Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is een tijdje stil geweest maar binnekort staat de site online (Sven heeft het even druk). En word er meer nieuws bekend gemaakt ,nog even overleggen met Sven en Egon.
Dan wordt het hoog tijd dat we ze wakker schudden.
That's the spirit !
offtopic: bedankt voor je tip ivm de banden, het resultaat is verbluffend (net nieuw)
--> heb 4 busjes gekocht ;-)
aan de reacties te horen en te zien is het net of ik een nieuwe auto heb, nu maandag nog herstelling beschadigde velg en ik kan er weer tegen
offtopic: bedankt voor je tip ivm de banden, het resultaat is verbluffend (net nieuw)
--> heb 4 busjes gekocht ;-)
aan de reacties te horen en te zien is het net of ik een nieuwe auto heb, nu maandag nog herstelling beschadigde velg en ik kan er weer tegen
Da's graag gedaan.
Euh... Kzal maar ni zeggen hoeveel busjes ik gekocht heb.
Ik gebruik al geruime tijd de siliconenolie die éénmalig in t jaar in de Aldi wordt verkocht om mijn banden er als nieuw te laten uitzien. Had deze tip aan E9ON gegeven.
We zijn wakker hoor, ben al 3 dagen de nieuwe website eens aan het vernieuwen nog voor deze ooit online is geweest.. ( Sorry, maar ben niet snel tevreden é! )
Ik gebruik al geruime tijd de siliconenolie die éénmalig in t jaar in de Aldi wordt verkocht om mijn banden er als nieuw te laten uitzien. Had deze tip aan E9ON gegeven.
Alles mag nu toch stilaan op gang komen: website, reclame enz...
Het is veel te lang stil geweest en zo verlies je de interesse van de mensen.
Dus........ "give it to us" ;-)
Hetgeen jullie niet zien is dat we al heel druk in de weer zijn geweest om de toerrit te plannen!! Nu gaat mn persoonlijke voorkeur ook eerst uit naar de website verder af te werken.. Dat zal ik vanmiddag dan ook gaan doen..
Comment