Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb geen problemen met een touchstcreen en raar maar waar, ik heb nooit een vettig scherm. Mss omdat ik mijn handen af en toe eens was en nooit in mijn neus peuter
Ik eet ook niet vettig in de auto.
Wat voicecontrol betreft, heb ik toen op de Tiguan de optie van €200 extra genomen omdat ik dacht dat het wel super ging zijn, maar moet heel eerlijk zijn dat ik het maar voor 1 ding gebruik en dat is om naar huis te navigeren. Ff op knopje drukken en dan 'thuisadres' zeggen. Maar het gaat even rap als ik ff op het scherm druk. Dus denk niet dat ik de optie nog zou nemen.
Als ik de iphone inplug dat zit hij op carplay en dan gebruik ik wel eens meer siri voor te bellen of een bericht te lezen/versturen.
Maar in de toekomst zal er wel meer integratie zijn, maar die €200 is het op de tiguan zeker niet waard. Nu, ge kunt er wel veel meer functies mee doen, maar dat gebruik ik niet.
je ziet de vieze vingers mss niet omdat je altijd met een donkere bril rondrijd?
Comment