Een kennis van me rijdt mee met een BMW Z4 3.0si coupé. Hij heeft nummer 21 denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Runball 3000 14-20/04/2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vraag me af of ik 1 van de weinige ben die de naam van dit event vrij idioot vindt...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vraag me af of ik 1 van de weinige ben die de naam van dit event vrij idioot vindt...
Maar soit, als ze mij info sturen publiceer ik het gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Er stond inderdaad CL 3000 en ja het is een CL 500 dus niemand heeft het fout hier!
Comment
-
Nog enkele nieuwsjes:
Start Runball3000
De start is voorzien op de Parking Trade Markt aan de voet van het Atomium omstreeks 18.00 uur zijn de voertuigen te bekijken en om 23.00 u zal het eerste voertuig vertrekken. Dus allen daar heen
Joke Van De Velde
Onze bekende Joke Van De Velde zal ook het Team Met Miss Belgie en Flandria Rent Vertegenwoordigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenNog enkele nieuwsjes:
Start Runball3000
De start is voorzien op de Parking Trade Markt aan de voet van het Atomium omstreeks 18.00 uur zijn de voertuigen te bekijken en om 23.00 u zal het eerste voertuig vertrekken. Dus allen daar heen
Joke Van De Velde
Onze bekende Joke Van De Velde zal ook het Team Met Miss Belgie en Flandria Rent Vertegenwoordigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenNog enkele nieuwsjes:
Start Runball3000
Joke Van De Velde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenZijn er die vanavond gaan zien? Zoja rond welk uur?
Ik denk dat ik tussen 8 en 9 es zal gaan zien of er daar iets te beleven valt.
Normaliter is de start zowieso voorzien om 23h00 en wordt er verzameld vanaf 18h00 te Brussel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenZonet in het laatavondnieuws op één werd de start van de Runball gecovered.
Ze filmen een Gallardo Spyder ... close up van de neus toont plaat LAM-666.
Was onze medeforummer daar als toeschouwer of gaat die voor de volle 4000km?
Comment
-
Zo'n na-aperij vh real-event over 2 weken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDe star of the evening was er juist als toeschouwer
Eens beroemd ... altijd beroemd zeker?
Comment
-
Deelnemers, gerangschikt volgens merk:
- BMW 320D E46 (organisatie)
- BMW 320D E46 break
- BMW Z4 Coupé 3.0
- Ferrari 348
- Mini Cabrio 1300i
- Mitsubishi Colt (organisatie)
- Nissan 350Z (komt achter, uitlaat stuk)
- Nissan 350Z (organisatie)
- Peugeot 407 Coupé (Joke Van De Velde / Anelien Coorevits)
- Peugeot 607 (perswagen)
- Porsche 911
- Porsche 911
- Porsche Boxster
- Smart Fortwo
Ondanks dat het beperkt aantal deelnemers was deze maal de organisatie al beter dan de "vorige" editie. Tevens waren er deze maal ook meer toeschouwers en was de pers goed vertegenwoordigd (blijkbaar is het zelfs al uitgezonden). Er zijn uiteraard nog puntjes waaraan gewerkt kan worden maar goed, het begint te verbeteren
Omstreeks 23h00 werd het startsein gegeven om de Runball3000 van start te laten gaan. Een voor nemen vertrokken ze richting Wenen waar ze morgenochtend omstreeks 10h00 verwacht worden. Vanuit Wenen gaat het richting Boedapest waarna Wenen, Saint-Tropez en Parijs aangedaan worden om volgende vrijdag opnieuw in Antwerpen aan te komen.
Een aangename verrassing voor zowel publiek, deelnemers en organisatie bleek toen er een prachtige Lamborghini de parking benaderde. Eenmaal toegekomen bleek het ons allerbekendste forumlid Rami te zijn dat een kijkje kwam nemen. Het hoeft weinig uitleg dat Rami z'n wagen veel bekijks hadden, hell, het mag dan ook gezegd worden, 't was de knapste wagen van alle wagens die geparkeerd stonden.
Enkele foto's volgen nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenLOL - en toch haalt ie het journaal.
Eens beroemd ... altijd beroemd zeker?
Een Lamborghini is nu eenmaal een unicum op onze Belgische wegen
Het leek me dan ook logisch dat men deze prachtwagen netjes in beeld bracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenZo'n na-aperij vh real-event over 2 wekenZe doen er niemand kwaad mee
Comment
Comment