Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "3rd edition" - 15 Juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Voor de duidelijkheid:
    spreken we hier of een échte afrit of meer een parking
    Het is een afrit maar wanneer je deze tot het einde rijdt, kom je op een zeer rustige steenweg waar je naar rechts een zandweg op kan maar deze zandweg hoef je zelfs niet in te rijden. Je kan meteen op die steenweg aan het begin van die zandweg makkelijk blijven wachten op elkaar. Vandaar kan je weer makkelijk je weg naar de E314 aanvatten.
    We hebben daar ook met enkele auto's staan wachten wanneer we naar Vorst zijn geweest.

Comment

• Ik heb nog een leuk verassinkje kunnen regelen voor jullie meeting zondag
      Helaas kan ik er zelf niet bij zijn, anders was ik afgekomen met een SB 2.0 TFSI. Het amusement allemaal!

Comment

• Groot nieuws

Gisteren (vrijdag) heeft een reporter en fotograaf van
        Het Nieuwsblad langs geweest

Vandaag (ZATERDAG 14juli) verschijnt er een artikel over de
        A3 MEETING
        in Het Nieuwsblad
        Last edited by ; 14/07/2007, 01:33.

Comment

• 'Nu morgen' klopt eigenlijk niet, want we zijn al zaterdag (na 12u)...

Maar ik zal zeker het artikel een lezen, wat wordt erover geschreven eigenlijk?

Het onstaan en de organisatie ervan ofzo?

Of gewoon reclame en een laatste oproep voor nog zoveel A3'tje te ronselen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• We kunnen nu zeggen dat het morgen zo ver is
            Ik ga proberen de helft van het land te doorkruisen om de A3's te zien

edit: 1500e post!!!
            Last edited by stradge; 14/07/2007, 01:18.

Comment

• Proficiat met uw 1500 posts!!
              Tot morgen, wij hebben nog iets voor de eerste 5 ijverige bezoekers onder ons!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                Ik heb nog een leuk verassinkje kunnen regelen voor jullie meeting zondag
                Helaas kan ik er zelf niet bij zijn, anders was ik afgekomen met een SB 2.0 TFSI. Het amusement allemaal!
                Een verassinkje? Nu maak je me wel heel nieuwsgierig!
                Amuseren zullen we ons zeker doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  We kunnen nu zeggen dat het morgen zo ver is
                  Ik ga proberen de helft van het land te doorkruisen om de A3's te zien

edit: 1500e post!!!
                  Proficiat met de 1500e post

En zeker langs komen zondag .

Bij deze wil ik ieder ingeschreven lid een prettige zaterdag wensen die voor 99% in het teken zal staan van de A3 (wassen en boenen enz enz enz ...).

1 ding is zeker ik zal straks als ik men wagen aan het wassen ben aan jullie denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3 Bekijk Berichten
                    1 ding is zeker ik zal straks als ik men wagen aan het wassen ben aan jullie denken
                    Juist, m'n A3tje nog eens in't sopje zetten, ik wist dat ik nog iets vergeten was
                    T'zal hem dan ook maar eens wassen zeker morgen

Comment

Proficiat met de 1500e post

En zeker langs komen zondag .

Bij deze wil ik ieder ingeschreven lid een prettige zaterdag wensen die voor 99% in het teken zal staan van de A3 (wassen en boenen enz enz enz ...).

thanks, ik ga echt mn best doen om te komen
                      Dat artikel, verschijnt dat ook in de regio antwerpen?

Comment

• Hehe...
                        Ik ben eens benieuwd voor zondag.
                        Hopelijk blijven de onweerders uit.
                        Tzal ontermeerst bling bling zijn denk ik!

Grtzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          thanks, ik ga echt mn best doen om te komen
                          Dat artikel, verschijnt dat ook in de regio antwerpen?
                          Geen gedacht van stel dat het niet zo is ik breng enkele kranten zondag mee
                          en zal het artikel zeker hier posten

Comment

Geen gedacht van stel dat het niet zo is ik breng enkele kranten zondag mee
                            en zal het artikel zeker hier posten
                            çava!!!

Comment

• Hier onze maat se ;-)
                              Artikel Nieuwsblad

'Eerst een dag poetsen'
                              Audi A3-rijders treffen elkaar zondag

ZWALM - Het rustige Zwalm is zondag het trefpunt voor de grootste fans van de Audi A3. De meeting is aan zijn derde editie toe en is in niets te vergelijken met de bijeenkomsten van tuning- en pimpfanaten. 'Wij vinden onze auto gewoon wreed mooi en willen hem tonen', zegt organisator Dominic De Boever.

Dominic had gisteren een dag vakantie losgepeuterd bij zijn baas. Zoveel tijd had hij namelijk nodig om zijn Audi te prepareren voor de grote dag. 'Doorgaans kuis ik mijn auto twee keer in de week', vertelt hij. 'Dan ben ik er toch telkens drie uur mee bezig. Voor een speciale gelegenheid als de meeting moet de wagen er echter beter dan schitterend uitzien. Ik ga hem wassen, afdrogen, desnoods nog een keer wassen, stofzuigen en simoniseren. Speciale aandacht gaat ook naar de wielen die van buiten en van binnen proper worden gemaakt.'

Nochtans gaat het hier niet om een off-roadvoertuig dat modder vangt als vliegen maar gewoon om de betere gezinswagen. 'De wagens die in Zwalm verzamelen zijn doorgaans originele A3 en S3 modellen. De een heeft al wat meer opties dan de andere of een duurdere velg dan het origineel exemplaar, maar dit is zeker geen bijeenkomst van tuningfanaten. Momenteel hebben we een 25-tal inschrijvingen van mensen die allemaal iets gemeen hebben: ze vinden hun auto de mooiste van de hele wereld. Van 13 tot 14 uur verzamelen we en krijgen toeschouwers de gelegenheid om de wagens te bekijken. Daarna rijden we een stukje van de Vlaamse Ardennenroute. Dat we het traject maar een stukje afleggen, is niet omdat onze auto's de volledige 120 km niet zouden aankunnen, maar omdat we tijd willen hebben om met elkaar over onze auto te praten. Als je heel de tijd achter het stuur van je eigen wagen zit, kan dat natuurlijk niet. Dus maken we een paar pitstops om met elkaar iets te drinken en te eten. '

Wat zou er gebeuren moesten zondag bij het parkeren twee van die glimmende Audi's van puur enthousiasme tegen elkaar gaan schuren? 'Dat zou jammer zijn,' aldus Dominic, 'maar ik zou er mij niet echt druk om maken. Die dingen kosten al gauw 25.000 euro en iedere chauffeur heeft dus minimum een omniumverzekering. De herstelkost zou beslist meevallen. Zolang er maar geen gewonden vallen tijdens de rit.'

De Audi's verzamelen zondag om 13 uur aan de Hundelgemsebaan 12 in Zwalm. Er zijn broodjes en er is drank voor de kijkers.

Meer weten: www.a3meeting.tk

Koen Lauwereyns
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by E90N; 14/07/2007, 11:00.
                              Sintruin till I die

Comment

• Het artikel:

ps: Een klein foutje in het artikel:
                                Hundelgemsebaan 59
                                B-9630 Zwalm

ipv nummer 12!
                                Last edited by ; 14/07/2007, 11:11.

Comment

• Hehe, juist op dezelfde moment..

Comment

• Greets

Hey hey,

Het artikel valt zeer goed mee, jammer dat hij er niet bij vermeld heeft dat we met 2 organisators (Sven) zijn, en ook dat Egon de 1st en 2de edities georganiseerd heeft en NIET te vergeten hij heeft dit evenement laten geboren worden.

Nu er komt nog een groepsfoto ook in de krant ik zal ervoor zorgen dat deze keer dit alles wel vermeld staat.

Comment

• Goed gedaan Dominic

Comment

• Heb ook ff reclame in men signature gezet

Comment

• Auto is volledig "geprepareerd" voor morgen en blijft op stal staan tot morgen 11u.

Nog 24u wachten :-D

Voor de volledigheid is dit de vertreklijst nog es:

Vertrek 11u20 Pure Wellness:
                                          E90N
                                          The Grey Devil

Samenkomst Afrit 16 E314 richting Leuven rond 12u/12u15:
                                          E90N
                                          The Grey Devil (Niki)
                                          W3N
                                          Murphy (Andy)
                                          The G (Geoffrey)
                                          Junni (himsef)
                                          Dave S (himself)
                                          Iceblue (Maarten)

(Mrtn heb ik niets meer van gehoord)
                                          Last edited by E90N; 14/07/2007, 14:51.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X