Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was gisteren ook al het geval. Gelukkig kon ik ofwel in de pits ofwel langs de baan wegvluchten, anders is het inderdaad heel moeilijk om je te verplaatsen in zulke massa.
Was gisteren ook al het geval. Gelukkig kon ik ofwel in de pits ofwel langs de baan wegvluchten, anders is het inderdaad heel moeilijk om je te verplaatsen in zulke massa.
Vanmorgen viel eigenlijk heel goed mee.
Amper anderhalve km moeten aanschuiven en zelf dat ging vlot. Vanmiddag na de F1 hadden we het dan wel gehad en op het gemak naar huis gekeerd. Net op tijd denk ik, maar het was wel eens leuk om te zien.
Vanmorgen viel eigenlijk heel goed mee.
Amper anderhalve km moeten aanschuiven en zelf dat ging vlot. Vanmiddag na de F1 hadden we het dan wel gehad en op het gemak naar huis gekeerd. Net op tijd denk ik, maar het was wel eens leuk om te zien.
Vanmorgen?
Wij maar heel even, maar viel verbazend goed mee.
Ik denk dat het vanavond een ander verhaal zal zijn
ik was om half 10 al daar ofzo...
kon gewoon binnenrijden en had op de eerste rij op de weide al plaats
wel veel bekijks gehad met mijn wagen toen ik vertrok
ik was om half 10 al daar ofzo...
kon gewoon binnenrijden en had op de eerste rij op de weide al plaats
wel veel bekijks gehad met mijn wagen toen ik vertrok
Wij waren er ook iets voor 11u, en zijn weggegaan na de eerste F1 ronde.
Leuk om nog eens te zien, maar buiten de megamarketingcampagne van Renault en ING vind ik er niet veel aan.
Wat een dag heb ik daar gehad! Ben dus samen met een kameraad geweest die via het werk van zijn pa een gold pass had gekregen.
'S morgens aangekomen rond kwart voor negen. Met een shuttle van de parking naar het circuit gebracht. Daar mogen gaan ontbijten in het Renault Sport Village. Dan wat zitten rondwandelen en rond half één werden we daar terug verwacht want dan werden we in een groepje van ongeveer 8 man naar de startgird van de Formule Renault 2.0 gebracht. Daar wat zitten rondwandelen en daarna de start mogen zien vanuit de pitlane.
Een paar ronden gekeken en toen werden we naar de tent gebracht waar de wagens stonden van de race experience ofzoiets (de tent waar die formule wagens stonden waar je met twee in kunt). Daar hebben we, bij een drankje, een hele uitleg gekregen over hoe een rijder zijn bochten moet aansnijden (remmen en terug accelereren enzovoort) plus wat er gebeurt met zijn lichaam tijdens het rijden en daarna heeft hij de kap van zo'n wagen afgehaald en ons wat uitleg gegeven over de motor en de ophangen enzovoort.
Daarna naar de tent gegaan waar de F1 aankwam. Daar mochten we ook binnen om van heel dicht bij naar die wagen te gaan kijken.
En daarna mochten we naar het terras bovenop het mediacenter waar een stuk was afgesloten waar alleen de genodigden mochten komen.
En dan tussendoor zoveel drinken als je maar wou!!
Heel fijne dag gehad maar met momenten schaamde ik mij wel wat. Vooral bij die tent waar de F1 stond. Daar stond iedereen te dringen om een blik van die wagen op te vangen en iedereen moest daar voor ons aan de kant zodat wij die tent binnen konden om die wagen van vlakbij te mogen gaan bekijken
Achja! Jammer dat ik mijn camera thuis vergeten was
Heel fijne dag gehad maar met momenten schaamde ik mij wel wat. Vooral bij die tent waar de F1 stond. Daar stond iedereen te dringen om een blik van die wagen op te vangen en iedereen moest daar voor ons aan de kant zodat wij die tent binnen konden om die wagen van vlakbij te mogen gaan bekijken
Bij de 24u werden de 'bandjes' bijna van onze armen getrokken
Ik ben zaterdag en zondag gegaan. Zaterdag heerste er een gezellige drukte maar maar lauwtjes qua spektakel. (Of ik stond telkens op de verkeerde plaats). Enfin de hamburgers en pintjes hebben gesmaakt en de zon heeft mijn schoon verbrand. Trouwens Bikefreak tegen het lijf gelopen ginds.
Zondag was er tot mijn grootste verbazing geen file aan de afrit. Maar merkbaar veel meer volk en eigenlijk veel meer gezien. Ook de parking voor verzamelaars & classics was uitgebreider.
Wat me wel opviel over het ganse weekend , wat een lui publiek. De omroeper moest smeken om wat enthousiaster te zijn toen de F1 een demo gaf.
Comment