Mededeling

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault 21-22/04

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nou nou, 98.000 man gisteren...

Comment

• Vandaag hoorde in de cafetaria toevallig 2 (lelijke) wijven tegen mekaar bezig. Eentje was met haar vriend (marginale tjoeningtype zo te horen) naar de WS geweest en ik heb mij weer dood geërgerd

"Twas echt saai, en zoveel lawaai."
      "En op die parking stond nen hoop ouwe rommel () en bijna gene tjoening"
      Toen zijn we maar naar huis gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        nou nou, 98.000 man gisteren...
        98000 man, dat is donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag samen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
          98000 man, dat is donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag samen denk ik.
          Het was gisteren wel erg druk hé. Wij moesten van aan die tent waar de F1 stond tot aan het mediacenter wandelen en we hebben daar 15 minuten over gedaan! Zo druk was het...
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Zaterdag : 31000 man volgens Renault zelf.

Wat is zolder een kloot circuit om foto's te nemen !!! is nog erger geworden dan het al was.
            al die dubbele nette draad ! in francorchamps is er tenminste hier en daar nog een opening voorzien om uw lens door te steken!!!
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
              Zaterdag : 31000 man volgens Renault zelf.

Wat is zolder een kloot circuit om foto's te nemen !!! is nog erger geworden dan het al was.
              al die dubbele nette draad ! in francorchamps is er tenminste hier en daar nog een opening voorzien om uw lens door te steken!!!
              Draad in Zolder? Wie heeft daar nu last van.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik ben zaterdag ook geweest en vond dat er precies meer stond dan de jaren voordien. Wel jammer dat de Renault 3.5 Series er dit jaar niet waren. Echt jammer

Voor het eerst niet op de tribune gezeten, maar volgens de beelden heeft deze F1 test piloot meer show gegeven, waar vorig jaar en toenmalige F1 testpiloot Kovalainen een dikke 0 was in het geven van show. Het jaar daarvoor was het Frank Montagny en die gaf ook nog wat show.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Zaterdag : 31000 man volgens Renault zelf.

Ik had dezelfde mening toen ik 2 of 3 weekends geleden in Zolder was voor de Belgian First Races (Belcar)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Voor het eerst niet op de tribune gezeten, maar volgens de beelden heeft deze F1 test piloot meer show gegeven, waar vorig jaar en toenmalige F1 testpiloot Kovalainen een dikke 0 was in het geven van show. Het jaar daarvoor was het Frank Montagny en die gaf ook nog wat show.
                    Volledig mee eens. Vorig jaar heeft die testpiloot eigenlijk enkel wat rondjes zitten draaien en dat was het. Dit jaar heeft die piloot rondjes zitten draaien met een oude F1, een paar donuts gemaakt aan de startlijn enzovoort. Dus dit jaar was het wel aangenaam om naar te kijken in tegenstelling tot vorig jaar.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Draad in Zolder? Wie heeft daar nu last van.
                      Als ze de draad niet kwijt zijn ... niemand.

Comment

• Comment

• Mijn slechte GSM foto's.

Comment

Working...
                          X