Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Runball 3000 14-20/04/2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een kennis van me rijdt mee met een BMW Z4 3.0si coupé. Hij heeft nummer 21 denk ik.

Comment

Kennis doet mee met een 993 TT. Iel schuun!!

Comment

Ik vraag me af of ik 1 van de weinige ben die de naam van dit event vrij idioot vindt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Ik vraag me af of ik 1 van de weinige ben die de naam van dit event vrij idioot vindt...
          neen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            neen
            Gelukkig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Zeer zeker niet

Maar soit, als ze mij info sturen publiceer ik het gewoon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Er stond inderdaad CL 3000 en ja het is een CL 500 dus niemand heeft het fout hier!
                Ik kan me vergissen, maar is da nie gewoon de benaming uit het Midden Oosten ofzoiets? Ik meen mij te herinneren ooit ergens een foto van een E 1000 te zijn tegengekomen...

Comment

Nog enkele nieuwsjes:

Start Runball3000
                  De start is voorzien op de Parking Trade Markt aan de voet van het Atomium omstreeks 18.00 uur zijn de voertuigen te bekijken en om 23.00 u zal het eerste voertuig vertrekken. Dus allen daar heen

Joke Van De Velde
                  Onze bekende Joke Van De Velde zal ook het Team Met Miss Belgie en Flandria Rent Vertegenwoordigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Nog enkele nieuwsjes:

Start Runball3000
                    De start is voorzien op de Parking Trade Markt aan de voet van het Atomium omstreeks 18.00 uur zijn de voertuigen te bekijken en om 23.00 u zal het eerste voertuig vertrekken. Dus allen daar heen

Joke Van De Velde
                    Onze bekende Joke Van De Velde zal ook het Team Met Miss Belgie en Flandria Rent Vertegenwoordigen
                    Uwe auto is gepikt

Comment

Nog enkele nieuwsjes:

Start Runball3000

Joke Van De Velde
                      Das morgen toch(zaterdag) é? Ik ga es een kijkje gaan nemen al was het maar om Joke Van De Velde es te bewonderen

Comment

Zijn er die vanavond gaan zien? Zoja rond welk uur?

Ik denk dat ik tussen 8 en 9 es zal gaan zien of er daar iets te beleven valt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                          Zijn er die vanavond gaan zien? Zoja rond welk uur?

Ik denk dat ik tussen 8 en 9 es zal gaan zien of er daar iets te beleven valt.
                          Ik passeer zowieso, 'k woon op amper 15km van Trade Markt
                          Normaliter is de start zowieso voorzien om 23h00 en wordt er verzameld vanaf 18h00 te Brussel...

Comment

fak had ik dat geweten....ohwel ik zie de finish mss wel vrijdag

Comment

Zonet in het laatavondnieuws op één werd de start van de Runball gecovered.

Ze filmen een Gallardo Spyder ... close up van de neus toont plaat LAM-666.

Was onze medeforummer daar als toeschouwer of gaat die voor de volle 4000km?
                              Last edited by ; 15/04/2007, 00:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                Zonet in het laatavondnieuws op één werd de start van de Runball gecovered.

Ze filmen een Gallardo Spyder ... close up van de neus toont plaat LAM-666.

Was onze medeforummer daar als toeschouwer of gaat die voor de volle 4000km?
                                De star of the evening was er juist als toeschouwer

Comment

Zo'n na-aperij vh real-event over 2 weken
                                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

De star of the evening was er juist als toeschouwer
                                    LOL - en toch haalt ie het journaal.

Eens beroemd ... altijd beroemd zeker?

Comment

Deelnemers, gerangschikt volgens merk:

- BMW 320D E46 (organisatie)
                                      - BMW 320D E46 break
                                      - BMW Z4 Coupé 3.0
                                      - Ferrari 348
                                      - Mini Cabrio 1300i
                                      - Mitsubishi Colt (organisatie)
                                      - Nissan 350Z (komt achter, uitlaat stuk)
                                      - Nissan 350Z (organisatie)
                                      - Peugeot 407 Coupé (Joke Van De Velde / Anelien Coorevits)
                                      - Peugeot 607 (perswagen)
                                      - Porsche 911
                                      - Porsche 911
                                      - Porsche Boxster
                                      - Smart Fortwo

Ondanks dat het beperkt aantal deelnemers was deze maal de organisatie al beter dan de "vorige" editie. Tevens waren er deze maal ook meer toeschouwers en was de pers goed vertegenwoordigd (blijkbaar is het zelfs al uitgezonden ). Er zijn uiteraard nog puntjes waaraan gewerkt kan worden maar goed, het begint te verbeteren

Omstreeks 23h00 werd het startsein gegeven om de Runball3000 van start te laten gaan. Een voor nemen vertrokken ze richting Wenen waar ze morgenochtend omstreeks 10h00 verwacht worden. Vanuit Wenen gaat het richting Boedapest waarna Wenen, Saint-Tropez en Parijs aangedaan worden om volgende vrijdag opnieuw in Antwerpen aan te komen.

Een aangename verrassing voor zowel publiek, deelnemers en organisatie bleek toen er een prachtige Lamborghini de parking benaderde. Eenmaal toegekomen bleek het ons allerbekendste forumlid Rami te zijn dat een kijkje kwam nemen. Het hoeft weinig uitleg dat Rami z'n wagen veel bekijks hadden, hell, het mag dan ook gezegd worden, 't was de knapste wagen van alle wagens die geparkeerd stonden.

Enkele foto's volgen nog...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                        LOL - en toch haalt ie het journaal.

Eens beroemd ... altijd beroemd zeker?
                                        Tja,

Een Lamborghini is nu eenmaal een unicum op onze Belgische wegen
                                        Het leek me dan ook logisch dat men deze prachtwagen netjes in beeld bracht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                          Zo'n na-aperij vh real-event over 2 weken
                                          Er zijn zoveel evenementen "à la Gumball", waarom niet eentje in België? Ze doen er niemand kwaad mee

Comment

Working...
                                          X