ik krijg mijn nieuwe porsche pas in juni
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2007 Porsche Days Francorchamps
Collapse
X
-
Aanwezig:- Denniske (Zaterdag - Porsche eos 400d )
- Wutputt (za of zo nog geen idee - Porsche Carrera GT 1.6 16v )
- Airborne (zo - zonder Porsche )
- soep aap
- Jeltovic (za - Porsche 996)
- Starlite69R (zaterdag - Porsche 1.8 Turbo)
- BelgianRally (zondag - Nikon D70)
Comment
-
Zou ook wel willen maar we hebben al een Automuseum-toer gepland in Duitsland . Zal wel iets voor volgend jaar zijn . Spijtig want tot nu toe hebben we alleen nog maar de Ferraridays gedaan en aangezien dat er dit jaar niet is zijn de Porschedays een waardig alternatief... Ik hoop voor jullie dat het weer wat meevalt zodat er mooie foto's kunnen gemaakt worden, maar als het zoals vandaag is zal het wel zeker meevallen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten@ Denniske, nieuwe camera?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten't Is te zien, of'k vervoer heb
Comment
-
Ben vandaag geweest. 't Was zalig! Het weer was ook super met temperaturen van +- 25°C.
Pics volgen morgen1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Pics volgen morgen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBen vandaag geweest. 't Was zalig! Het weer was ook super met temperaturen van +- 25°C.
Pics volgen morgen
Zalig weertje en fantastische bolides.
Jammer genoeg een tweetal crashes gezien waarvan eentje zeer ernstig: in de fun klasse is er eentje zwaar het decor in gegaan. Achteraf de wagen gezien en die is echt wel klaar voor de schroothoop. Geen idee in welke toestand de chauffeur uit dat wrak gekomen is.
Mijn indruk was dat het er op bepaalde momenten echt ontverantwoord aan toe ging op het circuit: roekeloos rijgedrag in bepaalde klassen (opvallend veel door franse piloten) en daarnaast werden ook de vlaggen nog eens genegeerd. Mede hierdoor (en een paar crashes) werd vanaf de middag regelmatig afgeroepen in 4 talen dat het er sportief moest aan toegaan maar niet 'crazy'.
Foto's volgen in de loop van de dag ...
Comment
Comment