Oorspronkelijk geplaatst door DS-online
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Morgen rijdt er op de E40 een 70-tal Ferrari's in stoet
Collapse
X
-
*haalt diep adem*
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Moet dat juist nu ik morgen naar de ring ga brrr. Ferrari's of de ring...
Had zo graag uitgekeken naar de ring, maar ferrari's doen iets met mij.
Toch... pech ferrari's den deze gaat naar de ring. Komt nog wel eens een spa ferrari day ( hoop ik )
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk ga seffes eens langs kaai 26 denk ik ... zal maar niet mijn 'Life is too short to drive a Ferrari' T-shirt aandoen
Comment
-
aaaaaaaaaaargh
Ik wist van een maat van mij, verkoper bij Ferrari, dat ze vandaag met een ganse stoet in Brugge gingen staan. Had er al voor een dagje verlof genomen.
Ik had ook een afspraak gemaakt met een meubelzaak dat ze vandaag onze slaapkamer in de VOORMIDDAG mochten komen leveren. vóór 12u dus. Maar ze zijn er nog steeds niet
Ze hebben net gebeld dat ze wat vertraging hebben opgelopen en dat ze tegen 13h bij mij zullen zijn.
Daar gaat m'n vip behandeling
Als je afhankelijk moet zijn van een ander é.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten-samenkomst in Waterloo rond 9u.
-tussen 12-14u op 't Zand in Brugge
-vanaf 15u30 - 16u op kaai 26 in Antwerpen, daarna weer naar Waterloo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenaankomst is in 't Jubelpark te Brussel en niet in Waterloo hoor
Comment
-
Toch in extremis nog een house sitter kunnen vinden.
Ik heb geen foto's kunnen trekken, omdat ik m'n kodak had uitgeleend.
Klein greep uit al het lekkers
Enzo
2 F40's
F50
246 gt,355 gtb, 456 gt, 275 gts, 360 coupé en spider,512 BB, 512 TR, 288 GTO,F430 coupé en spider, 612, 575 M, 575 Panamerica, zwarte 599 met rood interieur (fer 599) , Mondial , TVR Tamora (geen idee of die in A'pen er ook zal zijn)
Kortom bijna alles met een paard op.
Ik dacht dat m'n maat als verkoper met het nieuwste van het nieuwste zou zijn 'F599', niet dus, hij reed met die Dino gt
In Brugge kon je rond alle wagens 'lopen', de security liep van zelfsprekend overal niet ver af.
Morgen gaan ze naar Nederland (voor de grensbewoners onder ons )
qua pitspoezen viel het wel serieus tegen, maar een paar italiaanse toeristjes maakten veel goed
A'pen, veel plezier.
Edith zegt ook nog der neue MB C -klasse gezien te hebben, knappe auto.Last edited by Breyton; 16/04/2007, 17:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenToch in extremis nog een house sitter kunnen vinden.
Ik heb geen foto's kunnen trekken, omdat ik m'n kodak had uitgeleend.
Klein greep uit al het lekkers
Enzo
2 F40's
246 gt,355 gtb, 456 gt, 275 gts, 360 coupé en spider,512 BB, 512 TR, 288 GTO,F430 coupé en spider, 612, 575 M, 575 Panamerica, zwarte 599 met rood interieur (fer 599) , Mondial , TVR Tuscan (geen idee of die in A'pen er ook zal zijn)
Kortom bijna alles met een paard op.
Ik dacht dat m'n maat als verkoper met het nieuwste van het nieuwste zou zijn 'F599', niet dus, hij reed met die 246 gt
In Brugge kon je rond alle wagen 'lopen', de security loopt van zelfsprekend overal niet ver af.
Morgen gaan ze naar Nederland (voor de grensbewoners onder ons )
qua pitspoezen viel het wel serieus tegen, maar een paar italiaanse toeristjes maakten veel goed
A'pen, veel plezier.
Edith zegt ook nog der neue MB C -klasse gezien te hebben, knappe auto.
En die tvr was een tamora
Comment
-
Was m'n post net aan het overlezen en bemerkte inderdaad die F50 vergeten te hebben.
Misschien in m'n onderbewustzijn Rabbit niet willen kwetsen
Die Tamora kende ik niet, dacht een getunde Tuscan, maar was niet zeker.
Allé, dan hebben we elkaar gezien en niet gezien
Comment
Comment