Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nog 3 mensen geronseld die er vorig jaar ook waren en van mijn kanten zijn. Davy V, Niki en Mrtn en Steve (maar die heeft A4 Avant nu)
Zodra zij gereageerd hebben om mijn mail post ik hier hun antwoord.
Natuurlijk ga ik hun lot aan mij koppelen zodat 15 juli en 29 juli ineens met 3 eenheden stijgen ;-)
Ik denk dat je maar pas een beter zicht zal krijgen wanneer er al meer zekerheid is over de datum.
Ik heb alle 4 de datums aangeduid maar juli is nog ver weg om nu eigenlijk al iets met zekerheid te kunnen zeggen.
Ik heb nog 3 mensen geronseld die er vorig jaar ook waren en van mijn kanten zijn. Davy V, Niki en Mrtn en Steve (maar die heeft A4 Avant nu) Zodra zij gereageerd hebben om mijn mail post ik hier hun antwoord.
Natuurlijk ga ik hun lot aan mij koppelen zodat 15 juli en 29 juli ineens met 3 eenheden stijgen ;-)
Sven, deze mensen nog niet op het schema zetten vermist ik nog geen antwoord heb gekregen. Is dus voorbarig en geeft verkeerde indruk.
Dus Niki, Davy V en Mrtn nog even in de koelkast zetten aub
Comment