Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Runball 3000 14-20/04/2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Denk dat de prijs er wel mee te maken heeft...
    Ik ben vorig jaar voor minder dan 2000 € van hier tot Rimini gereden (via Bern, Bergamo, Komo meer, Stelviopas, Maranello, Modena, Richione, Rimini en nog wat intressants.)
    Dit is inbegrepen de auto, chauffeur en passagier , benzine, boetes ( ), **** Hotelletjes en al ons eten vertier...
    www.perfectshine.be

Comment

• Hier zijn mijn pics ... DEEL 1:

Comment

• DEEL 2:

Comment

• DEEL 3:

Comment

• Laatste deel:

Comment

• Alle deelnemers zijn tegengehouden aan de duitse grens. Ze hebben daar moeten overnachten omdat hun wagens in beslag zijn genomen. Ze kunnen dus niet meer tijdig in Wenen en budapest geraken. Daarom rijden ze rechtstreeks door naar St. Tropez. (of venetië)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                Alle deelnemers zijn tegengehouden aan de duitse grens. Ze hebben daar moeten overnachten omdat hun wagens in beslag zijn genomen. Ze kunnen dus niet meer tijdig in Wenen en budapest geraken. Daarom rijden ze rechtstreeks door naar St. Tropez. (of venetië)
                Meen je dat nu???
                Ik heb gisteren nog iemand van de organisatie aan de lijn gehad en die heeft daarover niets gezegd?

Om welke reden zijn ze dan tegengehouden???

Comment

• Knappe foto's Rami! Die Turbo, Boxster en Ferrari vind ik echt knap. Voor de rest kon het wagenpark mij niet echt bekoren. Die PGO moet ook wel een leuk wagentje zijn denk ik, maar de spoiler die ze op dit exemplaar gevezen hebben is er wel wat over.

En wat is het laatste nieuws? Staan ze nog vast in Duitsland?
                  De website is nog niet ge-update: geen nieuws, geen foto's, nada ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                    En wat is het laatste nieuws? Staan ze nog vast in Duitsland?
                    De website is nog niet ge-update: geen nieuws, geen foto's, nada ...
                    Geen idee wat het laatste nieuws is, 'k heb ondertussen bevestiging dat het inderdaad zo is dat ze in Duitsland tegengehouden zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      Meen je dat nu???
                      Ik heb gisteren nog iemand van de organisatie aan de lijn gehad en die heeft daarover niets gezegd?

Om welke reden zijn ze dan tegengehouden???
                      Blijkbaar omdat ze bezig waren met een illegale race...
                      Maar niet wegens snelheid ofzo of andere overtredingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                        Blijkbaar omdat ze bezig waren met een illegale race...

Indd. De Duitsers lachen daar niet meer mee, mede door de Gumball

Comment

• Das wel bruuuuute pech.. Ook niet tof voor de organisatie na al het harde werk.

Comment

• Er was daarnet nog een item over in "Splash". "De Runball is een rally met bijzondere wagens.", twee minuten later blijkt dat ze vertrekken in een 407 Coupé .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                              Er was daarnet nog een item over in "Splash". "De Runball is een rally met bijzondere wagens.", twee minuten later blijkt dat ze vertrekken in een 407 Coupé .
                              't Filmpje staat blijkbaar al op internet

http://rapidshare.com/files/26349202...umballrace.mpg (82mb)

Met dank aan diegene die het gecapt heeft...

Comment

• Net nog eens de website bekeken. Geen nieuws, geen foto's ... geen updates.

Weet er iemand voor welk medium de 'perswagen' mee aan het rijden is?

Ik zou wel eens willen weten of ze uberhaupt nog ergens heen aan 't rijden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                  Net nog eens de website bekeken. Geen nieuws, geen foto's ... geen updates.
                                  De laatste info die ik gekregen heb van hun was dat ze aan elke grens uitgebreide controles verwachten...

Weet er iemand voor welk medium de 'perswagen' mee aan het rijden is?
                                  Fashion TV & Smug.nl dacht ik...

Ik zou wel eens willen weten of ze uberhaupt nog ergens heen aan 't rijden zijn.
                                  Ik denk het wel...

Comment

• ik had het al gezien zaterdag in Brussel dat het een triestige bedoening zou worden, velen hebben al geprobeerd om een kopie te maken van de Gumball, weinigen zijn er echter in geslaagd

Comment

• Runball gestopt...

Bron: http://www.smug.nl

Jullie vragen je natuurlijk af waarom er de hele week geen verslag is gedaan van de RunBall... Dat komt omdat de RunBall afgelopen maandag al is stopgezet. Ik zal jullie uitleggen wat er is gebeurd... Zaterdag was de start in Brussel. Er was gigantisch veel media aandacht en er waren honderden autoliefhebbers naar het Atomium gekomen. Na een korte receptie, inschrijven en sponsorkleding uitzoeken zijn de spelregels van de RunBall uitgelegd door de organisatie... Niet racen, houd je aan de verkeersregels van het betreffende land en betaal de vignetbelastingen. Nog voordat we starten kwam de Belgische politie controleren of alles netjes verliep en gaven hun goedkeuring... In Duitsland was de polizei helaas minder begaan met de RunBall3000.

De ellende begon al in Duitsland. Alle bestickerde voertuigen zijn namelijk in verschillende Duitse districten aangehouden en aan de kant van de weg gezet. De deelnemers moesten boetes betalen, variërend van 150€ tot 550€, om hun weg te mogen vervolgen. Dit is echter nooit gebeurd om dat die klote polizei na het betalen van de boetes alle voertuigen in beslag heeft genomen. De inbeslag genomen voertuigen zijn maandag en dinsdag weer vrijgegeven. Ook de wagen met organisator Peter is in Duitsland aangehouden en die mocht woensdag pas zijn weg vervolgen...
                                      Alleen de wagens die niet bestickert waren hebben de eerste etappe uitgereden en Wenen bereikt. Ik zat in deze wagens met mijn fotograaf, de RunBall Missen Ludy en Andrea, een Belgische journalist van Maxim Magazine, organisator George en 2 deelnemers... Met dit groepje hebben we ondanks de problemen toch een gigantisch leuke avond gehad in Wenen en vriendschappen gesloten voor de rest van ons leven.

Maandag is in Wenen besloten om de RunBall te stoppen en naar 2008 te verplaatsen, omdat de organisatie op deze manier niet kan bieden waar de RunBall voor staat! Er is contact gezocht met alle deelnemers die in Duitsland vastzaten om dit besluit mede te delen. Iedereen heeft de optie gekregen om naar huis te gaan na het vrijgeven van de voertuigen op maandag en dinsdag, of doorrijden naar St. Tropez voor nog een paar dagen vakantie... Alle andere deelnemers zijn inmiddels in St. Tropez gearriveerd en komen vrijdag weer naar Antwerpen voor de Arrival Party die gewoon doorgaat in de nachtclub Red&Blue! Onze RunBall Missen Ludy en Andrea zijn er ook bij...!!!

Ik heb met mijn fotograaf het vliegtuig naar Nederland genomen, wij gingen immers mee als journalisten en voor de ervaring. Ik kan mijn tijd thuis een stuk nuttiger besteden aan Smug, maar we balen gigantisch en zijn nog steeds teleurgesteld. De deelnamekosten krijgen we terug en de onkosten worden vergoed... Maar we moeten weer een jaar wachten op het volgende evenement. Het is jammer voor ons, voor de deelnemers en voor iedereen die de RunBall via Smug ging volgen! Ik kan er niets aan doen, maar toch bied ik m'n excuses aan en ik weet zeker dat het laatste woord is hier nog niet over gesproken!

Het relaas van de fotograaf van Smug.nl die meegegaan is: Ruben van Boven

Comment

• smug.nl is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.
                                        Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.

Comment

• Over before it even started...

Al doende leert men, en ik ben er zeker van dat de organisatie hier zijn lessen uit getrokken zal hebben. Ik ben zeer benieuwd of er nog een volgende editie komt en hoe die op poten gezet zal zijn. Of er nog veel deelnemers zullen op afkomen blijft ook maar de vraag. Immers: je krijgt vaak maar 1 kans om een eerste indruk te maken.

Niet slecht bedoeld: maar hier zie je toch hoe de echte Gumball zich kan onderscheiden van een spinoff zoals de Runball. Het zal waarschijnlijk wel grotendeels met poen te maken hebben ... maar ook qua algemene organisatie zijn die al een stuk verder.

Comment

Working...
                                          X