Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

In verschillende topics bij 'nieuwe auto's' staan foto's van het salon. De foto's stonden er al voor dit topic geopend werd.
    Pff als ik al die verschillende topics moeten liggen afschuimen, gewoon hier alle foto's van het autosalon 2019, das gemakkelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

niemand scrollt hier omhoog of heeft precies bruinkool in zijn ogen. In mijn post stond er een link naar foto's
    Had die al gezien, maar meer is altijd welkom, jammer dat er zo weinig foto's worden gepost.

Comment

• Het was maar een klein salon ook hé

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Pff als ik al die verschillende topics moeten liggen afschuimen, gewoon hier alle foto's van het autosalon 2019, das gemakkelijk.
        Luierik

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als ze dat foto's posten hier nu eens wat eenvoudiger zouden maken, dat zou al veel schelen....
          Ik zal eens kijken of ik straks wat gepost krijg als ik wat meer tijd heb ;-)

Comment

• tinypic gebruiken

Comment

• Ik gebruik altijd tapatalk, maar welk programma ook, het blijft omslachtig. Nooit begrepen waarom dat niet gewoon copy paste kan, binnen bepaalde normen van beeldgrootte dan wel natuurlijk.
              Maar die polemiek wil ik niet terug opnieuw starten.

Comment

• Speciaal voor Geert

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Ik gebruik altijd tapatalk, maar welk programma ook, het blijft omslachtig. Nooit begrepen waarom dat niet gewoon copy paste kan, binnen bepaalde normen van beeldgrootte dan wel natuurlijk.
                  Maar die polemiek wil ik niet terug opnieuw starten.
                  Niets zo eenvoudig dan met TT foto’s plaatsen met je mobieltje.

Op de Pc is het iets omslachtiger. Tinypic werk tegenwoordig meer niet dan wel en is zeker niet alleen eigen aan dit forum.
                  Ik heb van de week het eens met postimage.org geprobeerd en dat lukte wel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Allez vooruit dan lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

• Die laatste foto is dat leuke stoffen interieur van de nieuwe Evoque, waar ik het hierboven al over had.
                      Last edited by Bud Wijzer; 31/01/2019, 16:20.

Comment

• Insignia

Comment

• Q3, Evoque, Tesla, A klasse
                          Last edited by Bud Wijzer; 31/01/2019, 16:16.

Comment

• V60 en pug 508

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              Als ze dat foto's posten hier nu eens wat eenvoudiger zouden maken, dat zou al veel schelen....
                              Ik zal eens kijken of ik straks wat gepost krijg als ik wat meer tijd heb ;-)
                              Das wel waar, doe het ook altijd via Tapatalk ma dan moeten u foto's wel op uwe gsm staan want anders wordt het ook omslachtig.

Aaah voila zie, er komt wa schot in de zaak, altijd plezant zo wa foto's! Ben er jammer genoeg ni geraakt want das een van mijn favoriete bezigheid op het salon, fotograferen, die belichting is daar dan ook ideaal voor. Dan moet het uiteraard wel rustig zijn en das ni altijd het geval, volgend jaar maar is vip gaan denk ik, dat kost wat wilt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                Speciaal voor Geert

Bweik!

Comment

• Wat ik vooral leuk vind aan die belichting is dat je de kleuren van de auto's dan zo mooi ziet uit komen. Als je daarna dan de troosteloze grijsheid op de parking ziet lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Bweik!
                                    Het kan nog erger.
                                    Kijk naar de velgjes.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Interieur bens is toch knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Het kan nog erger.
                                        Kijk naar de velgjes.

Wtf zo klein wieltjes ook. :-D

Iemand ne foto van de Mustang Bullitt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                          Interieur bens is toch knap
                                          Smaken verschillen natuurlijk, het is beter dan T model 3, maar ik vind het allemaal teveel op Star-Trek toestanden lijken.

Joske

Comment

Working...
                                          X