Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "3rd edition" - 15 Juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The_G Bekijk Berichten
    Ge kunt ge u ook niet alleen laten hé

en zal er de zondag zijn aan afrit 16
    De ene laat de remmen wat roken, de andere beschadigt zijn velgen

The G en ik hebben beide een passagier mee met kodak/camera, dus er zullen wel wat foto's getrokken worden onderweg.

Comment

• Beste,

Ik zal tot mijn grote spijt moeten meedelen dat ik niet kan aanwezig
      zijn op de A3 meeting op zondag 15 juli
      ...
      Kort samengevat: Wegens herexamens
      ...
      Sorry voor het ongemak. Indien ik juliie iets moet vergoeden van inschrijvingsgeld ofzo moet je dat maar doormailen.

Veel plezier

Emilie
      Jammergenoeg kan Emilie er dus niet bijzijn..
      Dat mag de sfeer niet bederven want er is al een super waardige vervanger voor deze wagen, namelijk een 3.2 Quattro!!

Comment

• Ik ben er weer ergens tussen uitgevallen. Maar normaal sta ik ook rond 12u aan afrit 16. Kwestie dat ge weet dat ge op mij moet wachten

Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
        Dat wordt daar gezellig!
        Trek een fototje van onderweg voor ons aub..

Vertrek 11u30 vanuit St-Truiden
        E90N
        The Grey Devil

Samenkomst Parking Afrit 16 (E314 richting Leuven) rond 12u--12u15
        E90N
        The Grey Devil
        W3N
        Murphy
        Junni
        The G

Comment

• Aangepast:

Vertrek 11u30 vanuit St-Truiden
          E90N
          The Grey Devil

Samenkomst Parking Afrit 16 (E314 richting Leuven) rond 12u--12u15
          E90N
          The Grey Devil
          W3N
          Murphy
          Junni
          The G
          DaveS

Comment

• Bij de gedachte aan het roadboek had ik eerder gedacht aan zoiets als vorig jaar, een visuele routebeschrijving met de bezienswaardigheden en fotokes .....
            Sintruin till I die

Comment

• Wij hebben ervoor gekozen om het dit jaar op deze manier te doen, een pak overzichtelijker en vooral snel duidelijk wanneer iemand zijn of haar weg toch zou kwijtgeraken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                Wij hebben ervoor gekozen om het dit jaar op deze manier te doen, een pak overzichtelijker en vooral snel duidelijk wanneer iemand zijn of haar weg toch zou kwijtgeraken..

Ik denk da de mensen meer nood hebben aan een geanimeerde (vertelstijl) roadboek met achtergrondinfo enz....
                Is even overzichtelijk en komt iets warmer over.
                Dat wil niet zeggen dat uw versie niet goed is he maar gewoon anders als ik verwacht had ;-)
                Last edited by E90N; 11/07/2007, 18:42.
                Sintruin till I die

Comment

Wij hebben ervoor gekozen om het dit jaar op deze manier te doen, een pak overzichtelijker en vooral snel duidelijk wanneer iemand zijn of haar weg toch zou kwijtgeraken..
                  Ik hoop de weg niet kwijt te geraken en de sliert mooi te kunnen volgen.

Edit: Sorry guys maar krijg dat roadbook niet afgedrukt.
                  Last edited by ; 11/07/2007, 19:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                    Ik denk da de mensen meer nood hebben aan een geanimeerde (vertelstijl) roadboek met achtergrondinfo enz....
                    Is even overzichtelijk en komt iets warmer over.
                    Dat wil niet zeggen dat uw versie niet goed is he maar gewoon anders als ik verwacht had ;-)
                    Mensen die daaraan echt nood hebben kunnen een boekje over gans de route kopen voor 2,5 euro in full color druk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Ik hoop de weg niet kwijt te geraken en de sliert mooi te kunnen volgen.

Edit: Sorry guys maar krijg dat roadbook niet afgedrukt.
                      Gewoon openen in RBEditor en print drukken?!

Comment

Gewoon openen in RBEditor en print drukken?!
                        Heb ik allemaal gedaan.

Comment

Mensen die daaraan echt nood hebben kunnen een boekje over gans de route kopen voor 2,5 euro in full color druk!
                          Ik vrees dat we een dikke portefeuille moeten meenemen ;-)
                          Sintruin till I die

Comment

Minder dik dan vorig jaar , dat boekje is namelijk alleen als je dat ECHT zou willen.. (Kan gekocht worden in toeristisch kantoor, op aanvraag stoppen we daar wel effe..)

Comment

En ik heb er geen nood aan. Ik ga mooi mee de anderen volgen.

Comment

Minder dik dan vorig jaar , dat boekje is namelijk alleen als je dat ECHT zou willen.. (Kan gekocht worden in toeristisch kantoor, op aanvraag stoppen we daar wel effe..)
                                Guys, pliesssssssss!

Comment

En ik heb er geen nood aan. Ik ga mooi mee de anderen volgen.
                                  Goed idee!

ps: Voor je print probleem zal ik eventjes op msn komen, dan kan ik u mss helpen..
                                  Tot zo!

Comment

Guys, pliesssssssss!
                                    Hij is begonnen

Comment

Hij is begonnen

En nu luisteren naar de juf en ophouden ermee. :-D
                                      Sintruin till I die

Comment

En nu luisteren naar de juf en ophouden ermee. :-D
                                        Jaja, en ik kan hééééél kwaad worden én anders bank achteruit voor jullie.

Comment

• Nog 3 dagen

Comment

Working...
                                          X