Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "3rd edition" - 15 Juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zal er helaas niet bij kunnen zijn...
    Ik kijk uit naar de foto's en filmkes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
      Hehe, juist op dezelfde moment..

Nope, ik was vroeger :-D
      Sintruin till I die

Comment

• Ik zal mijn 3'ke eens ga wassen, sè.

Hopelijk blijven de onweders vannacht weg of het is voor niks geweest.

Comment

• Voila, heb 'al' gedaan met 3'ke wassen. Ze staat te trappelen van ongeduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
            Voila, heb 'al' gedaan met 3'ke wassen. Ze staat te trappelen van ongeduld.

Laten we nu maar hopen dat het "droog" blijft he ;-)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Laten we nu maar hopen dat het "droog" blijft he ;-)
              Yep, i hope so!

Comment

• Veel plezier morgen op de A3 meeting
                Dikke pluim voor de organisatie.

Wees voorzichtig

Comment

• NIEUWE INSCHRIJVING!!
                  TOTAAL: 20/30!

Komen zeker:
                  ------------------

- Dominic A3 (8P)
                  - Panterken (8P)
                  - E90N (8P)
                  - W3N (8P)
                  - S-line (8P)
                  - IceBlue (8P)
                  - Murphy (8PA)
                  - Junni (8P)
                  - Mrtn (8P)
                  - DoubleHH (S3)
                  - The-G (8L)
                  - DaveS (8P)
                  - Keyserke (8P)
                  - Bifiworstje (8PA)
                  - The Grey-Devil (8P)
                  - Wanne (8PA)
                  - Dr. Fré (S3)
                  - Kris (8P)
                  - Tom (8P)
                  - Tintin (8P)

Jullie zijn allemaal van harte welkom om een kijkje te komen nemen
                  En dit tussen 13:00u en 14:00u.

Op het volgende adres:

Hundelgemsebaan 59
                  9630 Zwalm
                  België
                  Last edited by ; 15/07/2007, 09:52.

Comment

• Het is bijna zover, prachtig weertje, blinkende A3's en een heuse rondrit!
                    Voltanken die handel en wegwezen
                    Mijne nog eventjes simoniseren en ik ben er dan ook mee weg..

TOT ZO!!!

Comment

• Succes! Ze zullen blinken in het zonnetje!

Comment

• Ik ga er helaas niet kunnen geraken. Sorry voor deze laatte call als ik ergens iets moet vergoeden moet je het maar laten weten. Mijn vriendin is deze nacht ziek geworden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                          Ik ga er helaas niet kunnen geraken. Sorry voor deze laatte call als ik ergens iets moet vergoeden moet je het maar laten weten. Mijn vriendin is deze nacht ziek geworden .
                          spijtig
                          Veel beterschap aan de vriendin, hopelijk is het niet te erg!

Comment

• Amai....wat een organisatie van Panterken en Dominic.

De wagens werden in circel geparkeerd in een grote loods met in het midden een TT, een S5 en een S8 . De plaatsen waren knap uitgetekend zodat de fotografen een fraai zicht hadden op de één voor één prachtige en natuurlijk voor deze meet juist gewassen A3's. Er is zelfs een nederlandse A3 rijder (was er vorig jaar ook trouwens) opgedaagd met een schitterende S3 .

De crew had gezorgd voor frisse drankjes, versnaperingen en lekkere broodjes.
                            Rond 14h30 zijn ze in kolonne en onder begeleiding van 2 pace cars vertrokken voor een toerrit door de Zwalmstreek van 80km. Dat belooft een leuke rit te worden, waar ik graag had mee megereden.

Chapeau voor de schitterende orginsatie. 't Is uitkijken nu naar de ongetwijfeld mooie fotoreportage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                              Amai....wat een organisatie van Panterken en Dominic.

De wagens werden in circel geparkeerd in een grote loods met in het midden een TT, een S5 en een S8 . De plaatsen waren knap uitgetekend zodat de fotografen een fraai zicht hadden op de één voor één prachtige en natuurlijk voor deze meet juist gewassen A3's. Er is zelfs een nederlandse A3 rijder (was er vorig jaar ook trouwens) opgedaagd met een schitterende S3 .

De crew had gezorgd voor frisse drankjes, versnaperingen en lekkere broodjes.
                              Rond 14h30 zijn ze in kolonne en onder begeleiding van 2 pace cars vertrokken voor een toerrit door de Zwalmstreek van 80km. Dat belooft een leuke rit te worden, waar ik graag had mee megereden.

Chapeau voor de schitterende orginsatie. 't Is uitkijken nu naar de ongetwijfeld mooie fotoreportage.
                              Weer schitterend georganiseerd precies
                              Spijtig dat ik er niet bij kon zijn
                              Hopelijk heb ik binnen enkele jaren ook een A3
                              Ik wacht vol ongeduld op de pics en video's!!!

Comment

• En ik ben al terug se :-) een deel van de groep zal nu aan het genieten zijn van hun dinerke in het restaurant.

Heel goed georganiseerd, schitterende omgeving, vlot parcour.

En dan nu de foto's eens uploaden op de pc

Volgende keer terug aanwezig

Comment

• Dikke proficiat voor de organisatie Sven en Dominic
                                  Ze hebben zeer veel energie ingestoken om deze dag waar te maken!!!
                                  We hadden schitterend weer , de locatie was perfect beter kon het niet zijn !!

Hopelijk een 4de editie mischien de kuststreek ??
                                  Nu wachten op de foto's zeker

Grtz Sline

Comment

• SUPERDAG

Beste A3 leden

Wij zijn ook net thuisgekomen van een SUPERDAG met A3 liefhebbers!

De rit vertrekkende uit limburg samen met 6 andere A3 liefhebbers was al een mooi voorspel op wat ging komen! Hiervan hebben we onderweg al wat foto's getrokken!

Eens aangekomen aan de Declerk AUDI vlag wisten we dat het evenement kon beginnen.

Heel tof onthaal door de organisatie met persoonlijke badge en na de ontvangstspeech en drink en hapjes konden we met de andere kennismaken!

Ook leuk weerzien dat er toch steeds vertrouwde gezichten aanwezig zijn, dat wil dan toch zeggen dat jullie het ook de afgelopen jaren leuk vonden! Voor ons was het eens aan de andere kant genieten (als deelnemer), zalig, een andere aangename ONTSPANNEN ervaring!

Leuk detail dit jaar was dat de AUDI dealer SPONSOR DECLERCK drie coole showroomwagens tentoonstelde in de speciaal overdekte hal, leuk effect!

Voor joyce was de S5 toch wel de max, ze is verliefd, op de S5 wel te verstaan, wie een testritje met haar wil maken, let me know!!!

Tegen half drie zijn we dan vertrokken richting Vlaamse ardennen, en het mag gezegd worden de uitzichten, de typische pitoreske windmolens en natuurlijk ook de colonne A3's waren puur genieten!

Het weer was ons vandaag ook weer gunstig gezind en dat maakt de dag dan toch ook al grotendeels geslaagd. Na een rondrit van 60 km zijn we op de oude markt van oudenaarde aangekomen. Amai prachtig grote markt en stadhuis waar we met zijn allen onze dorst lesten. En van de gelegenheid gebruik maakte om een groepsfoto te maken! De rondrit heeft ons bij deze toch weer de bevestiging gegeven dat 20 deelnemers toch wel het maximum waren om alles toch veilig te kunnen begeleiden.

Tot slot zijn we nog even verder gereden naar de eindbestemming en daar hebben we na een geslaagde namiddag/dag weer met spijt in het hart afscheid genomen van de A3 liefhebbers en zijn we vermoeid maar voldaan kneggedeng terug naar het verre liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbuuu uuuuuuurrrrrrrrrrggggggggggggg
                                    gereden!

Nogmaals een dikke proficiat aan de crew!!!

Hopelijk delen jullie dezelfde mening als ons en kijken jullie nu al uit to NEXT year!
                                    "Audi A3, the next generation part 4"
                                    We zijn nu al stilaan aan het brainstormen qua locatie en surprising, want het moet toch steeds verrassend en vernieuwend blijven! Wie ideeën heeft of graag zijn medewerking wil verlenen mag zich nu al melden!

Zoals S line zei: de kuststreek is inderdaad een optie, maar hangt af wat de groep van limburg daar van denkt aangezien we het toch voor iedereen toegankelijk willen houden!

Zo, in bijlage een sfeerbeeld van de super toffe namiddag!

P.S. Nogmaals proficiat aan the G, hij was namelijk de enige A3 rijder van het oude model, hopelijk in de toekomst nog deelnames van oudere versies!

Tot binnenkort
                                    greetz
                                    The A3 Godfather
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by E90N; 15/07/2007, 22:39.
                                    Sintruin till I die

Comment

• Deel II
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Sintruin till I die

Comment

• sfeerbeelden