Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KeeBee 21 april 2007 Kleine Brogel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• KeeBee 21 april 2007 Kleine Brogel

Graag jullie aandacht voor de :

12-de Keebee-motorrun
    zaterdag, 21 april 2007
    Militair Domein Kleine Brogel

Dit treffen is zeker gekend onder de motorliefhebbers.
    In het kader van de Peterschapsrelatie van de basis met de Vlaamse MS-Liga Comité Limburg organiseert de Tiende Wing een motorrun waarbij meer dan 2.500 motorrijders worden verwacht. Deze toeristische rondrit (van ± 220 km) vertrekt vanuit de vliegbasis Kleine Brogel en is ten voordele van MS 2007.

Dit is een prachtig treffen, waar we al een paar keer naar toe geweest zijn. De acties voor de MS-kliniek en de Vlaamse MS-Liga Comité Limburg kunnen steeds op onze steun rekenen. Een vriendin van ons zit al jaren in de rolstoel door MS en enkele vrienden revalideerden in het centrum in Overpelt.

Dit treffen is de voorgaande jaren steeds een motortreffen geweest, waarbij ook MS-patiënten konden genieten van een rit in de zijspan van de motor.

OPROEP :

Vanaf dit jaar willen ze de patiënten trakteren op een rit in een Amerikaanse wagen of een oldtimer . Er wordt een rondrit van ongeveer 45 km gereden, onder begeleiding van motoren met zijspan. De chauffeurs van de wagens die dit mogelijk maken worden verwend:

- Ieder chauffeur krijgt gratis een maaltijd (friet+stoofvlees)
    - 5 gratis drankbonnen

- We worden verwacht tussen half 12 en 12 uur.
    - Vertrek rondrit 14 uur
    - Rondrit van 45 km met ms-patiënten.
    - Opbrengst van de dag gaat naar de ms-actie ten voordele van de ms-kliniek te Overpelt.
    - Eventueel mogelijk het aantal deelnemers wat op voorhand bevestigen.

Dit is een unieke kans om met je bolide het Militair Domein op te rijden. Ook de Amerikaanse soldaten die daar gestationeerd zijn, willen een steentje bijdragen met hun wagens. Om genoeg maaltijden te kunnen voorzien en alles degelijk te kunnen organiseren, wordt gevraagd om op voorhand je deelname met de wagen te melden. Contactpersoon hiervoor : Jonny">greencruiser@skynet.be"]Jonny Bens

Nog een opmerking : De rondrit van de auto's is gescheiden van de rondrit van motoren. De motorrun is met de motoren en die rijden niet met de Ms-patiënten rond, de auto's rijden rond onder begeleiding van motoren met sidecars. Het principe is zoals in de rit die we elk jaar doen in Brasschaat. Van deze beide acties gaat de opbrengst integraal naar de Ms 2007.

U kan de actie volgen op http://www.cccforum.be/forum/index.php?showtopic=4205
    Last edited by ; 12/03/2007, 14:25.

Dit moet in "Meetings", niet bij "Algemeen".

Comment

Ik weet dat het een meeting is, maar de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen dit lezen en het eventueel doorvertellen aan mensen met een oldtimer of een Amerikaanse wagen.

Als het niet kan, mogen de mods het verzetten naar meetings hoor Ik had het ook al bij de oltimermeetings gezet

Comment

Ik denk dat ik dit jaar wel ga (met de moto).
        A Twist of the Wrist

Comment

Als er niets tussenkomt is men vader ook wel aanwezig.

Comment

Als jullie met de wagen komen om de patiënten een mooie namiddag te bezorgen, laten jullie het dan even weten aan onze contactpersoon : greencruiser@skynet.be ( Jonny Bens )

U kan de actie volgen op http://www.cccforum.be/forum/index.php?showtopic=4205 (bedankt Mbman !)
            Hier komt ook een lijst met de deelnemende wagens !
            Last edited by ; 12/03/2007, 14:26.

Comment

deze link dus: http://www.cccforum.be/forum/index.php?showtopic=4205

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten

@ Mbman bedankt, blijkbaar ergens een verkeerde link aangeklikt

Je kan er trouwens weer op, heeft efkes uitgelegen wegens gehackt Hebben die mannen nu echt niks anders te doen

Comment

Nog eens onder de aandacht brengen van de AW'ers.

Morgen is het zover.
                  A Twist of the Wrist

Comment

Er zijn een zestigtal wagens ingeschreven, dus opvallen zullen we wel.

De Trikes die normaal de rondrit alleen reden, zullen er ook aanwezig zijn.

En dan de hele dag de motorrijders die een andere tour afleggen dan de trikes en de wagens

Nu alleen nog de zon, en alles is in orde

PS : Voor degene die tussen 10u en 11u passeren op de oude baan Hasselt-Eindhoven in Eksel... Aan 't Ekskuus zullen we daar met een paar wagens samenkomen

Comment

Deze morgen iets voor 10 uur vertrokken, en echt wel een plezante dag gehad.

Wel geen froggy gespot.

Ik heb wel er een mooie foto van overgehouden.

Voornaamste kritiek: de organisatie had wel het parcour eens mogen afgaan om te zien hoe het erbij lag. In sommige bochten (ik denk van van Lus 2) lag bij de bospaadjes echt wel massa's grind en zand in de bochten.

Veel autochauffeurs hielden rekening met zo een grote groep motards, maar de harley-rijders achter me zijn bijna van de weg afgereden door een oude mercedes (ongeveer aan Kelgterhoef).
                      Last edited by 911turbo; 21/04/2007, 20:49.
                      A Twist of the Wrist

Comment

We waren er toch hoor. De wagens mochten niet voor 11u het terrein op... we zijn om 11u25 gearriveerd met een twintigtal wagen ... de ene al wat groter dan de andere

Toch gemakkelijk zo'n mastadont als hekkensluiter, konden we meteen zien of iedereen nog volgde

alle foto's zitten in ons albummeke

Comment

Wij zaten in de buurt! Voor een familiefeest, anders waren we wel ginder

Comment

En natuurlijk door ons een mooie begeleiding gekregen..... ....
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by DENALEX; 22/04/2007, 09:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                              En natuurlijk door ons een mooie begeleiding gekregen..... ....

Jullie hebben prachtig werk geleverd !!! Maar je moet toegeven ... je vond het heerlijk om die hele sliert telkens weer voorbij te steken

PS Ik heb gemerkt dat het laatste stukje iets gewijzigd was .... Ik denk dat het zwaar vervoer dat we bijhadden daar iets voor tussen zat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                We waren er toch hoor. De wagens mochten niet voor 11u het terrein op... we zijn om 11u25 gearriveerd met een twintigtal wagen ...
                                Aha, ik was al ongeveer om 10h20 daar, en ik heb vooral toen gekeken of ik je wagen zag. Ik ben al voor 11 uur vertrokken voor de rit.
                                A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                  Jullie hebben prachtig werk geleverd !!! Maar je moet toegeven ... je vond het heerlijk om die hele sliert telkens weer voorbij te steken

PS Ik heb gemerkt dat het laatste stukje iets gewijzigd was .... Ik denk dat het zwaar vervoer dat we bijhadden daar iets voor tussen zat
                                  het inhalen van een kolonne blijft de kick.... .....

Comment

'k had nog een aantal filmpjes beloofd

We gingen van start bij 't Ekskuus, waarna we met ze'n twintigen naar de basis reden.

Daar groeide de groep aan tot een zeventigtal wagens, wat een lange sliert wagens gaf tijdens de rondrit.

We reden langs mooie wegen en genoten ervan

We vormden zelf een file van een paar km, maar in het stilgelegde verkeer vormde zich ook een file

Ons beruchte bochtenparcour zat er ook tussen : Een paar ervan : ééntje, en nog eentje, en nog eentje, en de zoveelste gegarandeerd gelach in de wagen, en nog eentje en nog eentje om af te sluiten

Zat er toch eentje achter mij met flitsende lampen, hier voorbijsteken

We hebben in elk geval genoten, en na een afsluitend drankje waar alles die dag begonnen was, zijn we terug naar huis gegaan
                                    Last edited by ; 23/04/2007, 20:32.

Comment

Zeg weet er iemand hoeveel motoren/motorrijders er aanwezig waren?
                                      A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                        Zeg weet er iemand hoeveel motoren/motorrijders er aanwezig waren?
                                        Dat is een vraagje voor de'nalex denk ik

Comment

Working...
                                        X