Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kan je daartegen verzetten, maar die strijd is al gestreden.
De tijd van de speciale kamertjes voor de exclusieve nieuwe modellen, en de verkopers die hun showtje 10-20 keer per dag moesten opvoeren om handtekeningen te krijgen op bestelbonnen is nu definitief voorbij.
De autos staan daar met studenten die een ipad vast hebben om te proberen je mailadres te krijgen. Als je een vraag stelt die verder gaat dan de kleur en een velg, dan kunnen ze toch niet mee.
En voor prijzen verwijzen ze je dan naar de dichtsbijzijnde garage...
Ik heb er zelf nog ooit gestaan als exposant toen er nog vrachtwagens en leveranciers stonden.
Veel van onze klanten kwamen gewoon om te zuipen en te zeveren.
En dan had je het hele Febiac hautain gedoe waar je achter de schermen met de beste klanten kon gaan eten (eigenlijk drinken, want dat eten was een stom buffet).
En al die Febia bobo's die daar gewoon niks staan te doen, maar zich zo belangrijk achten.
Er waren sowieso te veel salons in europa, goed dat dit stopt, een goed merk heeft dit niet nodig, en kan veel besparen door daar gewoon niet te zijn.
Hoewel FEBIAC het Autosalon van Brussel enkele weken geleden geannuleerd heeft, vindt er toch een autoshow plaats in januari 2024. Maar dan wel onder leiding van een andere organisator, die een heel andere sfeer belooft.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De Nederlandse organisatoren van de Brussels Auto Show in januari 2024 (die we wettelijk geen ‘Autosalon’ mogen noemen) verwelkomen twee oudgedienden van Febiac en een autojournaliste in de adviesraad van het evenement.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Je kan je daartegen verzetten, maar die strijd is al gestreden.
De tijd van de speciale kamertjes voor de exclusieve nieuwe modellen, en de verkopers die hun showtje 10-20 keer per dag moesten opvoeren om handtekeningen te krijgen op bestelbonnen is nu definitief voorbij.
Prima!
Tjah, er kan veel over gezegd worden denk ik. Maar, een ding is wel zeker: ook morgen kopen mensen nog autos, en ook morgen moeten we te weten komen welke wagens er zo allemaal zijn.
De echte reden is dat het crisis is, en dan beginnen de boekhouders links en rechts alles te schrappen wat zij denken dat niet nodig is, en dan gebeuren zo'n dingen.
Ik vraag me nu ook af of mensen ook gaan weigeren om een wagen te gaan bekijken bij de dealer, omdat dat "niet meer nodig is".
Dat dat voor Teslas minder nodig is, kan ik wel aannemen, omdat ze 1. opzettelijk alles anders willen doen,
2 ze toch nauwelijks modellen hebben om uit te kiezen., Wil meneer/mevrouw een dure auto, een heel dure, of een superdure auto ?
Comment