Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Interieur bens is toch knap
    Dat vind ik persoonlijk ook.
    Mijn dochter wilde eerst voor een A3 gaan als bedrijfswagen, maar na het zien van deze foto, was ze meteen gewonnen voor de A klasse.

Comment

• alles in een touchscreen is gewoon hatelijk met dat slecht wegdek hier in belgie...
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        alles in een touchscreen is gewoon hatelijk met dat slecht wegdek hier in belgie...
        Die vat ik even niet. Wat heeft een slecht wegdek met een touchscreen te maken?
        't Is hier nu toch ook niet zo slecht dat je niet meer met je vinger kan wijzen naar een scherm of wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Die vat ik even niet. Wat heeft een slecht wegdek met een touchscreen te maken?
          't Is hier nu toch ook niet zo slecht dat je niet meer met je vinger kan wijzen naar een scherm of wel?
          probeer maar eens je airco te regelen naar bv 20.5 terwijl je op een kasseibaan rijdt of een algemeen slecht wegdek (zeker na de winter) met een wat sportievere auto. dan ben je blij dat je een knop vast hebt ipv dat je vinger moet zweven of drukken op een scherm om van 22 naar 20.5 te gaan bv. Is allemaal miniem en klein.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

probeer maar eens je airco te regelen naar bv 20.5 terwijl je op een kasseibaan rijdt of een algemeen slecht wegdek (zeker na de winter) met een wat sportievere auto. dan ben je blij dat je een knop vast hebt ipv dat je vinger moet zweven of drukken op een scherm om van 22 naar 20.5 te gaan bv. Is allemaal miniem en klein.
            Yep, ik ben ook gene liefhebber van alles te bedienen via het touchscreen. Zeker de verwarming niet. Maar geef nu toe, moet gij nu persé uw verwarming veranderen als gij op dei 50m kasseistrook rijdt?

Comment

Maar geef nu toe, moet gij nu persé uw verwarming veranderen als gij op dei 50m kasseistrook rijdt?
              My thought exactly

Los daarvan ben ik zeker ook geen echte fan van ene volledige touch screen als het op ergnomie aan komt hoor.
              Maar het ziet er wel gelikt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                V60 en pug 508
                Je weet van geen ophouden meer precies.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

alles in een touchscreen is gewoon hatelijk met dat slecht wegdek hier in belgie...
                  Alles werkt toch automatisch tegenwoordig? Wat moet je dan op dat touchscreen liggen tokkelen?
                  Kheb ook touchscreen, ma ook draaiknop en nog wa knop'kes, maar ik zal eerder de knoppen gebruiken dan het touchscreen, ik haat vingerafdrukken op mijn scherm.

Comment

• Ik heb een volledig touchscreen in mijn auto (gps, radio, verwarming,...). Ik zou het niet anders willen.

Zo makkelijk in gebruik imo.

Het moeten nogal serieuze bulten zijn om niet aan de plus of min te kunnen

Last edited by kefkie; 06/02/2019, 13:05.
                    BMW X5 45e

Comment

• Ik heb absoluut geen touchscreen in mijn auto (nog een zwart-groen lcd scherm van 11 jaar terug), ik zou het niet anders willen.
                      Lekker makkelijk zonder te kijken rechtstreeks van radio veranderen of verwarming opzetten ipv door menu's te moeten scrollen en bijgevolg interessante dingen op de baan missen.
                      + een fraaier uiterlijk dan een scherm !

(sorry kon het niet laten)

Comment

• Bedoeling van het nu al op touchscreen te doen is voor integratie in spraak. Dus binnenkort kunt ge zeggen op hoeveel graden hij moet staan.

Comment

• Ja da ken ik siri is ook zon geweldig ding. Temperaruur op 20 graden... boef schakelt da spel in achteruit op de autostrade... nee spraakherkenning daar heb ik het mee gehad. T licht misschien aan mijn stem ipv aan de mechaniek. Da kan ook

Comment

• Veel mensen nemen niet de tijd om hun voice control te teachen. Ik had dat bij de Volvo in het begin ook, maar nadat ik eens een kwartiertje tijd genomen heb om het systeem te teachen, werkt het perfect.

Comment

• Volvo voice control is goed te gebruiken. Verstaat mijn stem voor whatsapp perfect.

Dat was bij de VAGproducten voorheen toch een pak minder.
                              BMW X5 45e

Comment

• Volvo heb ik nog niet geprobeerd. Voor mij moet een auto in eerste plaats leuk rijden. De spraaksturing is bijzaak. Mijn toerental is toch meestal te hoog om iets te kunnen verstaan.

Comment

Yep, ik ben ook gene liefhebber van alles te bedienen via het touchscreen. Zeker de verwarming niet. Maar geef nu toe, moet gij nu persé uw verwarming veranderen als gij op dei 50m kasseistrook rijdt?
                                  touchsreen is iets voor een smartfone,niet voor een auto,het is ronduit gevaarlijk,leid af en die vieze vingers,vooral als de zon erop staat vind ik alles behalve fraai.
                                  ik gebruik het zelden of nooit

Comment

• ik heb in mijn auto al voice control sinds 2006 en die werkt gewoon goed

touch screen in de auto van de vrouw moest ik eerst wat aan wennen, maar nu? 't is niet dat ik zo lang moet kijken, en kan nog steeds basisfuncties doen met knoppen aan het stuur zoals van radiopost wisselen, luider/zachter, telefoon opnemen. Al de rest doet ge als ge vertrekt, niet als ge aan het rijden zijt.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                                      Ja da ken ik siri is ook zon geweldig ding. Temperaruur op 20 graden... boef schakelt da spel in achteruit op de autostrade... nee spraakherkenning daar heb ik het mee gehad. T licht misschien aan mijn stem ipv aan de mechaniek. Da kan ook

Het zal vooral problemen gaan geven bij mensen die dronken rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

touchsreen is iets voor een smartfone,niet voor een auto,het is ronduit gevaarlijk,leid af en die vieze vingers,vooral als de zon erop staat vind ik alles behalve fraai.
                                        ik gebruik het zelden of nooit
                                        Ik heb geen problemen met een touchstcreen en raar maar waar, ik heb nooit een vettig scherm. Mss omdat ik mijn handen af en toe eens was en nooit in mijn neus peuter
                                        Ik eet ook niet vettig in de auto.

Wat voicecontrol betreft, heb ik toen op de Tiguan de optie van €200 extra genomen omdat ik dacht dat het wel super ging zijn, maar moet heel eerlijk zijn dat ik het maar voor 1 ding gebruik en dat is om naar huis te navigeren. Ff op knopje drukken en dan 'thuisadres' zeggen. Maar het gaat even rap als ik ff op het scherm druk. Dus denk niet dat ik de optie nog zou nemen.
                                        Als ik de iphone inplug dat zit hij op carplay en dan gebruik ik wel eens meer siri voor te bellen of een bericht te lezen/versturen.

Maar in de toekomst zal er wel meer integratie zijn, maar die €200 is het op de tiguan zeker niet waard. Nu, ge kunt er wel veel meer functies mee doen, maar dat gebruik ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Ik heb een volledig touchscreen in mijn auto (gps, radio, verwarming,...). Ik zou het niet anders willen.

Zo makkelijk in gebruik imo.

Het moeten nogal serieuze bulten zijn om niet aan de plus of min te kunnen

Ik moet toegeven: Volvo heeft dit goed voor elkaar. Duidelijke bediening, mooi groot scherm, dat bovendien ergonomisch gezien goed geplaatst zit, vlotte reacties op de aanrakingen. Ik heb het totaal anders ervaren op een rental-308. De schermen ondergaan een razendsnelle evolutie.

Qua spraakbediening: op mijn V60 was dat maar zozo, met af en toe een paar grappige uitschieters (ook na het doorlopen van het inleerprogramma'), op mijn vorige C-klasse met het Garmin-ding was dat echt rampzalig, en op de huidige met het Comand-systeem werkt dat fantastisch goed (zelfs zonder inleren).

Siri is ook sterk geëvolueerd de laatste jaren. Nu, als je vraagt van de verwarming hoger te zetten, gaat die niet achteruit schakelen: het zijn de comfort-bedieningen, en de multimedia die gestuurd worden met de voicecontrol, de rij-functies horen daar voorlopig nog niet bij.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X