Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Morgen rijdt er op de E40 een 70-tal Ferrari's in stoet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik kom net van Antwerpen....

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ABNORMAAAAAAAAAAAAL!

Kheb enkele fotokes getrokken, maar tis gsm kwaliteit dus nie echt zo goed. Kheb rami gezien met zijn pro toestel, dus die zal er wel knappe posten sevves

Comment

Amaaaaaaaaai wat een bijeenkomst

Er rijden nog veel zeldzaamheden in België precies...

Die grijze Daytona, that's the one

Comment

Enkele rolling pics:

Comment

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

compleet vergeten

Er zaten wel enkele leuke zeldzamere tussen!!
          The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
            Ik was er ook. Tezamen met mijn schoonbroer zijn we met de ferrarihorde meegereden tot in Waasmunster. We hebben ons daar bovenop de brug geplaatst en wat leuke kiekjes getrokken. Plots had een rode F430 dit opgemerkt en schakelde hij een versnelling lager om dan vol op het gas te staan, man man wat een zalig geluid.

Ik post straks nog wat foto's

en wij hebben ook gevolgd met de blauwe Fiat Grande punto met de goude velgjes

jullie konden redelijk mee, wij hadden iets meer moeite

Comment

Hadden ze begeleiding van de zwaantjes?

Comment

't was de moeite !

En idd... Simoni en mezelf staan op Carrera S z'n foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk Berichten

Dat zal dan deze foto geweest zijn

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HGT-JTD Bekijk Berichten
                    en wij hebben ook gevolgd met de blauwe Fiat Grande punto met de goude velgjes

jullie konden redelijk mee, wij hadden iets meer moeite
                    Héhé ze reden goed door hé. We hebben ons laten uitzakken om ook nog wat foto's van de achtervolgers de nemen. Het was eigenlijk de bedoeling om jullie dan terug voorbij te gaan en voor de grap een foto te nemen van de punto.

Comment

Wa voor ne pipo steekt nu zoiets in elkaar op een Maandag...
                      Meer iconen te zien dan op alle Gum, Run en Bubbel balls tesamen en dan is het werken-dag...

Maar ja, in autohatend en CO2 vriendelijk Belgie kan je natuurlijk niks anders verwachten....
                      www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk Berichten

Heb net mezelf gespot op de 2 laatste foto's (beige polo)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                          Héhé ze reden goed door hé. We hebben ons laten uitzakken om ook nog wat foto's van de achtervolgers de nemen. Het was eigenlijk de bedoeling om jullie dan terug voorbij te gaan en voor de grap een foto te nemen van de punto.
                          Hierse, een foto van den Bmw tijdens de achtervolging BTW: schone (en snelle) beemer

Comment

spijtig dat ik dit niet wist . Ik heb op zondag wel een Ferrari Daytona, Ferrari 308 en een Ferrari 550 (575??) cabrio/spider/superamerica weet ik wat gezien... Ik gok op de superamerica.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HGT-JTD Bekijk Berichten
                              Hierse, een foto van den Bmw tijdens de achtervolging BTW: schone (en snelle) beemer
                              Nice foto van mijn voiture, jammer dat hij zo smerig was. Ik had hem beter een poetsbeurt gegeven vooraleer tussen al dit schoons rond te rijden. Gelukkig deed het geen afbreuk aan de snelheid . Af en toe stak ik zelfs mijn richtingaanwijzer om aan te geven dat ik de ferrari's voorbij wou. Die in de F430 vonden het schitterend.

De punto zag er ook wel schitterend uit, die gouden velgen contrasteren prachtig met het blauw en staan hem beeldig.
                              Last edited by ; 17/04/2007, 09:46.

Comment

Pfff ... had ik geweten dat dit allemaal kwam ...

zondag had ik vernomen dat er een 70-tal Ferrari's naar 't Zand kwamen, maar ik dacht dat het niet de moeite ging zijn

how wrong could i ve been ...
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

oeps, bijna een Ferrari topic gemist

Zal mijn foto's hier ook nog maar ff placeren:

Comment

Comment

Working...
                                    X