Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2019

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik heb geen problemen met een touchstcreen en raar maar waar, ik heb nooit een vettig scherm. Mss omdat ik mijn handen af en toe eens was en nooit in mijn neus peuter
    Ik eet ook niet vettig in de auto.

Wat voicecontrol betreft, heb ik toen op de Tiguan de optie van €200 extra genomen omdat ik dacht dat het wel super ging zijn, maar moet heel eerlijk zijn dat ik het maar voor 1 ding gebruik en dat is om naar huis te navigeren. Ff op knopje drukken en dan 'thuisadres' zeggen. Maar het gaat even rap als ik ff op het scherm druk. Dus denk niet dat ik de optie nog zou nemen.
    Als ik de iphone inplug dat zit hij op carplay en dan gebruik ik wel eens meer siri voor te bellen of een bericht te lezen/versturen.

Maar in de toekomst zal er wel meer integratie zijn, maar die €200 is het op de tiguan zeker niet waard. Nu, ge kunt er wel veel meer functies mee doen, maar dat gebruik ik niet.
    je ziet de vieze vingers mss niet omdat je altijd met een donkere bril rondrijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

je ziet de vieze vingers mss niet omdat je altijd met een donkere bril rondrijd?
      Yep, dat is het. Heb ook gevraagd dat mijne volgende auto ook koplampen naar binnen heeft. Dan kan ik in het donker ook met de zonnebril op rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Yep, dat is het. Heb ook gevraagd dat mijne volgende auto ook koplampen naar binnen heeft. Dan kan ik in het donker ook met de zonnebril op rijden

Comment

• Heb vroeger 1x op het autosalon bij Hyundai gestaan als informant
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• van de Staatsveiligheid?

Comment

Working...
            X