Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic Haspengouw - Classic Toerrit en Cabrio Rondrit
Ik was normaalgezien copiloot op de Alpina van Andreas maar ik moest gisteren naar een trouwfeest... laat thuis...
Ik ben niet meegekunnen...
Hopelijk posten jullie snel foto's
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Vandaag een zalige dag beleefd in die streek. Voor de eerste keer een bolleke-pijlke toerrit meegereden en dat is heel goed meegevallen.
We hadden natuurlijk het ervaren gezelschap van Kristal & Manu, met wie we de verkorte rit hebben uitgereden.
Verschillende forumleden ontmoet vandaag, nl
Atenza : aja, 't is den organisator van de spel, chappeau trouwens voor de organisatie en de keuze van de wegen.
Kristal en Manu : onze compagnons de route. Merci voor het leuke gezelschap en de raad en daad.
Tijdens de middagpauze is Chevy en vriendin ons ook een bezoekje komen brengen met de S2, die ik overigens van redelijk in de verte kon herkennen aan het geluid
Ook een aangename kennismaking met Karin en Wim die ons na de rit zijn komen opzoeken en die getuige waren van onze 2de plaats overall in de wedstrijd (met velen dank aan Manu overigens )
En mijn mieken kan bolleke pijlke lezen als geen ander
Er zijn foto's maar laat dat eerst over aan onze experten.
Het was een Z-A-L-I-G-E rit vandaag . Ik heb er geen andere woorden voor .
Bedankt organisatie dus !!!
De sfeer was super , de route was mooi en het gezelschap was van dezelfde orde .
Leuk om Ken en Bianca over de middag te ontmoeten en in de late avond Karin en Wim te mogen spreken .
En natuurlijk het gezELSchap van de dag : tsmetjen en zijn mieken . Het is niet makkelijk om zo'n "goede" koppels als wij te vinden om samen een rit mee te rijden , maar vandaag hadden we prijs .
Foto's zijn bekeken en er zijn een aantal zeer geslaagde portretten bij .
Ik vrees dat het voor morgen zal zijn , want ik en stikkapot , maar ik doe mijn best nog voor vandaag .
Volgend jaar , als het mag en past , zijn we er zeker weer bij !!!
Comment