 2 ook nog zn broodje opgeven..)

Dus 1 passagier..
                              Oeps, ik bedoelde 2 personen in totaal.

Comment

• The Black Wizzard wil dit jaar ook mee, maar hij heeft zijn A3 verkocht
                                Mag hij ook mee met zijjn nieuwe Audi A4 Avant ?????
                                Dat was die met zijn zwarte uitgebouwde A3 vorig jaar

@ Sven:
                                Wil jij die gast eens mailen: "magazijn@vanvuchelen.be"
                                Spreek dan concreet af wat jij ervan vindt

thnxs
                                Sintruin till I die

Comment

• Hier is het weer veel te stil ;-) Hopelijk stilte voor de storm.

Stel dat er nu ongeveer 24 auto's zijn, gaan jullie ze dan ook in 2 splitsen?
                                  Dan is dit niet meer nodig denk ik toch of niet.
                                  Sintruin till I die

Comment

• Ben daarstraks hier in de buurt nog een flyer persoonlijk gaan afgeven. Stond een sportief uitgeruste A3 (8L) op een oprit en men was die just aan t poetsen. Ik daar met een flyer op af, bleek dat het de vader was die de A3 van zoonlief aan t poetsen was. Vader zag het blijkbaar zelf al direct zitten want liet al meteen weten dat hij wel wou meekomen als zoonlief zou inschrijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                      Ben daarstraks hier in de buurt nog een flyer persoonlijk gaan afgeven. Stond een sportief uitgeruste A3 (8L) op een oprit en men was die just aan t poetsen. Ik daar met een flyer op af, bleek dat het de vader was die de A3 van zoonlief aan t poetsen was. Vader zag het blijkbaar zelf al direct zitten want liet al meteen weten dat hij wel wou meekomen als zoonlief zou inschrijven.
                                      Tof om te horen dat die vader het al direct zag zitten.. Nu nog de inschrijving ontvangen

Comment

The Black Wizzard wil dit jaar ook mee, maar hij heeft zijn A3 verkocht
                                        Mag hij ook mee met zijjn nieuwe Audi A4 Avant ?????
                                        Dat was die met zijn zwarte uitgebouwde A3 vorig jaar

@ Sven:
                                        Wil jij die gast eens mailen: "magazijn@vanvuchelen.be"
                                        Spreek dan concreet af wat jij ervan vindt

thnxs
                                        Die mag zeker eens een kijkje komen nemen naar de start, in verband met mee te rijden in de colonne zullen we het eens moeten bekijken, want het is niet de bedoeling dat iedereen zo maar begint mee te rijden, het blijft tenslotte een A3Meeting hé ..

Comment

Hier is het weer veel te stil ;-) Hopelijk stilte voor de storm.
                                          Daar zeg je het!
                                          WEBSITE UPDATED!!
                                          -> http://www.A3Meeting.tk

Comment

Working...
                                          X