Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Blijkbaar is het nog niet zo duidelijk gemaakt maar de wagens vertrekken samen en rijden gans de rit samen dus we eindigen samen
MAAR het klopt er zijn 2 groepen waarom zeer simpel voor de veiligheid en er is nog een reden maar die blijft TOP SECRET
Niet dat ik een A3 heb maar toch bedankt om deze meeting op mijn verjaardag te zetten ik raad iedereen aan veel foto's te trekken voor degene die er niet zijn.
Waar denk je dat we het beste afspreken ?
Ik kom van de E40 Luik richting Brussel en jij van de E314
Voor ons is da tankstation juist voor leuven ideaal maar is dit ook voor al degene die van de E314 komen?
Als we de plaats en uur overeen gekomen zijn brengen we de anderen ook op de hoogte via pm (Junni, Iceblue, DaveS, Mrtn, The G, Grey Devil)
Door omstandigheden (uitgelegd aan Panterken via pm) kan onze journalist volgend weekend niet naar de rallycross in frankrijk en moet ik inspringen. Vrijdag vertrekken en pas maandagochtend terug thuis
Kzit er echt mega mee in want ik keek er super hard naar uit!
Comment