Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "3rd edition" - 15 Juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sfeerbeelden part III
    Bijgevoegde Bestanden
    Sintruin till I die

Comment

• Het ziet er allemaal geweldig uit
      Ik wil een A3!!!nu!!!
      Ik hoop dat er nog vele A3 meetings volgen en dat ik er ooit met men eigen A3 kan aan deelnemen

Comment

• hmm, precies allemaal 3-deurs, 'k zal volgende keer ook eens moeten afkomen om het aantal sportbacks in evenwicht te brengen

Comment

• Bij deze S-Line: proficiat met uwe verjaardag !
          Zie het nu juist aan de onderkant van het forum, en gij niets zeggen he !
          Sintruin till I die

Comment

• Yeetz,

Net thuis, nu nog vlug eventjes genieten van een dutje!

Lien en ikzelf willen nog snel iedereen bedanken die zich ingezet heeft, op welke manier dan ook voor deze toch wel geslaagde meeting!

Slaapwel,

Lien & Sven

Comment

• Mijn kaarske was gisterenavond uit en had helemaal geen zin meer om hier nog iets te posten.

Ik wil vooral de organisatie bedanken voor deze weer heel geslaagde meeting.

Bedankt Dominic & Sven, en alle anderen die meegewerkt hebben om voor deze prachtige dag te zorgen.

Heb zelf niet veel maar toch enkele foto's die ik straks zal posten. Laat de andere foto's ook maar komen want ben één en al ongeduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                Heb zelf niet veel maar toch enkele foto's die ik straks zal posten. Laat de andere foto's ook maar komen want ben één en al ongeduld.
                Goeiemorgen iedereen, laat de foto's hier ook maar komen, want ik heb er zelf ook nog maar 3 gezien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                  Goeiemorgen iedereen, laat de foto's hier ook maar komen, want ik heb er zelf ook nog maar 3 gezien..
                  Ik veronderstel dat er een draadje bij het Fotoreportage-topic zal moeten gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Ik veronderstel dat er een draadje bij het Fotoreportage-topic zal moeten gemaakt worden.
                    Done!

Voor alle foto's, nabesprekingen ed..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                      Done!

Voor alle foto's, nabesprekingen ed..

Wordt nu wel een beetje onoverzichtelijk met nog eennieuw topic op AW Meet en greet
                      Sintruin till I die

Comment

• foto's en nabespreking in dit topic

Comment

Working...
                        X