Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Morgen rijdt er op de E40 een 70-tal Ferrari's in stoet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morgen rijdt er op de E40 een 70-tal Ferrari's in stoet

Oorspronkelijk geplaatst door DS-online
    Ferrari's in stoet over E40

Een zeventigtal Ferrari's rijden maandag door Vlaanderen ter gelegenheid van de zestigste verjaardag van de Italiaanse autoconstructeur.

De sportwagens vertrekken in Waterloo en rijden naar Brugge, waar er wordt geluncht.

Vandaar gaat het richting Antwerpen voor een stop aan de Oude Kaaien.

Het konvooi wordt rond 18.30uur verwacht in het Brusselse Jubelpark, waar de ambassadeur van Italië de chauffeurs zal verwelkomen.

Wie tussen 10.30 en 11.30uur op een van de bruggen over de autoweg E40 van Brussel naar de kust postvat, zal de legendarische wagens zien voorbijrijden.

Er nemen verschillende oldtimers aan het jubileumevenement deel.

(jmb)
    Bron = http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=6G1AVQU6

*haalt diep adem*

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAK

Moet dat juist nu ik morgen naar de ring ga brrr. Ferrari's of de ring...

Had zo graag uitgekeken naar de ring, maar ferrari's doen iets met mij.

Toch... pech ferrari's den deze gaat naar de ring. Komt nog wel eens een spa ferrari day ( hoop ik )

Comment

En ze gaan allemaal op het zand staan in Brugge...

3 enzo's en 1 F50 heb ik gehoord die onder andere meedoen
      Last edited by ; 15/04/2007, 23:26.

Comment

Dat ze maar niet te lang links blijve hange en mij er door late

Comment

Iemand een idee van hoe laat ze in Antwerpen zouden staan ?

Comment

Ik ga in ieder geval deze middag richting Brugge zien om deze vurige Italiaanse schoonheden te aanschouwen. Enkel nog ff fototoetstel opladen dat we gewapend zijn en leuke pics kunnen posten.

Comment

Wnr staan ze in antwerpen?

Comment

-samenkomst in Waterloo rond 9u.
                -tussen 12-14u op 't Zand in Brugge
                -vanaf 15u30 - 16u op kaai 26 in Antwerpen, daarna weer naar Waterloo

Comment

Ik ga seffes eens langs kaai 26 denk ik ... zal maar niet mijn 'Life is too short to drive a Ferrari' T-shirt aandoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Ik ga seffes eens langs kaai 26 denk ik ... zal maar niet mijn 'Life is too short to drive a Ferrari' T-shirt aandoen

Comment

aaaaaaaaaaargh

Ik wist van een maat van mij, verkoper bij Ferrari, dat ze vandaag met een ganse stoet in Brugge gingen staan. Had er al voor een dagje verlof genomen.

Ik had ook een afspraak gemaakt met een meubelzaak dat ze vandaag onze slaapkamer in de VOORMIDDAG mochten komen leveren. vóór 12u dus. Maar ze zijn er nog steeds niet

Ze hebben net gebeld dat ze wat vertraging hebben opgelopen en dat ze tegen 13h bij mij zullen zijn.

Daar gaat m'n vip behandeling

Als je afhankelijk moet zijn van een ander é.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        -samenkomst in Waterloo rond 9u.
                        -tussen 12-14u op 't Zand in Brugge
                        -vanaf 15u30 - 16u op kaai 26 in Antwerpen, daarna weer naar Waterloo
                        aankomst is in 't Jubelpark te Brussel en niet in Waterloo hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          aankomst is in 't Jubelpark te Brussel en niet in Waterloo hoor
                          OEPS!

Comment

Fuck, Fuck, Fuck, juist vernomen dat ik morgen test heb Tzal dus nie voor vandaag zijn. Aandegen die gaan: maak maar goed veel foto's é...

Comment

Toch in extremis nog een house sitter kunnen vinden.

Ik heb geen foto's kunnen trekken, omdat ik m'n kodak had uitgeleend.

Klein greep uit al het lekkers

Enzo
                              2 F40's
                              F50
                              246 gt,355 gtb, 456 gt, 275 gts, 360 coupé en spider,512 BB, 512 TR, 288 GTO,F430 coupé en spider, 612, 575 M, 575 Panamerica, zwarte 599 met rood interieur (fer 599) , Mondial , TVR Tamora (geen idee of die in A'pen er ook zal zijn)

Kortom bijna alles met een paard op.

Ik dacht dat m'n maat als verkoper met het nieuwste van het nieuwste zou zijn 'F599', niet dus, hij reed met die Dino gt

In Brugge kon je rond alle wagens 'lopen', de security liep van zelfsprekend overal niet ver af.

Morgen gaan ze naar Nederland (voor de grensbewoners onder ons )

qua pitspoezen viel het wel serieus tegen, maar een paar italiaanse toeristjes maakten veel goed

A'pen, veel plezier.

Edith zegt ook nog der neue MB C -klasse gezien te hebben, knappe auto.
                              Last edited by Breyton; 16/04/2007, 17:05.

Comment

Juist terug van Brugge!
                                3 slechte fotootjes
                                Fantastisch om zoveel Ferrari's samen te zien!

Filmpjes van et vertrek volgen nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                  Toch in extremis nog een house sitter kunnen vinden.

Ik heb geen foto's kunnen trekken, omdat ik m'n kodak had uitgeleend.

Klein greep uit al het lekkers

Enzo
                                  2 F40's
                                  246 gt,355 gtb, 456 gt, 275 gts, 360 coupé en spider,512 BB, 512 TR, 288 GTO,F430 coupé en spider, 612, 575 M, 575 Panamerica, zwarte 599 met rood interieur (fer 599) , Mondial , TVR Tuscan (geen idee of die in A'pen er ook zal zijn)

Kortom bijna alles met een paard op.

Ik dacht dat m'n maat als verkoper met het nieuwste van het nieuwste zou zijn 'F599', niet dus, hij reed met die 246 gt

In Brugge kon je rond alle wagen 'lopen', de security loopt van zelfsprekend overal niet ver af.

Morgen gaan ze naar Nederland (voor de grensbewoners onder ons )

qua pitspoezen viel het wel serieus tegen, maar een paar italiaanse toeristjes maakten veel goed

A'pen, veel plezier.

Edith zegt ook nog der neue MB C -klasse gezien te hebben, knappe auto.
                                  En ge vergeet de gele F50

En die tvr was een tamora

Comment

Was m'n post net aan het overlezen en bemerkte inderdaad die F50 vergeten te hebben.
                                    Misschien in m'n onderbewustzijn Rabbit niet willen kwetsen

Die Tamora kende ik niet, dacht een getunde Tuscan, maar was niet zeker.

Allé, dan hebben we elkaar gezien en niet gezien

Comment

we want more pics!

de bestickering is wel jammer...

Comment

Ben ook juist terug! Foto's zijn aan het uploaden.

Simoni 'kheb u denk ik zien rijden (zwarte A3 1.9TDIvorig model met S3 velgen?).

't zijn maar gewone foto's maar geeft toch een beeld van wat er te zien was.

[/COLOR]

Comment

Working...
                                        X