Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond het goed, daardoor is het tenminste niet zo pokkedruk als bij Audi/BMW/Mercedes. Alleen bij Porsche wast natuurlijk ook nog aanschuiven om der bij te mogen. Maar ben toch op mijn gemakske in de Alpine A110 kunnen gaan zitten en daar vrij rustig kunnen rondlopen.
Tzal toch nooit goed zijn. Alst gratis was daar, dan wast daar zo druk geweest dat ge absoluut niks kon zien, en dan wast ook weer klages geweest.
beste het gaat mij echt ni om die 5 euro , het gaat er om dat ze vanalles uitvinden om u en ik meer geld uit onze zakken te kloppen
en dan ben ik echt ne dweize
Oplossing is de eerste dag gaan, ik ben vorige vrijdag geweest, zalig rustig.
Maar inderdaad als je echt wil kopen en vergelijken moet je daar niet zijn.
beste het gaat mij echt ni om die 5 euro , het gaat er om dat ze vanalles uitvinden om u en ik meer geld uit onze zakken te kloppen
en dan ben ik echt ne dweize
Tmoet maar allemaal gratis zijn? Of ge zit graag een uur aan te schuiven voor een glimps op te vangen? Gij zijt gewoon iemand die niet weet wat em wilt.
onderdag zoveel volk ni te doen , .
In elke auto met iets of wat charme , bmw , Mercedes , nissan gtr (ik noem er maar een paar he ;ook de honda en andere jakamakas kwamen aan bod),zonder achterbank 2 donker mannekes met kroezelhaar die aan alle toppen aan het frullen waren , of probeerde het stuur te verkrachten , stond er een achterbank in , 4 met de deuren toen en rond den oto 10 kroezelkes met betreurde blik dat ze er ni mochten inzitten maar die waren dan ondergeschikt in de hierarchie.
Den helft van uw betoog is dat het te druk is. Maar waar ze der een oplossing voor hebben, dan ist ook weer niet goed. Moeten ze, als ik zo naar uw reactie kijk, op huidskleur gaan selecteren wie al dan niet binnen mag of wat?
Phate , ge snapt dus de ballen wat ik wil duidelijk maken
Vraagt dan 250 euro inkom maar maakt dat je voor u geld (tiket) overal binnen kunt verstade het nu ?
En over die kroezelkoppekes , ik schrijf nergens dat je moet selecteren wie binnen mag , ik schreef dat in elke auto met iets of wat uitstraling den oto vol zat met kroezelkoppekes .
En das een vaststelling waar ik ook ni aan kan aan doen maar die de waarheid is gewoon
Verleden jaar was het niets bijbetalen voor de Dream Cars en als ge vroeg gaat ook nog rustig. Ipv gewoon de prijs van de tickets wa op te trekken, zal dan toch al minder dan 5€ zijn en dan komde ook ni voor verassingen te staan. Vind zelf ook zever.
Ga dan op één van de dagen dat de Dream cars mee inbegrepen zit he. Vorig jaar was het ook gewoon bijbetalen hiervoor hoor.
En ik snap dat ge snel op uw paard zit. Voor de rest snap ik niet waarom ge der zo mee inzit. Tis op voorhand ook duidelijk geweten dat dat bepaalde dagen gratis is en andere dagen niet.
Ga dan op één van de dagen dat de Dream cars mee inbegrepen zit he. Vorig jaar was het ook gewoon bijbetalen hiervoor hoor.
En ik snap dat ge snel op uw paard zit. Voor de rest snap ik niet waarom ge der zo mee inzit. Tis op voorhand ook duidelijk geweten dat dat bepaalde dagen gratis is en andere dagen niet.
Ah blijkbaar is dat bij het groot salon vorig jaar niet geweest, andere jaren dervoor was dat alleszins het geval dat het bijbetalen is.
Edit: ff opgezocht : Elk "klein" salon is er een Dream Cars gedeelte, dat betalend is. En tot voor dit jaar was dat altijd maar één weekend. Op het "groot" salon, daar is dit gewoon vrij te bezichtigen en sommige wagens dan ook wat meer verdeeld over andere hallen.
Kga toch ni bijbetalen alleszins. Kzou zondag gaan, ma da gaat druk zijn zeker? Khaat het als er veel volk is. Wil rustig kunnen rondkijken en foto’s maken. De volgende keer ga ik gewoon VIP!
Kga toch ni bijbetalen alleszins. Kzou zondag gaan, ma da gaat druk zijn zeker? Khaat het als er veel volk is. Wil rustig kunnen rondkijken en foto’s maken. De volgende keer ga ik gewoon VIP!
Welke autos wil je zeker graag rustig gezien/gefotografeerd hebben? Kan u misschien wel een idee geven van welke auto's ge zeker eerst moet gaan bezien om rustig te gaan kijken en welke mogelijks wat rustiger zijn.
Welke autos wil je zeker graag rustig gezien/gefotografeerd hebben? Kan u misschien wel een idee geven van welke auto's ge zeker eerst moet gaan bezien om rustig te gaan kijken en welke mogelijks wat rustiger zijn.
Thoh een beetje van alles eigenlijk. Waar ik zeker ga kijken. Mazda, Peugeot, Honda, Suzuki, benieuwd naar de nieuwe Jimny, BMW, Ford Mustang Bullitt zou daar staan. Meestal ga ik elk paleis wel is door.
BMW is natuurlijk heel druk later op de dag, toenk in de namiddag nog es bij de nieuwe 3 passeerde zag ge die al bijna niet meer staan door het volk. (Beetje overdreven, but you get the point. )
De Mustang heeft natuurlijk ook wel wat aantrek, en staat er vaak met de motorkap open.
De nieuwe Mazda 3 is makkelijk te fotograferen, net zoals de Peugeot concept car, aangezien deze wat afgeschermd zijn. De nieuwe 508 stond continu ne hoop volk rond en in. (De nieuwe 508 vind ik trouwens de eerste auto waarbij het echt wel werkt, dat kleine stuurtje. Mooie wagens!)
Bij Honda ook vrij rustig, behalve natuurlijk voor de Type R. De gewone civics stonden er precies wat verlaten bij, ook bij drukkere momenten. Zonde.
Suzuki viel wel mee, maar kweet niet meer wanneer ik daar passeerde.
Verleden jaar was het niets bijbetalen voor de Dream Cars en als ge vroeg gaat ook nog rustig. Ipv gewoon de prijs van de tickets wa op te trekken, zal dan toch al minder dan 5€ zijn en dan komde ook ni voor verassingen te staan. Vind zelf ook zever.
Dank u wel geert , dus ik ben zeker ni alleen die zo denkt .
mvg
Comment